Rami Kivisalo-julma gangsteripomo

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JOSE-82
  • Aloitettu Aloitettu
Rami Samuel Kivisalo, lempinimeltään Rasmus (s. 30.08.1974 Lapua, Suomi)
Rami Kivisalo vangittiin v.1997 syytettynä törkeästä aseellisesta ryöstöstä. Hän sai vajaan 4 vuoden vankilatuomion rikollisorganisaation johtajana rahankuljetusryöstön suunnittelijana ja toimeksiantajana. Jumalan yliluonnollinen ilmestyminen vankilassa muutti Rami Kivisalon elämän. Hänen draamaattinen elämänmuutoksensa on nyt ensimmäistä kertaa julkisesti kaikkien luettavissa. Lähde: www.ramikivisalo.com

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toimittaja:Älä nyt peijooni?! Kyllä sulla on tapahtunut paljon Olisko sulla mitään valokuvia itestäs noilta hurjilta ajoilta?

Rami: No joo, tässä olis yksi. Siinä mä seison keltaisissa adidas-verkkareissa koivun alla ja vuolen keppiä.

:lol2: Kiitos tästä. Työpäivä pelastettu.

Voin kertoa tunteneeni Ramin ainakin 10 vuoden takaa ja tiedän että nämä gangsterit joiden porukoissa mies on liikkunut aikanaan ovat kyllä kovemman luokan kavereita. (konetuliaseetkin allekirjoitan) Siitäkin olen varma että kamppailulajit ovat miehen hallussa ja ovat tarttuneet luihin ja ytimiin nuorena afrikassa ollessaan.
Kirjaa en ole lukenut saati nähnyt joten sen muusta sisällöstä en tiedä mutta uskon asioiden olevan pääpiirteittäin niinkuin on kirjoitettu. Perustotuushan on yleisesti että painettu teksti voi olla hiukan väritettyä. Jokainen uskoo tarinan niinkuin uskoo. Minä ainakaan en sillä päätäni enempiä vaivaa.

Aika kultaa muistot... sanovat kylil..
Mutta miksei tuossa kirjassa voisi olla totuuttakin paljon...

Rami Kivisalo puhumassa jossain espanjalaisessa seurakunnassa:
http://www.youtube.com/watch?v=SZ0cjngDABM

Kertoilee muun muassa, kuinka hänestä on ajettu pois demoneja ja kuinka mafian jäseneksi tai huumekauppiaaksi päätyminen voi alkaa jo yhdestä oluesta tai vääränlaisen elokuvan katsomisesta tai "mistä tahansa, mikä ei ole hyvää Jumalan silmissä" :whip:.

Missäköhän kaikissa taistelulajeissa ehtii saada mustan vyön kuuden vuoden aikana?
14-20 ikävuoden välillä?
Selviääkö kirjasta?

Tulee väistämättä mieleen se "taisteluvideo" youtubessa missä se pappa koittaa taikoa ja noitua sitä mma äijää mutta saa lopuksi koteloon. Jos jollain on linkkiä laittaa niin thanks :)

Rampan taistelut ovat varmasti olleet yhtä huvittavia.

Yhtään väheksymättä ketään uskovaista tuli mieleen että...
Eikös ihmiset jotka näkee tuollaisia näkyjä passitetaan hoitoon mielisairaalaan tai lääkitykselle, mutta kun on kyse jumalasta tai jeesuksesta, niin näyt ovat tervettä ja hyvä juttu?
Kaikki on ok ja mies on parantunut!?
Eikö se ole yhtä mielenvikaista kun pienten vihreiden miesten näkeminen tai äänien kuuleminen?
Jos näkee jeesuksen juttelevan sulle näkyjä nähdessäsi, niin eikö sellaistakin pitäisi hoitaa lääkityksellä?
Eihän hesus ihmistiedon mukaan osanut edes suomea. Jumalasta en tiedä mitä kieltä puhuu ;)

Ei mulla muuta. Jatkakaa. Tämä ei liittynyt tähän threadiin suoranaisesti.

Tuo se on itseänikin mietityttänyt. Jos ihminen alkaa kertomaan näkevänsä ja juttelevansa kaiken maailman olioille, joita ei muut näe tai kuule, se on hullu ja suletaan laitokseen. Mutta jos olio sattuukin olemaan ukko jumala tai muu vastaava yleismaailmallinen satuolento, niin eihän se mitään hulluutta ole, uskoa vain... Kovin on ohut raja tuon uskonnon ja hulluuden välillä, jos sitä rajaa edes on.

Älkää nyt helvetissä ostako tota paskaa edes vitsillä. Yks tuttu suositteli ja selitti suu vaahdossa miten toiki jätkä hakkais kaikki vapaaottelijat jos kaikki tekniikat ois sallittuja, kuten sormet silmii ja niin. Hetken väitin vastaan, mutta sitte tajusin että parempi olla hiljaa... :jahas:

Ei kiesus mitä skeidaa *facepalm

Just sellainen kirja, jonka etukansi paljastaa enemmän sisällöstä kuin takakansiteksti.

Todellakin.

Mulla on teoria: Tuo tyyppi tyri rötöksensä ja joutu lusimaan. Mietti siellä sellissä että mitäs sitten kun vapaus koittaa. Kehitti tarinan kirjaan lisäämällä omaan elämäänsä ne gangsterit ja mustat vyöt ja vaikka minkä sortin henget huutelemaan pään sisään. Pokkana yrittää seisoo tuon tarinansa takana ja myy kirjaansa, sitten ihmiset ostaa sen ihan mielenkiinnosta kun haluaa tietää kuin vitun sekasin toi tyyppi on. :rolleyes:

Voin kertoa tunteneeni Ramin ainakin 10 vuoden takaa ja tiedän että nämä gangsterit joiden porukoissa mies on liikkunut aikanaan ovat kyllä kovemman luokan kavereita. (konetuliaseetkin allekirjoitan) Siitäkin olen varma että kamppailulajit ovat miehen hallussa ja ovat tarttuneet luihin ja ytimiin nuorena afrikassa ollessaan.
Kirjaa en ole lukenut saati nähnyt joten sen muusta sisällöstä en tiedä mutta uskon asioiden olevan pääpiirteittäin niinkuin on kirjoitettu. Perustotuushan on yleisesti että painettu teksti voi olla hiukan väritettyä. Jokainen uskoo tarinan niinkuin uskoo. Minä ainakaan en sillä päätäni enempiä vaivaa.

Samat on fiilikset!:

Luin osan tuosta kirjasta ja sen sanon että kyllä juttuja on suurenneltu jonkin verran!.

Mutta sen sanon että kyllä pohjanmaalla baarissa aika jännittynyt fiilis tulee kun tämä santeri sisälle kävelee!.

Tuo se on itseänikin mietityttänyt. Jos ihminen alkaa kertomaan näkevänsä ja juttelevansa kaiken maailman olioille, joita ei muut näe tai kuule, se on hullu ja suletaan laitokseen. Mutta jos olio sattuukin olemaan ukko jumala tai muu vastaava yleismaailmallinen satuolento, niin eihän se mitään hulluutta ole, uskoa vain... Kovin on ohut raja tuon uskonnon ja hulluuden välillä, jos sitä rajaa edes on.

Yleensä vaan näissä tapauksissa joissa näky/ilmestys/ääni on tullut Jumalalta se on muuttanut ihmisen elämää aika radikaalisti parempaan.
Onhan se nyt parempi että Rami tai Lauri Johansson ym. kaverit on nyt uskossa kuin että välittävät huumeita, tekevät rikoksia ja listivät ihmisiä.
Mun mielestä se on myös ihme että tuollaiset tyypit tekee täyskäännöksen elämässään, ja pääsee irti hetkessä huumeista ym.

Aika monilla ihmisillä tulee luonnostaan Lapin lisää tarinoihin, varsinkin mitä enemmän aikaa on kulunut.
Mutta tuulesta temmattu tuo tarina tuskin on.
Kyllä Suomessa rikollisia riittää, ja monilla siellä ylempänä on sitten jo paljonkin kansainvälisiä yhteyksiä. Tavalliset kansalaiset ei niistä muuta tiedä kuin mitä uutisissa kuulee...

Yleensä vaan näissä tapauksissa joissa näky/ilmestys/ääni on tullut Jumalalta se on muuttanut ihmisen elämää aika radikaalisti parempaan.

Minun mielestäni tässä on epäilyttävää se, että tuo toimii ihan siitä riippumatta mihin jumalaan ko. ihminen uskoo.

http://www.ristintie.com/Uskomme/Kivisalo Rami.htm

Suhteellisen skrode tyyppi ollut joskus. Mut onha toi täys :david:, on se jännä miten uskoon tulemalla muuttuu samantien hyväks tyypiks ja puhtaaks pulmuseks (vaikka tuo tuskin mitään muuta rötöstä oo tehny ku julkassu tuon kirjan.)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom