Rakas, sinusta on tullut pullukka!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja petite
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Otetaas esille muutama asia mikä pilaa ohjelman:
1. Kohtaukset ja arkielämä ovat näyteltyjä ja tietyllä tavalla "käsikirjoitettuja" parien haastattelujen perusteella.
2. Spotit parien elämästä ovat puhdasta provoa katsojaa kohtaan. Etenkin lässytyksen, tappelut, vässykkäkohtaukset ja muut löysistely päättömine herkutteluineen.
3. Tuotesijoittelu on tökeröä, läpinäkyvää ja varmasti yhtä toimivaa kuin TV-Shopissa. KUKAAN ei tiputa painoa kahva-kuula DVD:llä ja "Konjakilla" 20kg muutamassa viikossa.
4. PT:n ylivertaisuutta korostetaan liikaa. Ihan kun SM-tason nyrkkeilijä tai jonkin muun lajin valventaja ei tietäisi miten vatsat tehdään oikein ?
5. Lähtö ja loppupainoissa käytetään selkeästi jotakin kikkailuja nestetankkauksesta kuivaksi vetämiseen, sillä suurin painonpudotus asettuu mukamas vain kahden viikon ajalle.
6. Enne ja jälkeen tilanteet kuvat eivät ole vertailukelpoisia stailuksineen ja korsetteineen.
7. Syyt, argumentit ja keinot tervelliseen elämäntapaan ja liikuntaan ovat vääristyneitä. Muutos ei tule kestämään.

Veikkaan että todellisuudessa ohjelmassa kuvattu "5 viikon setti kotona" on kuvattu esim. viikossa ja loput viikoista tehdäänkin sitten töitä oikeasti.

Ohjelmassa ei ole todellakaan mitään muuta hyvää kuin Jennin pakarat ja puskurit (niin sovinistista kuin se onkin).

En oikein tajunnut, että miten esim. eilisen jakson kaveri olisi tossukka? Aika selväksihän siinä tehtiin, ettei kaveri tee kotona mitään. Muija valitti, että kämppä meni perseelleen, kun hän ei enää ehdi hoitamaan kaikkea. Mutta paha tietenkin sanoa mikä on faktaa, kun selvästi ihmiset muuttuvat heti kun kamera lyödään käyntiin. Ollaan niiin rakastavaista ja naminami.

Muuten turha ohjelma. Se PT muija on ihan perseestä ja selvästi ylinäyttelee. Kaikki on sopivasti käsikirjoitettua. Jutan showkin oli parempi. Ja miksi ihmeessä sarjan ihmisistä ei voi käyttää oikeita nimiä? Koko ajan puhutaan "pullukasta". Pullukka tekee nyt sitä ja pullukka sanoo nyt näin. Hyvä meininki.

Kilot tulee takaisin, sanokaa mun sanoneen. Ei elämä tuolla tavalla muutu. Mielenkiintoisempi ohjelma olisi, jos silikoni-PT korvattaisiinkin psykologilla. Käytäisiin läpi, miksi joku oikeasti mättää suklaata tai ei halua liikkua. Liikkumalla kaloreita saa palamaan kuka tahansa urpo, ei siihen kallista treenaajaa tarvitse. Mutta se miksi joku tekee kuten tekee jää täysin selvittämättä ja korjaamatta.

Kilot tulee takaisin, sanokaa mun sanoneen. Ei elämä tuolla tavalla muutu. Mielenkiintoisempi ohjelma olisi, jos silikoni-PT korvattaisiinkin psykologilla. Käytäisiin läpi, miksi joku oikeasti mättää suklaata tai ei halua liikkua.

Mielenkiintoista olisikin nähdä miten nämä "pullukat" jaksavat vaikka 6kk päästä tuosta ohjelman päättymisestä? Onko kilot tulleet miten paljon takaisin ja onko paino jopa korkeammalla kuin mitä lähtiessä.

Ongelmahan näissä pikalaihdutuksissa on se, että kun ollaan suurilla miinuksilla kaloreiden suhteen ja aktiivisuus on huipussaan niin nopeasti sen lopettamisen jälkeen painoakin alkaa tulemaan lisää ja jos palataan normaaleihin kaavioihin syömisessä ollaankin äkkiä kulutukseen nähden jopa +1000 - 1500kcal plussassa jolloin painoakin tulee takaisin huminalla! Tuossa ensimmäisessä jaksossa se pullukka treenasi lopussa 4 krt päivä. Keneltä tavan työssäkäyvältä ihmiseltä sellainen onnistuisi normaalissa elämässä?

Tuo Psykologi voisi olla ihan hyvä idea tuohon ja osana tuota projektia. Kuitenkin ohjelmaformaatin kautta jonkun psykologin kerronta ei olisi enää niin katsoja-ystävällistä. Varmasti tälläiseen ohjelmaan on joidenkin ihmisten helppoa samaistua. Suomessa, kun on tällä hetkellä miesväestöstä yli 60% ylipainoisia ja naisista lukema lähentelee samaa. Näitä erilaisia laihdutusohjelmia tuntuu nyt riittävän ja painonhallinta olevan muutenkin tapelilla enemmän.

Mielenkiintoista olisikin nähdä miten nämä "pullukat" jaksavat vaikka 6kk päästä tuosta ohjelman päättymisestä? Onko kilot tulleet miten paljon takaisin ja onko paino jopa korkeammalla kuin mitä lähtiessä.

Tuolla Subin nettisivuillahan on extrana nimenomaan tuollainen "mitä kuuluu nyt?" pätkä. En tiedä tosin onko eroa ihan kuutta kuukautta, mutta kuitenkin. Molemmat ovat suhteellisen samoissa painoissa pysyneet, ekan jakson muija saanut jopa vähän vielä alaspäin ja toisen jakson tyyppi taas ottanut painoa takaisin.

Jakso 1: http://www.sub.fi/ohjelmat.shtml/rakas_sinusta_on_tullut_pullukka/jakso1#172717
Jakso 2: http://www.sub.fi/rakassinustaontullutpullukka/#173436

Eilen tuli selattua kanavia ja sattui osumaan tämä kohdalle kun se nainen sanoi: "Raksuu tuu kantaan mut pois oon ihan väsyny". Sain syövän.

Kun täällä ihmetellään kovasti noiden lihonneiden henkilöiden puolisoiden (tähän mennessä miehiä) kyvyttömyyttä keskustella asiasta aiemmin, niin mua kiinnostaisi tietää, tietääkö kukaan yhtään parisuhdetta, jossa puoliso on onnistuneesti onnistunut huomauttamaan kumppanilleen karttuneista kiloista ja tuo tukevoitunut puoliso on ottanut tiedon iloisena vastaan. "Kiitos kultaseni. Enpä huomannutkaan lihonneeni, mutta kiitos huomautuksesi aion parantaa elintapani, että kokisit minut uudestaan viehättävänä..." Tuostahan tossa on pohjimmiltaan kyse. Toki 30-40 kiloa lisää on jo niin paljon, että oikeasti voi vetää sen "Olen vaan huolissani terveydestäsi"-kortin. Oikeasti kuvittelisin, että 30-40 kiloa muutamassa vuodessa lihonneella on henkisellä puolella sen verran käsiteltäviä juttuja ehkä jo lapsuudesta saakka, että voi olla saatanan kova kolaus kuulla vielä siltä puolisolta, että nyt ei ulkomuoto ja kehonkoostumus oikein sytytä. Noin vaikka se olisi hyvin tiedossa itselläkin. Tai sitten niitä asioita on niin paljon, ettei tuo pääse edes kiireellisten asioiden listalle muun pahan olon takia.

Kun sitä itse on talven bulkki takana ja kiristelee itseään kesäkuntoon niin on se suhtautuminen omaan kroppaan jotenkin sillä tasolla, että varmasti voi itse kuvitella "ottavansa asian hyvin", jos puoliso huomauttaisi ylipainosta. Tämän harrastuksen parissa muutenkin kiloja tulee ja menee, mutta noilla ohjelman pullukoilla ei ole kyse 5 tai 10 ylimääräisestä kilosta urheilullisen kropan päällä vaan noilla tosiaan käsitellään asiaa terveyden ja haluttavuuden tasolla. Sivustakatsojallehan tuo puolison pullukoituminen näkyy puhtaasti loogisena ja järjellä käsiteltävänä ongelmana. Henkilö lihoo -> En pidä henkilöä enää viehättävänä -> mainitsen henkilölle asiasta -> henkilö muuttuu tai minä muutan. Parisuhteessa kumppaniin on kuitenkin jonkinlainen tunneside, joka ei katkea suoraan vaikkei jopo enää täysillä keulisikaan. Jos poistaa keskustelusta rasvan ja kilot niin loppujen lopuksi kumppanilta tuleva viesti on, että "et enää sytytä minua". Moniko sanoo tuon helposti kumppanilleen ja moniko ottaa sen hyvin vastaan.

Muistakaa toki, että nämä puolisot eivät lopulta pelkästään vetäneet sitä "Rakas, sinusta on tullut pullukka!"-korttia vaan näyttivät kortin koko Suomelle telkkarissa. Monenko suhde kestäisi sen?

Eikö noilla pullukoilla oo mitään itsekuria vaan on pakko mättää sitä pullaa ja suklaata joka päivä? Meneehän siinä rahaaki vitusti niihin. Tai ajattele omaa terveyttä? Mättäis sitä normiruokaa ton mössön sijaan, ei varmana olis tommosia norsuja. Suklaata sun muuta on helppo syödä kilokaupalla kun ei se täytä ja nälkä katoa mihkään. Jonkun sairauden takia lihomisen ymmärrän hyvin mutten sitä paskanmässytyksellä itseaiheutettua.

En oikein tajunnut, että miten esim. eilisen jakson kaveri olisi tossukka? Aika selväksihän siinä tehtiin, ettei kaveri tee kotona mitään. Muija valitti, että kämppä meni perseelleen, kun hän ei enää ehdi hoitamaan kaikkea. Mutta paha tietenkin sanoa mikä on faktaa, kun selvästi ihmiset muuttuvat heti kun kamera lyödään käyntiin. Ollaan niiin rakastavaista ja naminami.

Varmaan käsikirjoitusta ja silleen, mutta jos joku tulee mulle sanomaan että juustot on väärin viipaloitu jne. niin saa kyllä tehdä kotihommia ihan keskenään. Olettaen, että en ole viipaloinut itseltäni sormia irti tai muuten oikeasti perseillyt sitä hommaa.

Suklaata sun muuta on helppo syödä kilokaupalla kun ei se täytä ja nälkä katoa mihkään.
Paas kokeillen. Veikkaan että sen levyn jälkeen valitetaan kun on niin paska olo ettei pysty enää. Ammattilaiset on tässäkin lajissa erikseen ja ne tunnistaa ulkomuodosta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oon mä joskus noita Maraboun levyjä vetäny suht nopeeta ja siihen päälle jotain energiajuomaa :D muttei enää kyllä onnistus, muutama pala riittää. Ei se ees maistu niin hyvältä muutaman palan jälkeen enää.

Nyt kuvia niistä Jennin pakaroista kun niitä niin hehkutetaan. Näin monta viestiä eikä yhtään kuvaa. Paska ketju. ;)

Mä katoin tota "Mitä kuuluu, Minna ja Markku"- pätkää (ite jaksoa en kattonu) ja mua alkoi jo tossa niin paljon vituttaa toi ämmän huutaminen ja mäkättäminen, että meinasin repiä iteltäni silmät päästä. Oliko se koko jakso noin älytöntä marmattamista ja kurkku suorana mäkätystä?!

Ei, kyllä sinne sekaan mahtui koirille lässyttämistä vielä ärsyttävämmällä äänellä kuin miehelleen kertaakaan.

Ihan hieno juttu , että saatu kerrankin kunnon rahat tollaiseen itsensä nolaamiseen palkinnoks , mut ihan liian helpolla lähtee.
Käsikirjotettua paskaa tai ei , mä alotan vitullisen bulkin kesän jälkeen ja haen seuraavalla kaudella helpot 10k pois :D.

Eipä tästä ohjelmasta mitään intoa saa kuntoiluun kun ohjelma koostuu pelkästään valittamisesta toiselle osapuolelle mitä ei todellakaan jaksa katsoa. Pitäis noilla lähtökohdilla löytyä vähän tekemisen meininkiä. Mä ainakin nauraisin koko ohjelman ajan paskasta naurua kun on niin helppoa tienestiä, eikä tartte kuin vähän aikaa hikoilla.

Ei voi muuta sanoa kuin et vittu mitä turhaa avautumista.

Ne ihmiset jotka vinkuu et helppoa rahaa, niin joo me kaikki uskotaan kyl et lähtis se 10kg viikkoa kohden. Voisittekin saada aika huiman bonuksen ku sen tarvittavan 15kg sijasta lähtiki 7:ssä viikossa 70kg.

Telkkari on niin täynnä paskaa et jos sieltä tulee jotain kuntoiluun liittyvää ja päätarkoitus on kuitenkin hyvä, eli laihtuminen. Oli se sitten vain sen 7:n viikon ajaksi tai ei, niin tekeehän toi sen ihmisen pääkopalle hyvää et oikeasti näkee et pystyy siihen mikäli vain haluaa. Tämä kun on suurin ongelma laihduttajilla, ei mikään fyysinen ongelma vaan se ettei henkinen kantti riitä.

Ne ihmiset jotka vinkuu et helppoa rahaa, niin joo me kaikki uskotaan kyl et lähtis se 10kg viikkoa kohden.
helppoa rahaa sen takia, että toi ei ole välttämättä mikään suurikaan ongelma. Ennen alkupunnitusta karmea hiilarinestepöhö päälle ja loppupunnitukseen tyhjennys niin se on siinä. Jos näin tekee niin ton seitsemän viikon aikana ei tarttis hirveästi laihtumisen eteen hikoilla saadakseen vaa'an näyttämään sen -15.

Onhan tuossa sarjassa paljon käsikirjoitettu ja "viihteellisellä" leikkaustyylillä saatu paljon aikaan, mutta en silti ymmärrä kummankaan ensimmäisissä jaksoissa nähtyjen naisten asennetta ja ilmaisutapaa.
Ensimmäisen jakson nainen sanoi jossain vaiheessa puolisonsa valmentamisesta jotain, että "tän jälkeen palaa ruotuun /omalle tasolleen" tms. WTF?? Okei, elän ja haluan elää tasa-arvoisessa suhteessa, joten kuulosti omaan korvaan vähintäänkin häiritsevältä kommentilta.
Toisen jakson nainen valitti joka asiasta niin paljon, että olisin itsekin jo kuristanut sen - vaikka noita pätkiä olisi kuinka leikattu ja liitetty yhteen niin onhan se selvää, että tuollaista se kommunikointi kotona on, kun niin luonnostaan tuli.
Hemmetti, jos meillä joku kuvaisi niin saisi kyllä viikko-/kuukausitolkulla kuvata meitä, että saisi koostettua tuollaista matskua missä puhutaan toisillemme joko tiuskien/ilkeästi/koko ajan valittaen. Ei se ollut meillä tuollaista edes silloin, kun olin 15 kg ylipainoinen läski.
Painosta riippumatta, en kestäisi tuollaisia ohjelmassa tähän mennessä nähtyjä kumppaneita (naiset) hetkeäkään. Ei myöskään mieheni. Ihmeellisiä suhteita, mutta mikä kenellekin toimii.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom