Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jooh, tolla on hyvä lämmitellä ja se on tärkeetä. Ensiksi kannattaa tehä toi. Laitoin piirustukset liitteeksi.Akkeli sanoi:Jes! Mitäs sais olla? Mulla on tosi hyvät piirustukset jumppakepille...
Vupe sanoi:Metallimiehiä paikalla?
Tarvisin rakennus piirrustuksia kaikkia laitteita varten
paitsi painonnosto penkkiä ja smith hauispenkkiä varten.
Rakenteilla oma kellari sali
MerZi sanoi:Yksi sana: OIKEINKIRJOITUS :curs:
ironchef sanoi:No joo anteeksi avautuminen mut oli pakko. Olen ja pahoillani.
No enpä tiedä...Veeti sanoi:On se vaan vitun hyvä asia, että salilla ei tarvita oikeinkirjoitusta.
sammyx sanoi:No enpä tiedä...
Ei, kyllä mä oon samaa mieltä: ihan perseestä tollanen, että asiathreadeissa vittuillaan oikeinkirjoituksesta.
Veeti sanoi:Metalli miehillä palaa puikko ilman oikeinkirjoitustakin ja elämässä pärjää oikein hyvin. Yleensä treenipäiväkirjaan laitetaan numeroita, ei kirjaimia. Vähemmän kuittailemalla voitaisiin saada pakkiksen keskusteluihin mukaan myös sellaisia henkilöitä, joilla ei oikeinkirjoitus ole täysin hallussa. Uskon että heilläkin olisi oma sana sanottavana treenauksesta.
Powerrack ja säädettävä penkki + muutama kilo malmia + tanko riittää kyllä tosi pitkälle. Tulee pakostakin käyttöön no-bullshit treenitapa.ZyrtSkjafd sanoi:No eikait sitä tartte ku sen penkin ja sitten räkin jotta voi tehdä kyykkyä?