Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ilman demoneita sun muita epäuskottavia ihmehenkiä ja mikäli siihen taistelulajien mustan vyön saavutukseen ois menny pitempään tuo vois olla ihan hyvä leffan juoni. Aleksi Mäkelä ohjais tuosta hepusta kertovan leffan, tarinan linnassa uskoon tulevasta gangsterista ja sen uudesta elämästä ja menneisyyden haamuista. Leffan nimeksi tulis "Rasmus" tyypin nettisivulla mainitun lempinimen mukaan.
koska sitä tavaraa se möi missä, kelle, ja ihan milloin vaan.
Minä oikeasti väitän että moni teistä jotka ois tuntenut/eläneet samoilla paikkakunnilla tai lähialueilla suhtautuis aikalailla erilailla tähän kirjoitteluun...
Sen sanon et kirjassa on varmasti vähän lapin lisää mutta on tuo äijä oli oikeasti kyllä ite "helvetti" :piis:
Mun mielestä aikaa kurjaa kun taas tulee tää suomalaisten paskan jauhaminen esiin asiasta mistä eivät tiedä. :whip:
Sitä pirtua, nappia ja kaiken maailman roinaa oli liikenteessä vähän perkeleesti. Ainoa asia mitä ihmettelen että se ei jäänyt ton enempää/useammin kiinni niistä jutuista koska sitä tavaraa se möi missä, kelle, ja ihan milloin vaan.
Mä oon asunu 1985-2002 tuolla enkä oo koskaan kuullutkaan " Rasmuksesta ". Ja voin väittää että tietäisin aivan 100% varmasti jos tuo olis ollu rikollinen sieltä suunnalta. Pieni puolustus hänen olemassaololleen tulee kuitenkin sieltä et muistan uskovaisten puhuneen joskus mahdollisesti just hänestä, mutta niissä porukoissa menee niin tavattoman helposti puurot ja vellit sekaisin mikä on liiottelua ja mikä törkeetä liiottelua. Mikä lienee Ramin oikea rikollinen tausta, veikkaisin et lusinu jostain törkeestä punaisia päin kävelystä tai törkeestä nipistyksestä.
Toi Anne-Mari Berg tuossa kannessa on kyllä niin läppä.
Mä oon asunu 1985-2002 tuolla enkä oo koskaan kuullutkaan " Rasmuksesta ". Ja voin väittää että tietäisin aivan 100% varmasti jos tuo olis ollu rikollinen sieltä suunnalta. Pieni puolustus hänen olemassaololleen tulee kuitenkin sieltä et muistan uskovaisten puhuneen joskus mahdollisesti just hänestä, mutta niissä porukoissa menee niin tavattoman helposti puurot ja vellit sekaisin mikä on liiottelua ja mikä törkeetä liiottelua.
Olen tuota vajaa 100 sivua lukenut ja ainakaan mielikuvituksen puutteesta ei voi miestä syyttää.Tuli varattua, raportoin heti kun olen saanut luetuksi
Todelliset kovat jätkät pitää turpansa kiinni ja ei jauha paskaa kirjoissa. Mun näkemys. Piste.