Rakas, sinusta on tullut pullukka!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja petite
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eikö kuntoleirillä ole mitään mahdollisuutta punnita itseään? Eikö kuntokeskuksessa ole puntaria tai eikö keskuksesta ole mahdollisuus poistua minnekkään esim markettiin josta puntari löytyisi.
100gramman moka on jo niin tyhmä ettei mitään järkeä.

Viime jakson naiselle tiristeltältävää jäi vielä 15-20 kiloa normaalimittoihin, hirveätä muutosta ei kyllä näkynyt.

Ohjelmaformaatin kannalta suotavaa olisi myös kuvat projektin jälkeen. Nyt katsojat saavat vain tiedot painon pudotuksen määrästä eivätkä pääse visuaalisesti tarkastelemaan eroa.

Toi TV on auki tossa vieressä. Tulin vaan sanomaan, että harvoin näkee noin saat*nan lapsellisia ja idiootin jääräpäisiä tyyppejä, kuin mitä toi Pekka on. Hänessä ei taida olla mitään vikaa, tekosyitä keksitään jne. Toivon, että tossa on mukana esittämistä ja toivon, että se käyttäisi tota jääräpäisyyttä tohon dieettaamiseen, jotta pääsisi tavoitteeseensa.

Ja vaikka toi daami on ihan liian kiltti (harmittaa jo se, minkälaisia sen lapsista tulee tulla "kasvatustyylillä"), niin mua ärsyttää ihan suunnattomasti, että sitä syyllistetään ton jätkän lihomisesta. Toki hänen kiltteytensä mahdollistaa lihomisen, mutta kyllä toi Pekka se tunkee ne ruoat itse suuhunsa.

Toinen hypyyttää ja käyttää toisen kiltteyttä hyväksi. Toinen taas antaa hypyyttää ja on ihan liian kiltti huonolla tavalla.

Täällä on haukuttu edellisten jaksojen naisia siitä, että kuinka ne ovat saaneet lihotettua itseään 40 kilolla neljässä vuodessa. Toi Pekka on lihonut jo puolet siitä määrästä, mutta vuodessa.

P.S. Mun mielestä toi Pekan kaulassa oleva kirkkovenetatuointi kertoo paljon. Junttia sanon minä.

UGH! Olen avautunut.

Tuskin se tuolla naisen tekemillä safkoilla on lihonut. Luulis että se on tullut tuosta napostelusta. Chilipähkinöitä ja kannutolkulla mehua.

Tuskin se tuolla naisen tekemillä safkoilla on lihonut. Luulis että se on tullut tuosta napostelusta. Chilipähkinöitä ja kannutolkulla mehua.

Nimen omaan ei kukaan liho 19kg syömällä perunaa ja jauhelihaa.. :D alkuun kauhistelin sitä mehun litkintää mutta sentää funligt-tiivistettä käytti.. Ihme suoritus kun 19kg putosi 7 viikossa.. Olisis kiva nähdä ruokapäiväkirjaa poijjaalta!

Mulla on semmonen tuntuma että "saunassa on istuttu" ennen punnituksia :D
7 viikossa tuolla asenteella 19kg on ihan käsittämätön määrä. Varsinkin kun ei tyypillä ollut mitään 50-60kg ylipainoa.
Ja alku meni tosi heikosti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla on semmonen tuntuma että "saunassa on istuttu" ennen punnituksia :D...

Totta helkkarissa, kyse on "painonpudotuskisasta". Viitteitä painonvedosta antaa se, että näissä jälkikuulumisissa porukka on yleensä laihtunut loppupunnituksesta vain kilon pari, vaikka ovat touhua jatkaneet, mutta kasvot ovat selkeästi kapeammat.

Toi Pekan pillunkuva korvan takana kertoo kyllä kaiken älyllisestä tasosta... Uskomatonta, että toi nainen kattelee tollasta velttoa paskaa.

Pekkahan on helvetin lepposan olonen näin ensiminuuttien perusteella, tykkääki iha maistuvan olosista ruuistakin :)

No laiska joo mutta kuka liikuntaan tottumaton ei olis...

Uskomatonta mikä sovinismi näissä läskiasioissakin jyllää!! Monet miehet tuntuvat edelleen olevan sitä mieltä, että vain naiset lihovat ja miehet jotenkin "miehistyvät".

Meinasi äsken pissat lirahtaa housuun, kun sain krapulanaurukohtauksen tuolle pätkälle, missä Pekka näytti siellä olkkarissa Levävaaralle sitä Pupujussi-kyykkäystekniikkaansa :lol2:

No siis kontrastina noihin edellisiin jaksoihin niin olihan tuo mimmikin nyt nuoreksi likaksi vähän massoissa? Jotenkin hieman huvittavaa, että kovasti kyseltiin että jätätkö jannun jos vielä lihoo.

Mutta kyllähän nuo klipit jostain kuudennelta viikolta kertovat ihan täysin sen, mikä täällä on jo tiedettykin, että monta kiloa otetaan saunassa pois. Ei se Pekka kauheasti laihemmalta näyttänyt kun altaasta nousi. Se vetää muuten varmaan vielä reippaasti entisestä painosta ylikin.

Oli minusta vähän huono jakso. Ensinnäkin tuo nainen on ihan järjetön tossu, ja sitä on varmasti viety elämässä useasti kuin pässiä narussa. Parisuhde näköjään perustuu tuohon tossuiluun (ainakin jakson perusteella), kummatkin tiedostavat tuollaisen peesauksen, ja silti ovat ihan ok tuon kanssa. Siksi Pekka käyttäytyi kuin lellitty kakara, eikä todellakaan kuin aikuinen mies. Melkoinen veto oli myös valita jakson teemaksi "Sonja on lihottanut miehensä", vaikka kyllä miehen pitäisi kantaa tuosta(kin) vastuunsa.

Pekka on varmasti luonteeltaan ihan mukava ja leppoinen, mutta käytös parisuhteessa oli aika naurettavaa kiukuttelua, ja muutenkin pirun löysänoloinen tyyppi, jolta löytyy jääräpäisyyttä muttei päättäväisyyttä.

Hieman oli tosiaan lapasmainen nainen ja kunnon periaatteiden mies eilisessä jaksossa :D
Mielestäni malliesimerkki liikunnan aloittamisen vaikeudesta, jos ei ole yhtään minkäänlaista urheilutaustaa (oma olettamus). Tähän kun lisää vielä jonkinasteisen asennevamman ja yleisen löysyyden, niin oli oikeastaan melkoinen ihme, että onnistui tavoitteessa. Tosin saunassahan osa painosta varmasti pudotettiin, niinkuin ylempänä on todettukkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom