Rakas, sinusta on tullut pullukka!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja petite
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En kyllä tajua tuota ongelmaa, että vedetään kaikki kaapit tyhjäksi jos siellä jotain onkin. Mulla ei todellakaan ole tiukka ruokavalio enkä noudata mitään fitnesskissaelämäntapaa, mutta kun eivät ne keksit kuulu terveen ihmisen päivittäiseen ruokavalioon niin siellä ovat kaapissa. Eikä aina tee mieli just niitä keksejä mitä siellä milloinkin on.

Vissiin tuo paheiden luonne vaihtelee. Minä en esimerkiksi pahemmin välitä herkuista. Kaappeihin on vanhennut kaikenlaista mättöä, jota on tullut hankittua vieraiden kestitykseen. Kaljaa en taas pysty jemmaamaan. Jos sitä on jääkaapissa niin juon taatusti pois, vaikkei kuulukaan apinaihmisen ruokavalioon. Tästä syystä en säilytä kaljaa kotona.

mutta kun eivät ne keksit kuulu terveen ihmisen päivittäiseen ruokavalioon niin siellä ovat kaapissa.

Ai ei? Kyllä mä vedän keksiä päivittäin (sen 1-2 kpl) ja paketteja on yleensä kaapissa useita. Löytyy myös ~3 pakettia jädeä, muutama suklaalevy jne. En oikeastaan ymmärrä niitä joiden on pakko vetää kaikki herkut yhteen menoon, yöks.

Ei ollut muuten taaskaan se ei-laihduttava naisosapuoli missään fitneskissan rasvoissa sekään... just saying.

Ai ei? Kyllä mä vedän keksiä päivittäin (sen 1-2 kpl) ja paketteja on yleensä kaapissa useita. Löytyy myös ~3 pakettia jädeä, muutama suklaalevy jne. En oikeastaan ymmärrä niitä joiden on pakko vetää kaikki herkut yhteen menoon, yöks.

Voi toki kuulua, jos syö tuon yhden-kaksi, mutta ei niin että se on osa lautasmallia, juu nou. Jos pää on kondiksessa niin ei niitä tuu ahmittua koko paketillista, vaan vaikka tolleen kahvin kanssa jos maistuu.

Kuten sanottua, en mä vietä mitään kisakireeomg-elämää.

Kuka vittu ton sarjan meikkitaiteilija oikein on?! Mitään meikeistä en tajua, mut viimeks yläasteen goottiporsailla oon nähnyt samaa tyyliä... Lapiollaki ne tasaa noi turvat?

NEcapcaseEM-blk.jpg

Laitetaan oikeaan ketjuun: Anna on melkoinen "valmentaja" ja mielestäni olisi ehkä kaivannut itse enemmän painonpudotusta kuin itsensä piippuun vetävä mies.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Loistava jakso ja mukava rento pariskunta ja jäätävä pudotus yli 20kg 7 viikossa :D Omat ennakkoluulot ei pitäny aattelin et tuo nainen ei käskytä ketää mut hyvin tsemppas miestään. Ja homma toimii LIHAVAT ON LETKEITÄ :) Go Mikko!

Oliks tää se jääkiekkoa harrastava tyyppi? Joka oli vähän itsepäinen ja viisveisas muitten neuvoista ja meni vaan tekee, jos nyt ollaan oikean tyypin jäljillä niin mulla meni hermot siihen jaksoon, jos mä oisin joutunut valmentaa sitä hemmoo nii oisin varmaan parin päivän jälkeen hakenut kaks pussillista kebabbia ja antanut koko jutun olla. Ei ollu kyllä kauhean letkeä ainakaan ihme raivareiden jälkeen, vaikka tietenkin meitä ihmisiä on moneen eri junaan jne, mutta jakson perusteella mulla meni hermot koko jaksoon.

Eilen katselin jakson. Missä mies tiputti 23kg 7 viikossa. Tuli vaan mieleen, ettei ollu nostettu painoa ja vedetty kunnon pöhöä tv-sarjaa varten ja sit hups kun lähti paljon pois. Koska aika kovia treenejä yms jakso jätkä vetää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom