Rankka viikonloppu toi tulosta..

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
No niin loistavaa sepsis kyllä tää asia on sulle aika vaikea...
Ja itseasiassa en ole koskaan päissään tänne kirjottanu.
Ei taida olla kovin helppo sinullekaan kun mies on kuin tuuliviiri.
Oletko nyt ihan varma. Ettet nyt sitten seuraavalla sivulla ole sitä mieltä, että ehkä sittenkin olet kirjoittanut.
Kerroppas nyt mullekkin mikä se mun treenifilosofia on?
Ei voi tietää, mutta arvelen sen vaihtelevan usein.

Ei taida olla kovin helppo sinullekaan kun mies on kuin tuuliviiri.

Ei voi tietää, mutta arvelen sen vaihtelevan usein.

No ei ole joo.. Jos mä sanon että mun tulokset paranee ryyppy viikonlopun jälkeen ni sä sanot että ei voi olla totta ja sanot alkoholistiksi.. Kyllä se pistää vituttamaan! Äsken sä sanoit siihen suuntaan että tietäisit.

No ei ole joo.. Jos mä sanon että mun tulokset paranee ryyppy viikonlopun jälkeen ni sä sanot että ei voi olla totta ja sanot alkoholistiksi.. Kyllä se pistää vituttamaan! Äsken sä sanoit siihen suuntaan että tietäisit.
Jos täällä joku vituttaa, niin se on ollut tuo sinun asenne alusta lähtien. Mies jauhaa sivukaupalla esittämättä kannalleen mitään perusteita ja mielikin tuntuu vaihtuvan joka sivulla. Esimerkiksi voin täysin allekirjoittaa tuon viinan rentouttavan vaikutuksen, joka voi joillekin olla henkisesti tärkeää. Tätä kautta jotain iloa viinasta voi treenille olla. Se, että voidaanko tämä laskea viinalle eduksi vai kyseiselle henkilölle ongelmaksi, koska ei osaa muuten rentoutua, on sitten jo eri asia.

Alkoholistiksi en ole sinua koskaan sanonut. Ainoastaan kun Tähtityttö mainitsi juovansa perseet 4 kertaa kuussa, niin sanoin, että tuo menee selkeästi alkoholismin puolelle joissain tarkasteluissa.

Jos täällä joku vituttaa, niin se on ollut tuo sinun asenne alusta lähtien. Mies jauhaa sivukaupalla esittämättä kannalleen mitään perusteita. Esimerkiksi voin täysin allekirjoittaa tuon viinan rentouttavan vaikutuksen, joka voi joillekin olla henkisesti tärkeää. Tätä kautta jotain iloa viinasta voi treenille olla.

Alkoholistiksi en ole sinua koskaan sanonut. Ainoastaan kun Tähtityttö mainitsi juovansa perseet 4 kertaa kuussa, niin sanoin, että tuo menee selkeästi alkoholismin puolelle joissain tarkasteluissa.

Mikäs siinä vituttaa?? No niin eli viinalla voi olla vaikutusta tulosten nousussa??

:offtopic: Mikä olis vähiten syntisin juoma lou karpilla, jos ottaa vaan siis "muutaman", eikä mitään lärvejä? joku light-siideri?

Punaviini, rutikuiva valkoviini/kuohuviini taikka sitten nuo light-siiderit. Omaan makuuni jälkimmäiset on makeutettu aivan liian äklömakeiksi ja aina niissä on jotain helvetin purkkaesanssimakuja.

Eipäs vääristellä. Tarkalleen ottaen en sanonut noin. Ja se ei myöskään ole alkoholismia. Tälläkin palstalla on ISO joukko ihmisiä jotka vetää perseet 4-5 kertaa kuussa. Ja ota vielä huomioon, että "perseet" on aika häilyvä määritelmä. Mä en tartte paljoakaan, kun olen tumussa.

Mutta voi Sepsis, kun kadehdin sinua. Olet niin paljon parempi ihminen, kun me muut. Emme osaa edes lopettaa juomista, vaikka valistat vaaroista.

En oikeasti sua tunne, mutta näiden sun postien perusteella voisi päätellä, että sulla on todella_vaikeaa.
:rolleyes:

Kyllä.. En tiedä johtuuko viinasta vai ruuasta vai mistä.

No varmasti siinäkin on perää, että ilman sitä kaljottelua ei sellasta määrää sapuskaa ja hiilareita napaansa mättäisi, että paha sanoa auttaako se alkoholi mitään vai pelkästään nuo kalorit... Pitäisi varmaan testata niin tietäisipä sitten tähänkin jonkun "totuuden" omalla kohdallaan. No se rentouttava vaikutus ainakin jäisi pois jos vain ruokaa ja mässyä mättäisi napaan.

Mutta mulla ainakin kohtuullinen määrä alkoholia rentouttaa kummasti ja laukasee jopa jumeja. Saa uskoa tai olla uskomatta, mä ehkä kuitenkin kehoni tunnen paremmin kuin kukaan muu.

Eli OMAN kokemukseni perusteella voisin jopa väittää että kehityn paremmin tissuttelemalla sillointällöin kuin olemalla absolutisti. Ja tähän on syynä varmati eniten se, että en missään tapauksessa halua olla absolutisti, joten joutuisin itseni siihen pakottamaan ja stressi nyt ei ainakaan tuo mitään positiivista kehitykseen.

EDIT: Lisäys.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Mutta voi Sepsis, kun kadehdin sinua. Olet niin paljon parempi ihminen, kun me muut. Emme osaa edes lopettaa juomista, vaikka valistat vaaroista.

En oikeasti sua tunne, mutta näiden sun postien perusteella voisi päätellä, että sulla on todella_vaikeaa.
:rolleyes:[/QUOTE]

Mitäpä tähän voisi lisätä..

Eipäs vääristellä. Tarkalleen ottaen en sanonut noin.
Ei se kaukana tuosta minusta ollut.
Ei muhun ainakaan ole vaikuttanut, jos vedän kunnon persiit olalle 2-4 kertaa kuussa, kesällä juurikin lähelle tuota neljää.
:rolleyes:
Mulla on vaikeaa kun ei kiinnosta juopotella joka viikko? Itseasiassa kaikki on tällä hetkellä paremmin kuin koskaan, enkä haluisi muuttaa oikeastaan mitään. ja ehkä juuri siksi selvinpäin on niin mukavaa.
Mitä ihmettä sinä nyt tällä kommentilla nyt taas haet. Koko homma lähti siitä kun sinä väitit, että joka viikonloppu kunnon humalaan juominen ei vaikuta millään tavalla kehittymiseen, ainakaan negatiivisesti. Tämä hiukan minulla särähti korvaan ja uskon, että muutamalla muullakin. Minä en ketään valista, eikä voisi vähempää kiinnostaa vaikka olisit perseet 24/7, mutta ei tuollasta paskaa minusta kannata suustaan päästellä yleisellä foorumilla, josta jotkut hakevat oppia treeneihinsä.

Jos tuo alkoholismi sana sinua noin pahasti vihlaisi, niin pyydän anteeksi. Mutta kyllä tuo perseet joka viikko (Oli sitten kuinka paljon sinulla tahansa), on minusta normaalia suurempi määrä, varsinkin ihmisellä joka haluaa fyysisesti kehittyä ja voida hyvin.

Tämäkin keskustelu minusta todistaa hyvin miten arka paikka tämä alkoholin käyttö ihmisille loppupelissä on. Mukamas ollaan niin sinut sen oman viattoman viihdekäytön kanssa, mutta kun joku hieman mainitsee haittapuolistakin, niin sitten ruvetaan henkilökohtaisuuksiin.
Mitäpä tähän voisi lisätä..
Lisää vaikka yksi o-kirjain tuohon nikkiisi, niin tulee heti viisaampi vaikutelma. Jos pyydät oikein nätisti niin kerron mihin kohtaan. (Jos nyt sitten henkilökohtaisuuksiin mennään)

Ja varmaan loppujen lopuksi se ja sama, mikä siihen kehitykseen vaikuttaa, pääasia kun kehitystä tapahtuu!:thumbs:

Kyllä.. Ja jos mä sanon että mulla ryypiskely viikonlopun jälkeen rauta nousee erilailla kuin yleensä ni siihen on turha kenenkään sanoa että ei voi olla..

Mitä ihmettä sinä nyt tällä kommentilla nyt taas haet. Koko homma lähti siitä kun sinä väitit, että joka viikonloppu kunnon humalaan juominen ei vaikuta millään tavalla kehittymiseen, ainakaan negatiivisesti. Tämä hiukan minulla särähti korvaan ja uskon, että muutamalla muullakin. Minä en ketään valista, eikä voisi vähempää kiinnostaa vaikka olisit perseet 24/7, mutta ei tuollasta paskaa minusta kannata suustaan päästellä yleisellä foorumilla, josta jotkut hakevat oppia treeneihinsä.

Jos tuo alkoholismi sana sinua noin pahasti vihlaisi, niin pyydän anteeksi. Mutta kyllä tuo perseet joka viikko (Oli sitten kuinka paljon sinulla tahansa), on minusta normaalia suurempi määrä, varsinkin ihmisellä joka haluaa fyysisesti kehittyä ja voida hyvin.

Niin, luin postini vielä uudelleen enkä tiedä missä sanoin, ettei se vaikuta millään tavalla kehittymiseen. Juurihan aloituspostissa sanoin, että viikon "dokaus"reissun (heittikset, koska päivänä muutamana reissun ajan otin vian 1-2- siideriä) jälkeen tulokset olivat tilapäisesti, yhden treenikerran ajan normaalia heikommat.

En ole sanonut missään, että alkoholissa itsessään olisi jokin ainesosa tai hivenaine, joka kasvattaisi lihasta/parantaisi tuloksia. Sanoin, että MINULLA on ollut havaittavissa samankaltaista TULOSTEN NOUSUA rankan viikonlopun jälkeen, kuten aloittajalla. Varmasti siihen vaikuttaa myös se, että tulee syötyä reippaasti humalassa (grillin kautta kotiin jne). Voitko nyt osoittaa minulle sen kohdan kirjoituksissani, jossa kerron, että viina kasvattaa lihasta?

Kännään aikavälillä syys-toukokuu n. 0-2 kertaa kuussa, joten se, että kesä-heinä-elokuussa saatan ottaa joskus jopa 4 kertaa kuussa ei vaikuta minuun millään lailla negatiivisesti muutoin kun pankkitilin tyhjenemisen myötä. Kuntoni ei myöskään ole huonontunut eikä lihakset ole mihinkään kadonneet. Treenikään ei ole kärsinyt.

Haluan voida hyvin, paitsi fyysisesti, myös henkisesti. Ja kuten jo aiemmin sanoin, minulle esim. urheilu on korvaamaton henkireikä, mutta jos otan, niin otan. Eli viina ei ole ainoa "pakotie" ja rentoutumiskeino.

Mä en henk. koht. usko että kukaan ottaa tätä trediä tosissaan. Tuskinpa kukaan alkaa palautusjuomiaan viinalla korvaamaan tän läpyttelyn luettuaan!:lol2:

Niin, luin postini vielä uudelleen enkä tiedä missä sanoin, ettei se vaikuta millään tavalla kehittymiseen.
No esimerkiksi tässä:
No mutta, mä olenkin varmasti joku paranormaali mutantti. Ei muhun ainakaan ole vaikuttanut, jos vedän kunnon persiit olalle 2-4 kertaa kuussa, kesällä juurikin lähelle tuota neljää.
Ja jopa edellisessä postissasi:
Kännään aikavälillä syys-toukokuu n. 0-2 kertaa kuussa, joten se, että kesä-heinä-elokuussa saatan ottaa joskus jopa 4 kertaa kuussa ei vaikuta minuun millään lailla negatiivisesti muutoin kun pankkitilin tyhjenemisen myötä. Kuntoni ei myöskään ole huonontunut eikä lihakset ole mihinkään kadonneet. Treenikään ei ole kärsinyt.

No ehkä teillä paranormaaleilla mutanteilla on tapana sanoa asioita mitä ette sitten kuitenkaan tarkoita.

Punaviini, rutikuiva valkoviini/kuohuviini taikka sitten nuo light-siiderit. Omaan makuuni jälkimmäiset on makeutettu aivan liian äklömakeiksi ja aina niissä on jotain helvetin purkkaesanssimakuja.
Kiitos vinkistä. joo, eipä oikein ole noista sidukoista bissen korvikkeeksi, joten juon kyllä mielummin vaan pepsimaxia hellejuomana :D Hyvä tietää, ettei tarvi sitten kärsiä niin kovista tunnontuskista, kun pimenevinä syysiltoina ratkeaa punkkuun :)

Älä nyt jaksa enää. Kyllä kaikki jo tietää että olet meitä muita parempi ihminen.
Ihmisiä en menisi paremmuusjärjestykseen laittamaan, mutta ehkä tässä keskustelussa olen useamman kerran miettinyt mitä kirjoitan, toisin kuin sinä. Esimerkikisi yllä oleva kommentti on täysin turha, koska vastasin minulle esitettyyn kysymykseen. Anteeksi vain. Minusta on vain outoa kieltää sanoneensa jotain, minkä vielä uudestaan toistaa samassa postissaan.

Se mua edelleen ihmetyttää SEPSIS miksi rupesit väittämään vastaan kun aloitus postissa sanoin että tulokset on noussu joskus ryyppy viikonlopun jälkeen vaikka sinulla ei itselläsi ole omakohtaisia kokemuksia?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom