del32157754
Banned
No niinhän se varmasti liikkuis mutta kun oon pitämässä lepoviikkoa niin ei vielä muutamaan päivään salille tuu mentyä. Menee hyvät hiilarit hukkaan:D
No niin menee.. :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No niinhän se varmasti liikkuis mutta kun oon pitämässä lepoviikkoa niin ei vielä muutamaan päivään salille tuu mentyä. Menee hyvät hiilarit hukkaan:D
Juu ei ole.. mutta siltikin joskus syntyy ennätyksiä ryyppy viikonlopun jälkeen.. Ei se välttämättä viinasta johdu mutta kuitenkin...
Esim. kun tinttaa kymmenen kaljaa (sellainen määrä, ettei tuu darraa mutta tuntuu kuitenkin) niin siinähän on n. 2300kcal ja vajaat 400g hiilaria. Siihen lisäksi vielä päivän normiruuat ja dokaillessa vedetyt sipsit+karkit+mahdollinen grillireissu. Eli siinä tulee kevyesti 7000kcal täyteen ja hiilaria ihan pirusti.
Esim. kun tinttaa kymmenen kaljaa (sellainen määrä, ettei tuu darraa mutta tuntuu kuitenkin) niin siinähän on n. 2300kcal ja vajaat 400g hiilaria.
Öh. Mistä saat tuon 2300 kcal? Yhdessä 0.33 l keskioluessa on 130 kcal energiaa, ei 230 kcal.
Kovasti vielä tredin alkupuolella se tuntui viinasta johtuvan. Niin se mieli muuttuu kun joku tarpeeksi auktoriteettiä omaava (jto) tulee tänne kertomaan miten asiat on.Juu ei ole.. mutta siltikin joskus syntyy ennätyksiä ryyppy viikonlopun jälkeen.. Ei se välttämättä viinasta johdu mutta kuitenkin...
Kalorilaskurissa on sitten mielestäni väärä arvo. Googlailemalla löytyy ainoastaan tuota 130-140 kcal/pullo arvoa. Esimerkiksi täältä.kalorilaskurin mukaan oli koffin keppanassa 70kcal/100ml.
Kalorilaskurissa on sitten mielestäni väärä arvo. Googlailemalla löytyy ainoastaan tuota 130-140 kcal/pullo arvoa. Esimerkiksi täältä.
Ei muuten, mutta pisti vain silmään tuo arvo.
Kovasti vielä tredin alkupuolella se tuntui viinasta johtuvan. Niin se mieli muuttuu kun joku tarpeeksi auktoriteettiä omaava (jto) tulee tänne kertomaan miten asiat on.
Ja selvennykseksi, siis en mäkään kellekkään viinan juomista suosittele minään boosterina. Totesin vaan, että jotain mystistä tossa hommassa kyllä on...
Totesin vaan, että jotain mystistä tossa hommassa kyllä on...
No jos sä esim.kerran tai kaksi kuukaudessa otat viunaa ni sillä ei ole mitään vaikutusta sun lihaskasvuun paitsi positiivinen
KUKAAN ei ole täällä väittänyt että viikottainen perseiden veto (saati useammin) toisi mitään hyvää lihaskasvun kannalta.
Eiköhän tässä kaikki olla samaa mieltä..
Tollasta ei vaan kukaan ole väittänytkään..
Mulla se vaikuttaa joskus positiivisesti
mutta vitsit sikseen. ei viinalla kyllä ole oikeesti mitään parantavaa vaikutusta. sitä nyt ei taida kukaan ees kuvitella. kunhan heittelevät juttujaan
Juu ei ole.. mutta siltikin joskus syntyy ennätyksiä ryyppy viikonlopun jälkeen.. Ei se välttämättä viinasta johdu mutta kuitenkin...
Olisi kiva jos pystyisit olemaan edes itsesi kanssa samaa mieltä.Ei sillä mitään parantavaa vaikutusta ole
Tässä pientä selvennystä miten Korpraalimme siis asiasta on mieltä:
Olisi kiva jos pystyisit olemaan edes itsesi kanssa samaa mieltä.
No niin loistavaa sepsis kyllä tää asia on sulle aika vaikea.. En mä jaksa enää väittää.. Mutta siltikin ryypiskely viikonloppu sillon tällön parantaa tuloksia ainakin MULLA.
Tai ehkä noudattaa tuota omaa treenifilosofiaansa sellaisella hartaudella, että kirjoittelee tännekin päissään.
Oletko nyt aivan varma?