Rakkaat Vanhemmat

Kapu sanoi:
Ukkini sanat nähdessään protskupussin:" Juuttaan poika!! Mitä perkeleen pölyä sinä syöt?! Minä voin tuuva sulle sahanpurua liiteristä!"

Ai että repesin! :lol2:

Itse en ole porukoille maininnut lisäravinteista mitään, ymmärtäisivät varmaan kun aikasa selventäisi, esim että tavaratalotkin myy hormooneja?!?!

Isäukko aina kertoo kuinka aikoinaan hänen treenikaverit tilasivat itäsaksasta roinaa ja kyllä tulokset nousi. :lol2:

Isäukon legendaarisiin heittoihin kuuluu myös, että "tänä päivänä 90% salilla käyvistä roinaa" :hyper: :zzzz:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Gillyanne sanoi:
...ja ISOT lihakset eivät sovi naiselle... :itku: :rolleyes:
Mulla on ilmeisesti aikas poikkeuksellinen äiti, kun on alusta lähtien tukenut mun salitreeniä ja arvostanut sitä mitä teen. Erityisesti dietillä äiti on ollut mulle tukena ja kannustanut kehonrakennuksessa muutenkin. Muistan et opiskeluaikoina äiskä osti mulle jos vaikka mitä lisäravinteita ja oli kiinnostunut ko. asiasta muutenkin. En henk.koht. tajua ihmisiä (tässä tapauksessa vanhempia), jotka vastustaa asioita mistä niillä ei oo mitään faktaa.

Vanhemmista äiti onneksi ymmärtää puhetta eikä ole mitään kielteistä koskaan sanonut proteiinidrinkeistä sun muista, mutta isä on aika toivoton tapaus.
Isän suhtautuminen kaikkiin lisäravinteisiin on aina ollut kielteinen. Ennen se muisti joka kerta kun hörpin vanhempien kotona jotain protskudrinkkiä tms. muistuttaa, että "Ei ole vielä tutkittu mitä tuollaiset lisäaineet aiheuttaa jos niitä käyttää jatkuvasti". Aivan sama mitä sille sanoi niin tuo sama kommentti tuli joka kerta.
Sitten tulostin sille netistä ainakin 50 sivua tutkimustietoa lisäravinteista. Isukki lueskeli sitä iltalukemisena muutaman illan ja on sen jälkeen aina muistanut sanoa em. kaltaisessa tilanteessa: "Siinäs näet ettei niistä lisäaineista ole mitään tietoa kun niitä joudutaan koko ajan noin paljon tutkimaan!" Edelleen se on sitä mieltä, että proteiinilla pilaa terveytensä. :wall:

AT sanoi:
"Siinäs näet ettei niistä lisäaineista ole mitään tietoa kun niitä joudutaan koko ajan noin paljon tutkimaan!"

Printtaa 50 sivua tutkimuksia ruisleivästä ja perunasta, ja vaikka kalan syönnin terveellisyydestä raskasmetallien saannin kannalta. Että ei se niin yksiselitteistä ole kunnon suomalaisen kotiruoankaan kanssa.

AT, hienoa, että isäsi on vaivautunut kumminkin lukemaan tulostamasi tekstit. Jos siitä huolimatta jaksaa piruilla, kysyisin minä asemassasi ihan asiallisesti, että "Isä, miksi haluat 1) piruilla mulle 2) toistaa samaa vanhaa vitsiä, joka ei edes itseäsi enää naurata? Oletko sitä mieltä, että jatkuva vinoilu on hyvää käytöstä omaa poikaasi kohtaan?"

iivili sanoi:
AT, hienoa, että isäsi on vaivautunut kumminkin lukemaan tulostamasi tekstit. Jos siitä huolimatta jaksaa piruilla, kysyisin minä asemassasi ihan asiallisesti, että "Isä, miksi haluat 1) piruilla mulle 2) toistaa samaa vanhaa vitsiä, joka ei edes itseäsi enää naurata? Oletko sitä mieltä, että jatkuva vinoilu on hyvää käytöstä omaa poikaasi kohtaan?"

Hyvä neuvo. :D

Ja samat asialliset "miksi" alkuiset analysoivat kysymykset yleensä saavat päänaukojat hetkeksi hiljaiseksi monessa muussakin tilanteessa.
------
Huom. ei toimi pahasti mielenterveytensä menettäneiden kanssa. Eikä alkoholihörhöjen kanssa.

iivili sanoi:
...Oletko sitä mieltä, että jatkuva vinoilu on hyvää käytöstä omaa poikaasi kohtaan?"

Hehe.. Pitäisköhän sille tulostaa tuo. :D
No eipä niin kauheesti oikeesti kiinnosta mitä se höpöttää. Antaa isukin korostaa omaa tietämättömyyttään jos siitä tulee sille hyvä mieli..

Mielenkiintoinen tilanne. Toisaalta jos ei muu auta niin pyytää sitä rahaa näihin muihin turhuuksiin ja käyttää ne silti protujauhoihin ja kun pitää turpansa kiinni niin se siitä... :D No ei ehkä maailman paras konsti kuitenkaan...

Sinuna printtaisin jotain selkeetä suomenkielistä tekstiä proteiinista ja maltosta ja pistäsit porukat lukemaan, edellyttäen että se nyt on yleensäkin mahollista tässä tapauksessa. Tosin kannattaa ehkä antaa ajan kulua viikko tai pari ja kattoo sitten, eli annat nyt "pölyn laskeutua" hetken.

Ja aina voi perustella, että samalla tavalla ne jalkapallon ja lätkän pelaajat tarttee kunnon ravintoa jaksaakseen ja kehittyäkseen, että ei se voimailu nyt ole ainoa laji jossa lisäravinteita tarvitaan.

Ja kannattaa todellakin mainita, että tämä suuri satsi on tarkotettu pitkälle aikavälille, eikä korvaamaan kaikkia ruokiasi.

Heh mulla ei onneks oo ollu tätä onglemaa, faija innostu bodaamisesta seitkytluvulla, arskan ja kumppaneiden aikoihin, tais jopa käydä tsiigaa jotain kisoja ja oli ittekkin aika timmissä kunnossa ja äiti oli tietty mukana kattomassa ISOja miehiä. Ennenku rupesin käymään salilla ni faija yritti aina saada mua mukaan ja on aina ostanu mulle protskut ja maltot yms., ja muutenkin valistanu mua treenaamisen suhteen :)

Kyöpeli sanoi:
Eilen meni sitten multa kananmunatkin kiellettyjen aineiden listalle.Kuulemma ruisleipä riittää ihan hyvin
Otan osaa. Itse joudun vähän piilossa väsää iltapaladrinkin, kun isä meinaa, että ne on epäterveellisiä. Pistäppä vanhemmilles noottia seuraavan kerran kun näät niiden juovan kaljaa tai syövän pullaa tjms.

Eilen äiti nähtyään mun kasvuarvet reisissä:"Kauheeta! Nyt kyllä lopetat ton, Ei tollee saa tehä! Noi ei lähe ikinä pois!".

Timba79 sanoi:
... Ja aina voi perustella, että samalla tavalla ne jalkapallon ja lätkän pelaajat tarttee kunnon ravintoa jaksaakseen ja kehittyäkseen, että ei se voimailu nyt ole ainoa laji jossa lisäravinteita tarvitaan. ...

Muuten hyvä idea, mutta ainakin meidän faijalta tulisi kommentti: "hormoonikasoja ne kaikki!" :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom