Rankka viikonloppu toi tulosta..

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Varmasti näinkin, mutta joku voi jopa nauttia siitä että pääsee kavereiden kanssa vähän ottamaan huikkaa ja pitämään hauskaa.
Mutta kukin tyylillään, pistäkää vain kaikki peliin salin tähden jos tunnetti siitä saavanne riittävästi elämäänne sisältöä. Mä ainakin yritän sovittaa tän salin ja sosiaalisen elämän riittävän hyvin yhteen. ;)
Jep ja kavereiden kanssa ei voi olla hauskaa ilman alkoholia, eikä myöskään voi omata sosiaalista elämää ilman alkoholia...
Kyllä se niin taitaa olla että ilman viinaa ei ole edes elämää.

Jep ja kavereiden kanssa ei voi olla hauskaa ilman alkoholia, eikä myöskään voi omata sosiaalista elämää ilman alkoholia...
Kyllä se niin taitaa olla että ilman viinaa ei ole edes elämää.

Kyllä me pidetään kavereiden kanssa hauskaa selvinkin päin esim.pelataan fudista. Mutta Viikonloppusin harvoin pidetään hauskaa ilman alkoholia,se vaan on sellanen tapa..

Mutta Viikonloppusin harvoin pidetään hauskaa ilman alkoholia,se vaan on sellanen tapa..
Vähän niin kuin tupakointikin. Ei se mitään haittaa. Se on joku salaliittoteoria vain, että tupakka, viina ja muut päihteet olisivat muka jotenkin haitallisia.

Jos se tuntuu hyvältä niin onhan sen silloin oltava hyväksi minulle. Loogista, ja täysin omaan kokemukseen perustuvaa.

Vähän niin kuin tupakointikin. Ei se mitään haittaa. Se on joku salaliittoteoria vain, että tupakka, viina ja muut päihteet olisivat muka jotenkin haitallisia.

Jos se tuntuu hyvältä niin onhan sen silloin oltava hyväksi minulle. Loogista, ja täysin omaan kokemukseen perustuvaa.

Etkö sä itse koskaan käy viihteellä? Ku tuntuu olevan niin hirveän kauhea asia sulle?

Juuri itse tarkotinkin tuota, että alkoholi ehkä laskee testoja ja jne. mutta stressaavalle ihmiselle se saattaa päästää hermot levolle ja voimaa tulee lisää. Tämän takia se ryyppyperjantai tai jopa viikonloppu voi nostaa tuloksia. Tietenkin pitkällä tähtäimellä 6-0 vaihtuu vieraitten johdoksi 12-6, mutta kuten jo kokemukset ovat kertoneet, enkkoja tulee :D Ja siitä mitä sanoit Marjakarhu, että kokemusten mukaan maapallo oli litteä jne, mitäs sitten jos palatusjuoma todistetaan turhaksi, mutta silti koet sen olevan tärkeä treenin jälkeen? ja huomaat kaiken lisäksi tuloksia? mitäs siihen sanoisit?

toi palkkari esimerkki oli IMO todella huono !

e: eiköhän se palkkarin toimivuus ole ihan tieteellisesti todistettu, kun taas juomisen on vain omaa tunnetta ym. juomisen ei tieteellisesti pitäs mitään parantaa, kuten palkkarin, joten vertaus on aivan turha.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Juuri itse tarkotinkin tuota, että alkoholi ehkä laskee testoja ja jne mitäs sitten jos palatusjuoma todistetaan turhaksi, mutta silti koet sen olevan tärkeä treenin jälkeen? ja huomaat kaiken lisäksi tuloksia? mitäs siihen sanoisit?

Viinaa ja palautusjuomaa ei nyt voi laittaa samalle viivalle.
Palautusjuomaa on kyllä tutkittu tieteellisesti, samoin viinaa.( kumpikohan mahtaa palauttaa paremmin)

Etkö sä itse koskaan käy viihteellä? Ku tuntuu olevan niin hirveän kauhea asia sulle?
Käyn, ja juon kyllä viunaakin, tosin harvemmin. Ainoa ero tässä on siinä, että minun ei tarvitse keksiä jotain tuulesta temmattuja perusteluja juomiselleni ja väittää kivenkovaan sen olevan jotenkin hyödyllistä ja näin ollen hyväksyttävämpää, koska tiedän, että humalaan juominen on aina ja kaikkialla haitallista.

Käyn, ja juon kyllä viunaakin, tosin harvemmin. Ainoa ero tässä on siinä, että minun ei tarvitse keksiä jotain tuulesta temmattuja perusteluja juomiselleni koska tiedän, että humalaan juominen on aina ja kaikkialla haitallista.

Juuri näin.:thumbs:

Käyn, ja juon kyllä viunaakin, tosin harvemmin. Ainoa ero tässä on siinä, että minun ei tarvitse keksiä jotain tuulesta temmattuja perusteluja juomiselleni ja väittää kivenkovaan sen olevan jotenkin hyödyllistä ja näin ollen hyväksyttävämpää, koska tiedän, että humalaan juominen on aina ja kaikkialla haitallista.

Onks se tuulesta temmattu juttu et ryypiskely viikonlopun jälkeen JOILLAKIN treeni kulkee paremmin ja ennätykset paukkuu??

He..hee..no en ole syyttänyt roinaamisesta.

Otappa sitä lepoa reenistä ilman viinaa ja katso
palautuuko.

Juu täytyypä joskus kokeilla, kiitti vinkistä.. :thumbs: Mutta siltikin ennätyksiä syntyy kostean viikonlopun jälkeen ainakin mulla.. Syntyy toki joskus lepo viikonlopunkin jälkeen..

corpral-03 ja muut "viinan puolesta puhujat". miksi ette juo joka toinen päivä tyyliin 1. salia, sinä iltana viinaa 2. huili JNE. jos se nostaa tuloksia niin kyllä sen pitäs toimia ihan noinkin, jopa paremmin! kokeile sen viinan juonnin tilalla HUILATA oikeesti hyvin ja syödä ja nukkua ja keksiä jotain muuta kivaa joka poistaa sitä vitutusta.

e: ja itsekin juon, koska olen heikko enkä koe saavani samanlaista huvia selvinpäin. mutten sentään väitä että siitä olisi HYÖTYÄ. se on eriasia paukkuuko enkat, jos niin tekee niin pidän sitä ihan vaan sali tauon ansiona, joka olisi tapahtunut ilmankin juomista, näin meillä. takasin yläkertaan

corpral-03 ja muut "viinan puolesta puhujat". miksi ette juo joka toinen päivä tyyliin 1. salia, sinä iltana viinaa 2. huili JNE. jos se nostaa tuloksia niin kyllä sen pitäs toimia ihan noinkin, jopa paremmin! kokeile sen viinan juonnin tilalla HUILATA oikeesti hyvin ja syödä ja nukkua ja keksiä jotain muuta kivaa joka poistaa sitä vitutusta.

e: ja itsekin juon, koska olen heikko enkä koe saavani samanlaista huvia selvinpäin. mutten sentään väitä että siitä olisi HYÖTYÄ. se on eriasia paukkuuko enkat, jos niin tekee niin pidän sitä ihan vaan sali tauon ansiona, joka olisi tapahtunut ilmankin juomista, näin meillä. takasin yläkertaan

Eihän viikolla juoda..:thumbs: Enkä mä viinan puolesta puhuja ole. Mutta kyllä se ihmetyttää ku sillon tällön railakkaan viikonlopun jälkeen rauta nousee ihan eri lailla ku huili viikonlopun.. No jospa mä vaan kuvittelen! Ja muutkin kuvittelee joilla samoja kokemuksia.. Enkä mä vitutukseen juo,täytyy olla aika heikko itsetunto jos se on syy juoda ku vähän vituttaa!.Mä juon siksi ku on mukava tavata kavereita viikonloppusin ja käydä yhdessä baarissa iskemässä kissoja.. Jospa sulla on jotkut toiset syyt.:kippis1:

Back
Ylös Bottom