Toi TV on auki tossa vieressä. Tulin vaan sanomaan, että harvoin näkee noin saat*nan lapsellisia ja idiootin jääräpäisiä tyyppejä, kuin mitä toi Pekka on. Hänessä ei taida olla mitään vikaa, tekosyitä keksitään jne. Toivon, että tossa on mukana esittämistä ja toivon, että se käyttäisi tota jääräpäisyyttä tohon dieettaamiseen, jotta pääsisi tavoitteeseensa.
Ja vaikka toi daami on ihan liian kiltti (harmittaa jo se, minkälaisia sen lapsista tulee tulla "kasvatustyylillä"), niin mua ärsyttää ihan suunnattomasti, että sitä syyllistetään ton jätkän lihomisesta. Toki hänen kiltteytensä mahdollistaa lihomisen, mutta kyllä toi Pekka se tunkee ne ruoat itse suuhunsa.
Toinen hypyyttää ja käyttää toisen kiltteyttä hyväksi. Toinen taas antaa hypyyttää ja on ihan liian kiltti huonolla tavalla.
Täällä on haukuttu edellisten jaksojen naisia siitä, että kuinka ne ovat saaneet lihotettua itseään 40 kilolla neljässä vuodessa. Toi Pekka on lihonut jo puolet siitä määrästä, mutta vuodessa.
P.S. Mun mielestä toi Pekan kaulassa oleva kirkkovenetatuointi kertoo paljon. Junttia sanon minä.
UGH! Olen avautunut.