Rami Kivisalo-julma gangsteripomo

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JOSE-82
  • Aloitettu Aloitettu
Tota mä en vaan ymmärrä MIKSI pitää yliampua noin vitusti ilman noita helvetin henki juttuja olisin varmaan itsekkin ostanu kyseisen kirjan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En ollut huomannut koko juttua aikaisemmin. Aika lennokasta menoa kaverilla ollut. Uskooko tuo kaveri oikeasti myös noihin juttuihin?? Toivottavasti ei!

"Epätavallinen koulutus Afrikassa teki Ramista väkivaltaisen taistelulajien mestarin. Kun hän lähti pois Afrikasta, hän oli täynnä väkivaltaisia henkivaltoja. Rami oli saavuttanut tuossa vaiheessa useissa erilaisissa taistelulajeissa mustanvyön tason."

Ilman demoneita sun muita epäuskottavia ihmehenkiä ja mikäli siihen taistelulajien mustan vyön saavutukseen ois menny pitempään tuo vois olla ihan hyvä leffan juoni. Aleksi Mäkelä ohjais tuosta hepusta kertovan leffan, tarinan linnassa uskoon tulevasta gangsterista ja sen uudesta elämästä ja menneisyyden haamuista. Leffan nimeksi tulis "Rasmus" tyypin nettisivulla mainitun lempinimen mukaan.

Ilman demoneita sun muita epäuskottavia ihmehenkiä ja mikäli siihen taistelulajien mustan vyön saavutukseen ois menny pitempään tuo vois olla ihan hyvä leffan juoni. Aleksi Mäkelä ohjais tuosta hepusta kertovan leffan, tarinan linnassa uskoon tulevasta gangsterista ja sen uudesta elämästä ja menneisyyden haamuista. Leffan nimeksi tulis "Rasmus" tyypin nettisivulla mainitun lempinimen mukaan.

Eiku Renny ohjaa ja Samuel L Jackson näyttelee kungfuguruneekeriä.

Minä oikeasti väitän että moni teistä jotka ois tuntenut/eläneet samoilla paikkakunnilla tai lähialueilla suhtautuis aikalailla erilailla tähän kirjoitteluun...

Sen sanon et kirjassa on varmasti vähän lapin lisää mutta on tuo äijä oli oikeasti kyllä ite "helvetti" :piis:

Mun mielestä aikaa kurjaa kun taas tulee tää suomalaisten paskan jauhaminen esiin asiasta mistä eivät tiedä. :whip:

Sitä pirtua, nappia ja kaiken maailman roinaa oli liikenteessä vähän perkeleesti. Ainoa asia mitä ihmettelen että se ei jäänyt ton enempää/useammin kiinni niistä jutuista koska sitä tavaraa se möi missä, kelle, ja ihan milloin vaan.

Juu pakkohan niistä on osa olla tottakin.
Kaveri kun ílmeisesti on joillekin tuttu ja linnassakin istunut.
Ei sinne syyttömiä laiteta kovin helposti.
Nuo yliluonnolliset jutut ja muu uskominen vaan menee pikkusen yli.

"Mäki oon Pohojammaalta, ja mä oon kuullu ku mun veljen kaimalle kerrottiin että toi on paha jätkä! Eli mä en oo lukenu näitä juttuja mistää kirjasta, tiiän ite!" Give me a break.

Minä oikeasti väitän että moni teistä jotka ois tuntenut/eläneet samoilla paikkakunnilla tai lähialueilla suhtautuis aikalailla erilailla tähän kirjoitteluun...

Sen sanon et kirjassa on varmasti vähän lapin lisää mutta on tuo äijä oli oikeasti kyllä ite "helvetti" :piis:

Mun mielestä aikaa kurjaa kun taas tulee tää suomalaisten paskan jauhaminen esiin asiasta mistä eivät tiedä. :whip:

Sitä pirtua, nappia ja kaiken maailman roinaa oli liikenteessä vähän perkeleesti. Ainoa asia mitä ihmettelen että se ei jäänyt ton enempää/useammin kiinni niistä jutuista koska sitä tavaraa se möi missä, kelle, ja ihan milloin vaan.

Mä oon asunu 1985-2002 tuolla enkä oo koskaan kuullutkaan " Rasmuksesta ". Ja voin väittää että tietäisin aivan 100% varmasti jos tuo olis ollu rikollinen sieltä suunnalta. Pieni puolustus hänen olemassaololleen tulee kuitenkin sieltä et muistan uskovaisten puhuneen joskus mahdollisesti just hänestä, mutta niissä porukoissa menee niin tavattoman helposti puurot ja vellit sekaisin mikä on liiottelua ja mikä törkeetä liiottelua. Mikä lienee Ramin oikea rikollinen tausta, veikkaisin et lusinu jostain törkeestä punaisia päin kävelystä tai törkeestä nipistyksestä.

:worship:

Mä oon asunu 1985-2002 tuolla enkä oo koskaan kuullutkaan " Rasmuksesta ". Ja voin väittää että tietäisin aivan 100% varmasti jos tuo olis ollu rikollinen sieltä suunnalta. Pieni puolustus hänen olemassaololleen tulee kuitenkin sieltä et muistan uskovaisten puhuneen joskus mahdollisesti just hänestä, mutta niissä porukoissa menee niin tavattoman helposti puurot ja vellit sekaisin mikä on liiottelua ja mikä törkeetä liiottelua. Mikä lienee Ramin oikea rikollinen tausta, veikkaisin et lusinu jostain törkeestä punaisia päin kävelystä tai törkeestä nipistyksestä.

:worship:

Näin. Mut kyllä se on varmaan jonku raharyöstönkin voinut tehdä, mutta tommonen raharyöstö ei kylläkään tee kenestäkään minkään sortin mafiapomoa. Ennemminkin päinvastoin. Kyllä siellä siinä vaiheessa juoksupojat hommissa ku lähdetään ryöstämään, ei mafiapomo....:rolleyes:

Rami tuntuu olevan vain suomalainen vastine Tony Anthonylle, jonka elämäntarinassa on paljon samankaltaisuuksia Ramin kanssa. Pienenä Tony oli Kung Fu opissa ukkinsa luona ja oppi väkivaltaiseksi, myöhemmin toimi henkivartijana ampuen ihmisiä ja sitten joutui vankilaan jossa (arvasit oikein) hän näki jeesuksen ja tuli uskoon.

http://www.saarna.net/saarna.php?id=359

Kovasti tuntuu mies nauttivan tekemistensä kertomisesta. Onhan niitä viihdyttävä lukea. Toi Anne-Mari Berg tuossa kannessa on kyllä niin läppä.

Mä oon asunu 1985-2002 tuolla enkä oo koskaan kuullutkaan " Rasmuksesta ". Ja voin väittää että tietäisin aivan 100% varmasti jos tuo olis ollu rikollinen sieltä suunnalta. Pieni puolustus hänen olemassaololleen tulee kuitenkin sieltä et muistan uskovaisten puhuneen joskus mahdollisesti just hänestä, mutta niissä porukoissa menee niin tavattoman helposti puurot ja vellit sekaisin mikä on liiottelua ja mikä törkeetä liiottelua.

Keskustelin tuossa Ramin Lapualla tunteneen kaverini kanssa, ja tämän kommentit nuoruusvuosilta voisi pistää aika suoraan tuonne Lestadiolaiset-ketjuun. Afrikassa mies on tosiaan asunut ja rahakuljetuskin on ryöstetty, mutta muuten jokainen voi itse arvioida, kuinka pitkä matka niistä on omaan Jatimatic-tehtaaseen ja maailman tunnetuimpiin malleihin..

Tuli varattua, raportoin heti kun olen saanut luetuksi :)
Olen tuota vajaa 100 sivua lukenut ja ainakaan mielikuvituksen puutteesta ei voi miestä syyttää.
Fiktiivisenä romaanina tämä olisi vauhdikasta, mutta hyvin löysästi on tositapahtumiin perustuva :D
Ninjaelokuvat on katsottu tarkkaan.

Siinä kirjassahan lukee että se PERUSTUU tositapahtumiin.

Ja mikä, itse helvetti, tuo kaveri on, jos se on pelkkä pirtutrokari ja pirikauppias?
Pitäs tappaa ja hakata että olis jonkinlainen gangsteripomo.

Parin 65-vuotiaan denson työntäminen lumihankeen pirtuvelkojen johdosta ei tee kenestäkään epävakaata psykopaattia, tosin psykopaatit eivät parannu, näin ollen ne eivät voi tulla uskoon.

Lisää psykopatiasta Robert D. Haren kirjasta "Ilman Omaatuntoa" Helvetin mielenkintoinen kirja jos aihe kiinnostaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom