Rakennus piirrustuksista.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vupe
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
37
Metallimiehiä paikalla?

Tarvisin rakennus piirrustuksia kaikkia laitteita varten
paitsi painonnosto penkkiä ja smith hauispenkkiä varten.

Rakenteilla oma kellari sali :hyper:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No etpä ny paljon pyydäkkään.

Aloittelija osastolla on "kuntolaite kotiin"-triidi, mihin oon jotain piirrelly.

edit: mikähän muuten smith-hauispenkki? Olisko scott?

Akkeli sanoi:
Jes! Mitäs sais olla? Mulla on tosi hyvät piirustukset jumppakepille...
Jooh, tolla on hyvä lämmitellä ja se on tärkeetä. Ensiksi kannattaa tehä toi. Laitoin piirustukset liitteeksi.

Liitteet

• jumppakeppi.gif
    jumppakeppi.gif
    16,2 KB · Katsottu: 1 848
Vupe sanoi:
Metallimiehiä paikalla?

Tarvisin rakennus piirrustuksia kaikkia laitteita varten
paitsi painonnosto penkkiä ja smith hauispenkkiä varten.

Rakenteilla oma kellari sali :hyper:

:offtopic: Yksi sana: OIKEINKIRJOITUS :curs:

Joo tosiaan tais olla laitteista jo jotain kuvia toisessa threadissa...

-LoL-

-rakennus piirrustuksia
-painonnosto penkkiä
-kellari sali

:rock:

No joo anteeksi avautuminen mut oli pakko. Olen :david: ja pahoillani.

Ja ettei menisi vaan vittuiluksi, niin ehdottaisin seuraavaa: Kun menet seuraavan kerran salille, ota kynä, paperia ja mittanauha mukaan. Jos salillasi on esim. hyvä painonnostopenkki, ota siitä tarvittavat mitat muistiin ja piirtele konstruktio paperille. Seuraavaksi painelet romukauppaan ostamaan tarvittavat metallipalkit ja ennen iltaa olet hitsaillut itsellesi penkin.

Edit: Penkkiähän sinä et nimenomaan tarvinnutkaan.. :) Samaa voi soveltaa myös muihin laitteisiin

ironchef sanoi:
No joo anteeksi avautuminen mut oli pakko. Olen :david: ja pahoillani.

Niin olen minäkin.. Mutta ei voi mitää, pistää NIIN pahasti silmään aina tollaset... :curs:

Hieno homma, kun kaveri kysyy jotain asiallista niin vastaukset on pelkkää vittuilua ja urputusta oikeinkirjoituksesta. Tämä se taas kannustaa lukijoita.

Veeti sanoi:
On se vaan vitun hyvä asia, että salilla ei tarvita oikeinkirjoitusta. :)
No enpä tiedä... :rolleyes:
Ei, kyllä mä oon samaa mieltä: ihan perseestä tollanen, että asiathreadeissa vittuillaan oikeinkirjoituksesta.

sammyx sanoi:
No enpä tiedä... :rolleyes:
Ei, kyllä mä oon samaa mieltä: ihan perseestä tollanen, että asiathreadeissa vittuillaan oikeinkirjoituksesta.

Sitähän se on vähän joka ketjussa, aina löytyy jonka "täytyy" mainita kirjotusvirheistä.. Oli se sitten tällä kertaa minä, paksi tai Ironchef, varmasti monen muunkin on vaikea suhtautua vakavasti näihin rakennus piirrustusten tai metalli miesten perään kuulutuksiin...

Veeti, ehkä salilla ei tarvita oikeinkirjoitusta mutta monessa muussa paikassa senkin edestä. :) Sitäpaitsi, on musta ihan kiva kirjottaa siihen treenipäiväkirjaan edes suurinpiirtein oikeeta suomenkieltä...

Mut joo, mun tarkotus ei oo suututtaa ketään, älkää siis ottako pahalla... Olen liikkeellä aivan harmittomin aikein. :peace:

Metalli miehillä palaa puikko ilman oikeinkirjoitustakin ja elämässä pärjää oikein hyvin. Yleensä treenipäiväkirjaan laitetaan numeroita, ei kirjaimia. Vähemmän kuittailemalla voitaisiin saada pakkiksen keskusteluihin mukaan myös sellaisia henkilöitä, joilla ei oikeinkirjoitus ole täysin hallussa. Uskon että heilläkin olisi oma sana sanottavana treenauksesta.

Veeti sanoi:
Metalli miehillä palaa puikko ilman oikeinkirjoitustakin ja elämässä pärjää oikein hyvin. Yleensä treenipäiväkirjaan laitetaan numeroita, ei kirjaimia. Vähemmän kuittailemalla voitaisiin saada pakkiksen keskusteluihin mukaan myös sellaisia henkilöitä, joilla ei oikeinkirjoitus ole täysin hallussa. Uskon että heilläkin olisi oma sana sanottavana treenauksesta.

Tiedetään, tiedetään.. :) Ei nyt enää enempää tehdä tikusta asiaa, jooko, niin minä, Veeti kuin kaikki muutkin "vänkärit". Jos jollain nyt on niitä rakennuspiirrustuksia niin laittakaa hyvät ihmiset tänne! Myönnettäköön että on tyhmää kuittailla toisten kirjallisten tuotosten heikkouksista, yritän jatkossa olla ohjailematta threadeja väärille raiteille... Saanko anteeks? :love:

Ei mulla sitten muuta sanottavaa ollutkaan, mulla ei oo omarakenteista salia eikä myöskään taitoa käyttää mitään autoCADia tai muuta vastaavaa ohjelmaa jolla voi suunnitella yhtään mitään.. Vaikka kuinka näppärä oonkin käsistäni, niin mitään voimailujuttuja en ala itse rakennella, vois olla katastrofin paikka.. Se on ihan joku muu kuin minä meidän perheessä jolla pysyy hitsauspuikko käsissä. Joten mä tyydyn jatkossakin pyörittelemään vaan sukkapuikkojani ja pysyttelen poissa tämmösistä rakennusthreadeista. Piste.

ZyrtSkjafd sanoi:
No eikait sitä tartte ku sen penkin ja sitten räkin jotta voi tehdä kyykkyä?
Powerrack ja säädettävä penkki + muutama kilo malmia + tanko riittää kyllä tosi pitkälle. Tulee pakostakin käyttöön no-bullshit treenitapa.

Toi taljan tekeminen nyt on vähän makuasia, maksaako vaivaa.

Pitäis muuten abine mitata sulle ne kahvat huomenna salilla, jos on viä tarvis.

Oikein ottaa silmään nuo mitat noissa piirrustuksissa kun ovat senttimetreissä. "Oikeissa" piirrustuksissa on mitat aina millimetreissä, mutta se siitä :D

Voin minä sulle penkin suunnitella jos hinnasta sovitaan :)

Suositut

Back
Ylös Bottom