Rami Kivisalo-julma gangsteripomo

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JOSE-82
  • Aloitettu Aloitettu
Tuota..tämä herra on syntynyt 74 ja joutunut lusimaan 97 eli Julma Gangseripomo on lopettanut julman gangsterielämänsä 23 vuotiaana...ja kun kojahti uskoon linnassa (jossa vissiin istui pari vuotta neljästä) on siis ollut jo kymmenen vuotta uskossa ja nyt on sitten kirjoittanut tämän kirjan elämästään julmana gansteripomona.

22 vuotta sitten me varastettiin mopo, vai autoko se oli, vai rekkako se oli, vai rahankujetusautoko se oli, vai ryöstettinkö me se mopo, eiku rahankuljetusauto...vittu kun en mä enää muista

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuota..tämä herra on syntynyt 74 ja joutunut lusimaan 97 eli Julma Gangseripomo on lopettanut julman gangsterielämänsä 23 vuotiaana...ja kun kojahti uskoon linnassa (jossa vissiin istui pari vuotta neljästä) on siis ollut jo kymmenen vuotta uskossa ja nyt on sitten kirjoittanut tämän kirjan elämästään julmana gansteripomona.

22 vuotta sitten me varastettiin mopo, vai autoko se oli, vai rekkako se oli, vai rahankujetusautoko se oli, vai ryöstettinkö me se mopo, eiku rahankuljetusauto...vittu kun en mä enää muista

Tokihan sitä ei muista kaikkia yksityiskohtia, mutta eiköhän tarina mene noin pääpiirteittäin. Miten joku voisi sekoittaa mopon varastamisen rahankuljetusauton varastamiseen? On muuten aika iso ero siinä. Mopon nyt varastaa kuka vain jos tahtoo? Sori kun nostin vanhan topikin, mutta oli pakko huomauttaa.

On säälittävää ja lapsellista valittaa jossain nettifoorumilla, miten jonkun ihmisen elämänkerta ei pidä paikkansa. Miksi ette mene itse keskustelemaan Ramin kanssa ja kyselemään tarkemmin? Vaikka en kylläkään usko, että itsepäisimmät teistä uskoisivat siltikään puoliakaan.

On säälittävää ja lapsellista valittaa jossain nettifoorumilla, miten jonkun ihmisen elämänkerta ei pidä paikkansa. Miksi ette mene itse keskustelemaan Ramin kanssa ja kyselemään tarkemmin?

Eikö sinun mielestäsi lukemaansa kirjailijaa saa arvostella ilman että keskustelee kirjailijan kanssa livenä? Vai meinaatko että nää asiat ratkotaan siellä kadulla mies miestä vastaan? :D

Kuulostaa ihan inkkarileffan kavionkopseelta... kuunnekaapa... ei se sittenkään ole sitä... mitähän tuo on?

locketilocketilocketilocketilocketilocketilocketilocketilocketilocketilocketi LOCK

i_am_the_president_of_asia.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom