Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
JohnnyB sanoi:Olisiko siitä mitään apua jos tulostaisit netistä tietoa esim. proteiinista ja maltosta isällesi?
Force sanoi:Tuossa keskittymisessä vain yhteen lajiin hän oli osaltaan oikeassa. Pidemmän tähtäimen kehityksen kannalta kannattaa pitää verenkiertoelimistöstä ja aerobisesta kunnosta jonkin verran huolta.
sterpuska sanoi:Ehän tossa mitään jos faijasi ostaa ruuat niin rupeat tekemään sille kauppalistoja
tyylii.
20prk rahkaa.
20prk raejuustoa.
2broileria.
20l maitoa.
Sitten voit todeta sille kun ruokakulut on tuplaantuneet että kyllähän ne protskut saa ruuastakin.
-ö- sanoi:Ja vielä ehdottaisi, että alkaa vetämään lisäravinteita isommalla kädellä. Tuollaisesta pyynnöstä "paljon enemmän proteiinia ja maltoa" joku voi saada käsityksen, että aletaan elämään vain niiden varassa muun ruokailun kustannuksella. Ehkä ne rakkaat vanhemmat on käsittäneet myös että haluaisit syödä vain protskuja ja maltoa kun kerran tuollaista ehdottelet. Tuosta lääkäriltä tulleesta palautteestakin saakin sen käsityksen, että ne luulee sun korvaavan ruokailuja noilla lisäravinteilla. Tuossa vaiheessa varmaan kaikki yhtyvät samaan käsitykseen, että tulee syödä oikeaa ruokaa eikä pelkästään lisäravinteita. Pitäisi ehkä selittää tarkemmin sen isomman satsin tarkoittavan vain varastoja pidemmälle ajalle.
Penneck sanoi:Puhu äidillesi. Ne heltyy aina ja antavat periksi. Se on tämä äiti/poika-suhde näet. Isät ovat pomoja perheessä ja kyseenalaistavat KAIKKI asiat, jotka eivät sivua hänen tietouttaan. Isänä tiedän tämän ja viimeksi eilen minulle se selvästi tuotiin esille. Taikasana lisäravinteiden herantuoksuiseen maailmaan on siis ÄITI.
XXL sanoi:Kannattaako tuossa iässä vielä treenata 110%? Itse kasvoin 16-18 vuotiaana 10 senttiä ja olen kuullut että kova treeni hidastaa pituuskasvua...
Mike sanoi:16v on vähän liian aikaista täysipainoiselle voimanostoharjoittelulle.
Dragon sanoi:Aivan sama mitä ne vanhemmat horisee.
kummajainen sanoi:Perustelet väitteesi faktoilla ja vaadit myös vanhemmiltasi samaa. Eli tutkimuksia väitteiden taakse.
suortti sanoi:Fastin pakkauksissa on ainakin hyvä tuoteselostus ("sopii nuorille" ym.), että näytäppä sitäkin niille.
Spoonie_Luv sanoi:Oman isän mielipiteitä on suht typerää kyseenalaistaa. Se on tuuleen huutamista eikä johda kuin umpikujaan.
Spoonie_Luv sanoi:Tiivistettynä: A) Suosittelen työpaikan hankkimista ja lisäravinnerahojen haalimista omin päin.
Ruuvimurmeli sanoi:Kyl mulla toi kuukausraha, minkä faija maksaa, riittää hyvinkin noihin mömmöihin. Eli tietämättään isäpappa onkin jo pitkän aikaa ostanu mulle lisäravinteita. Olis vaan kiva, jos sais kerralla semmosen kunnon satsin varastoon, ni ei tarttis siitäkään huolehtia ja tietty omat rahat säästyis muuhun.
Ruuvimurmeli sanoi:Liianki totta.
Kyl mulla toi kuukausraha, minkä faija maksaa, riittää hyvinkin noihin mömmöihin. Eli tietämättään isäpappa onkin jo pitkän aikaa ostanu mulle lisäravinteita. Olis vaan kiva, jos sais kerralla semmosen kunnon satsin varastoon, ni ei tarttis siitäkään huolehtia ja tietty omat rahat säästyis muuhun.
lasikuitujeesus sanoi:Uskomattomalta kuulostaa näitä kirjoituksia lukiessa aikuisväestön yleistiedon taso.
Kyllä mielestäni yleistietoon kuuluu:
a) mitä ovat proteiinit eli valkuaisaineet ja mistä niitä saadaan,
ja b) minkäänlaisia hormooneja ei noin vain voi lampsia kauppaan ostamaan.
Omat vanhemmat käyvät jo kuudettakymppiä, toinen jopa lähestyy, eikä nämä kaksi asiaa ole ikinä olleet epäselviä. Koulutustasokaan ei ole heillä korkea tms.