Mitä ihmettä sinä nyt tällä kommentilla nyt taas haet. Koko homma lähti siitä kun sinä väitit, että joka viikonloppu kunnon humalaan juominen ei vaikuta millään tavalla kehittymiseen, ainakaan negatiivisesti. Tämä hiukan minulla särähti korvaan ja uskon, että muutamalla muullakin. Minä en ketään valista, eikä voisi vähempää kiinnostaa vaikka olisit perseet 24/7, mutta ei tuollasta paskaa minusta kannata suustaan päästellä yleisellä foorumilla, josta jotkut hakevat oppia treeneihinsä.
Jos tuo alkoholismi sana sinua noin pahasti vihlaisi, niin pyydän anteeksi. Mutta kyllä tuo perseet joka viikko (Oli sitten kuinka paljon sinulla tahansa), on minusta normaalia suurempi määrä, varsinkin ihmisellä joka haluaa fyysisesti kehittyä ja voida hyvin.
Niin, luin postini vielä uudelleen enkä tiedä missä sanoin, ettei se vaikuta millään tavalla kehittymiseen. Juurihan aloituspostissa sanoin, että viikon "dokaus"reissun (heittikset, koska päivänä muutamana reissun ajan otin vian 1-2- siideriä) jälkeen tulokset olivat tilapäisesti, yhden treenikerran ajan normaalia heikommat.
En ole sanonut missään, että alkoholissa itsessään olisi jokin ainesosa tai hivenaine, joka kasvattaisi lihasta/parantaisi tuloksia. Sanoin, että MINULLA on ollut havaittavissa samankaltaista TULOSTEN NOUSUA rankan viikonlopun jälkeen, kuten aloittajalla. Varmasti siihen vaikuttaa myös se, että tulee syötyä reippaasti humalassa (grillin kautta kotiin jne). Voitko nyt osoittaa minulle sen kohdan kirjoituksissani, jossa kerron, että viina kasvattaa lihasta?
Kännään aikavälillä syys-toukokuu n. 0-2 kertaa kuussa, joten se, että kesä-heinä-elokuussa saatan ottaa joskus jopa 4 kertaa kuussa ei vaikuta minuun millään lailla negatiivisesti muutoin kun pankkitilin tyhjenemisen myötä. Kuntoni ei myöskään ole huonontunut eikä lihakset ole mihinkään kadonneet. Treenikään ei ole kärsinyt.
Haluan voida hyvin, paitsi fyysisesti, myös
henkisesti. Ja kuten jo aiemmin sanoin, minulle esim. urheilu on korvaamaton henkireikä, mutta jos otan, niin otan. Eli viina ei ole ainoa "pakotie" ja rentoutumiskeino.
Mä en henk. koht. usko että kukaan ottaa tätä trediä tosissaan. Tuskinpa kukaan alkaa palautusjuomiaan viinalla korvaamaan tän läpyttelyn luettuaan!:lol2: