Rankka viikonloppu toi tulosta..

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
joskus oma kokemus menee noiden hömpötysten edelle...
Joskus on myös omaan kokemukseen vedoten uskottu, että maapallo on litteä, tähdet on liimattu taivaankanteen yms. Eipä taida olla.

Olisi joskus kiva puhaltaa silleen kun on oikeasti kännissä, mutta eipä nuo poliisit kovin suvaitsevaisia ole jos meinaa päästä änkyrässä pilliin puhaltelemaan.
Joo, ´sanomista tulee. :lol2:

...blow my whistle baby. :D

Toi listaus, mitä Marjakarhu laittoi, niin kuten sanottu sopii tositreenailijoille. Itse tulkitsisinkin sen niin, että listan seikoilla on varsinaista merkitystä esim. kisaajille, joilla dietti ja kisakondis painavat tosissaan päälle ja ravinto- sekä terveysasiat ovat muutenkin jo kovassa syynissä ja tietyn kaavan mukaisia. Tuskin kukaan lapsettomaksi tai testotasoiltaan siroksi neidiksi kutistuu muutamasta satunnaisesta baariänkyrästä. Pitkäaikaisessa käytössä noi terveysseikat alkavat luonnollisesti merkata jo vähän enemmän.

Se, että treenaa tosissaan, ei tarkoita, etteikö joskus saisi vaihtaa vaihdetta vapaalle. :rolleyes:

Ehkä sun kannattaisi itse kokeilla,vedät lärvit joku lauantai sunnuntaina sit mässyjä niin perkeleesti.. Maanantaina sit salille.. Kyllä tulokset nousee paremmin ku marjojen syönnillä!

Reenikokemusta löytyy 28 vuotta ja tuolla viinalla länträilykin on tullu
kokeiltua.

Ehkä sun kannattaisi itse kokeilla,vedät lärvit joku lauantai sunnuntaina sit mässyjä niin perkeleesti.. Maanantaina sit salille.. Kyllä tulokset nousee paremmin ku marjojen syönnillä!

Hiukan huono ohjeistus, noilla ohjeilla ei kyllä ylletä natuna mihinkään
huippu suorituksiin. Pidän myös kunnon Bulkkeja( 7000 kcal on ihan kohtuu määrä)

Kellä auttaa, kellä ei. Minä en kunnon lauantain nollaamisen jälkeen ole vielä maanantaina treenikunnossa ollenkaan. Sen verran pitkiä ja paskamaisia krapuloita puskee nykyään, eikä niiden la-ma välisten öiden aikanakaan ole kuitenkaan saanut kunnolla unta. (Siis kunnolla nukkuminen ei yksinkertaisesti onnistu olotilan takia...)

Tuollaisessa maanantaitreenissä nousee mulla vaan hirveää pumppia jo lämmitellessä ja litrakaupalla tuskanhikeä pintaan.

Kevyt tissuttelu rentouttaa sitten vähemmillä jälkioireilla, mutta sillä ei lärvien vetämisen kanssa enää olekaan mitään tekemistä. :D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Enhän mä sitä sanonutkaan että se pitemmällä aika välillä toimisi vaan esim.kerran kuussa ottaa olutta ja syö hyvin ni seuraavan viikon reeneissä luultavasti kulkee paremmin ja tulee ennätykset!
Koitappa kerran kuussa syödä ja levätä hyvin, niin saattaapi tulla taas ennätykset...

Oman kokemukseni mukaan viina voi hetkellisesti laukaista hermostollista jumia ja ylikuntoa.

Juuri näin ja se tosta Marjakarhun listasta puuttui kokonaan. Harvaa ja harkiten nautittuna saattaa nimittäin jo tämä hyöty hakata nuo muut haitat 6-0.

Koitappa kerran kuussa syödä ja levätä hyvin, niin saattaapi tulla taas ennätykset...

Varmasti näinkin, mutta joku voi jopa nauttia siitä että pääsee kavereiden kanssa vähän ottamaan huikkaa ja pitämään hauskaa.

Mutta kukin tyylillään, pistäkää vain kaikki peliin salin tähden jos tunnetti siitä saavanne riittävästi elämäänne sisältöä. Mä ainakin yritän sovittaa tän salin ja sosiaalisen elämän riittävän hyvin yhteen. ;)

Varmasti näinkin, mutta joku voi jopa nauttia siitä että pääsee kavereiden kanssa vähän ottamaan huikkaa ja pitämään hauskaa.

Mutta kukin tyylillään, pistäkää vain kaikki peliin salin tähden jos tunnetti siitä saavanne riittävästi elämäänne sisältöä. Mä ainakin yritän sovittaa tän salin ja sosiaalisen elämän riittävän hyvin yhteen. ;)

Juuri näin.. :thumbs:

Back
Ylös Bottom