Rakas, sinusta on tullut pullukka!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja petite
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Helppoa rahaa.

Ei voi muuta sanoa kuin et vittu mitä turhaa avautumista.

Ne ihmiset jotka vinkuu et helppoa rahaa, niin joo me kaikki uskotaan kyl et lähtis se 10kg viikkoa kohden........ blaablaa
yhyyyy nyyh nyyh

Jos ämmä painaa 114kg ja saa kymppitonnin kun pudottaa 15kg niin se on jo helppoa rahaa. Siis ihan saatanan helppoa.

Jos vetää paskaa sisäänsä, ni aika usein siinä on helvetin paha olo takana. Jos ei jaksa ees vääntäytyä ulos lenkille/salille, vaan vetää ennemmin Chuckin suositteleman värinävyön mahan ympärille ni morjes.

Hirveetä, jos välittää toisesta nii paljon ettei voi ees sanoa et kulti sä oot vitun läski. Siitähä se lähtee jo alussa; "oot alkanut lihoomaan". Sen sijasta jatkuu jatkuu ja jatkuu, ikinä ei saa sanoa mitään ja toinen on lopulta kuin pullataikina mikä värisee vielä kymmenen vuoden kuluttuakin kun tökkäät sitä kerran.

Alkoi kyllä vaan naurattamaan lähinnä, vaikkei sais. Psykologille ekana pitäs mennä avaamaan sitä päätä, jos ihminen on jo niin hukassa ettei ees ite tiedä miksi on tossa kunnossa.

E: Rahamääriä esitellessä pudotetuista kiloista läskillä vaan vilkkuu dollarit silmissä ja miettii paljonko tollakin summalla sais karkkia.

Joo, ei ihan samat läskit itselläni sentään. 93 kilosta 84 kiloon 6 viikossa, enkä edes tehnyt tuohon mitään temppuja. Että jos tuollaisilla massoilla aikaa on pari kuukauttakin niin todellakin helpot massit.

Jos meillä nilkeillä lähtee ekan dieettiviikon jälkeen nesteinä useampi kilo, ni mitä se norsulla sitten on. Ihan hillitön määrä nestekiloja tossa ajassa.

Mut onhan tää hyvää viihdettä, siitä ei pääs mihinkään. "Mulla on tosi vahva oma tahto ja toi kulta tietää sen" - täydellinen repeäminen!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse ihmettelin kans tuota tahtia että kuinka vähän tuo sai pudotettua 7 viikossa. Itse pudotin 8 viikossa melkein 11 kiloa. Ensimäisen kuukauden aikana jo 7 kiloa ja toisen kuukauden aikana 4.5 kiloa. Ja mää en edes ollut mitenkään älyttömän ylipainoinen, laihdutin 75 kilosta 64.5kg tuossa ajassa. Tuo ensinmäisen kuukauden 7 kiloa johtui ihan järjettömistä hiilariturvotuksista. Ja sen jälkeen tasaantui hieman. Mutta luulis että tuollaisella reipas 100 kiloisella lähtis 7 viikossa enempikin kuin vain 15 kiloa.

kovii painonpudottajii pakkiksella.. mut toisaalta enpä muuta odottanutkaan =)

No ei tuo niin vaikeaa ole. Ja jos läskiä on edes jonkin verran, niin lähteehän sitä nestettä jo monta kiloa kun jättää ylimääräset hiilarinpaskat pois ja vähän pistää kroppaa liikkeelle. Norsulookilla lähtee ekat 10 kg melkein parissa viikossa jos hommat tekee ees sinnepäin.

Norsulla lähtee 5 kiloa painosta kun pieraisee kunnolla.
Toiset 5 kiloa lähtee parissa päivässä, kun jättää vetämättä sen perinteisen iltapalan, eli 1.5 litran sokerikokiksen, sipsipussin, suklaalevyn ja karkkipussin.
Nyt on jo 10 kiloa lähtenyt alle viikossa.

Toi sarjahan on vitsi. 15 kiloa 6-7 viikossa todella lihavalle ihmiselle on helppo homma. 30 kilon suhteen (esim Jutan-ohjelmassa) joutuu jo tekemään kovasti töitä ja muuttamaan elämäntapoja.

Tiukat painijatkin pudottavat vuorokaudessa tai kahdessa useita kiloja pelkästään hikitreeneillä ja saunomalla ihan 60-70 kilosten sarjassakin.

Mä oon aika tuhdissa kunnossa ja rasvaa löytyy, mutta on mulla jonkin verran lihastakin. Jos minä aloitan dieetin sillä, että koitan aluksi päästä pöhöstä eroon niin saan kyllä irti 4-5 kiloa 3-5 päivässä. Ehkä enemmänkin, jos kikkailen nesteillä. Noin tehdessä kroppa kuitenkin näyttää löysemmältä ja olen perustellut sen itselleni, että tämä johtuu siitä, että nesteet ovat lähteneet rasvan alta lihaksista - glykogeenivarastot tyhjinä jne. Päinvastainen prosessi tankkauspäivänä. Jostain kuulin, että 1 g hiilihydraatteja vetäisi kehoon 3-4 g nestettä? Aika maltillisillakin 1 päivän tankkauksilla olen saanut 2-2,5 kiloa takaisin ja käsittääksen nuokin nesteet palautuvat juuri lihaksiin, koska keho täyttää ensin maksan ja sen jälkeen lihasten glykogeenivarastot. Pelkillä nesteillä vetelin joskus 5 kiloa pois 4 päivässä, kun olin kisavaa'alle menossa. En ole ikinä tehnyt noita yhdessä niin, että koittaisin maksimoida painonlaskun tyhjentämällä kropan pelaamalla nesteillä JA tiputtamalla hiilarit minimiin ja liikkumalla kunnolla.

Eli onko tosta muuten faktaa missään, että lihavalta ihmiseltä lähtee nestettä tuntuvasti lihaksikasta ihmistä helpommin? Tarkoitan sitä, että paljonko läskissä on pöhöä ja nestettä ja paljonko siinä on sitä itseään eli rasvaa? Tai siis sitooko rasva nestettä lihasta paremmin ja luovuttaako se sitä myös helposti? Noilta ohjelman ihmisiltä puuttuu alussa kokonaan se nestettä varastoiva lihasmassa.

Tiukat painijatkin pudottavat vuorokaudessa tai kahdessa useita kiloja pelkästään hikitreeneillä ja saunomalla ihan 60-70 kilosten sarjassakin.

Mahtaisiko tiukalla painijalla ja huonokuntoisella läskillä olla pieni ero siinä, kuinka helppoa oman painon säätely on? Jälkimmäinen ei varmaan lihava olisi, jos laihdutus olisi hänelle iisiä.

Ihmiset aliarvioivat jatkuvasti sen psykologisen puolen. Samalla tavalla helppoa hommaa on toisen ukon poraaminen. Ainakin keijon mielestä :D

15 kiloa 6-7 viikossa todella lihavalle ihmiselle on helppo homma.

Miksi kaikki todella lihavat ei sitten tee niin jos se on helppoa? Väitätkö, että he nauttivat siitä merkittävästä ylipainostaan eivätkä haluaisi olla kevyempiä jos se kävisi helposti?

Olisikohan se kuitenkin pitkälti jokaisen yksilöllisestä pääkopasta kiinni miten helppoa tai vaikeaa se painonpudottaminen on. Ja vakavasti ylipainoisille se on yleensä vaikeaa, muuten he eivät olisi vakavasti ylipainoisia.

Tossa nyt JN lähtenyt varmaan asiaa enempää ihmettelemään (psykologisia puolia), kyllä se 15kiloa on iisi poistaa 6-7 viikossa, jos olet oikeasti läski. Mutta se edellyttää sen, että siihen urakkaan ryhdytään ja siinä pysytään. Ja tuota JN:kin tarkoitti, ei sitä, ettei läskeillä kestä henkinen puoli.

Ei paljon tarttisi itse ainakaan miettiä jatkaako karkin ja pullan mässytystä vai syökö ohjelman ajan jotain normiruokaa jos 10 000e siitä voi saada. Saavat mun puolesta sitten mässätä silläkin rahalla sitä mössöä jos siltä tuntuu. Jos ei 10 000e motivoi jättää jotain pullia pois niin päässä vikaa.

Kirjoita vastaus...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom