Rakas, sinusta on tullut pullukka!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja petite
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En voi sanoa nyt ymmärtäneeni täysin mihin tämän laulun kärki osui. Siis olen vielä itserakaskin, katkeran ja epäviehättävän lisäksi. Ok?

En voi sanoa nyt ymmärtäneeni täysin mihin tämän laulun kärki osui. Siis olen vielä itserakaskin, katkeran ja epäviehättävän lisäksi. Ok?

Toi minä minä minä tuli välittömästi mieleen, kun sait asian jollain Hannele Laurimaisella naisen logiikalla väännettyä niin, että olet epäviehättävä. Jopa hardcore punttimimmiltä pitäis löytyä sentään vähän kykyä nauraa itselleen.

Nyt varmaan seuraa sitten "voi ei, nytkö minä olen lisäksi vielä huumorintajuton tosikko?" :D

Jenni on ihqu. Ei saa riidellä :piis: Mun mielestä sopivasti erilainen ohjelma. Mukavaa seurattavaa ja Jenni on ihqu :D

Oikealla asennoitumisella, joo. Ehkä kun asiaa tarkemmin miettii, voi väkisin ajateltuna tulla kelanneeksi ohjelman olevan pikkuisen pirullinen raksuja kohtaan ja jopa kantaa ottava tätä asiaa kohtaan. Miksi antaa kultansa pullukoitua? Miksi on niin vaikea puhua pitkässä suhteessa siitä, jos toinen kehittyy ajan myötä enemmän ja enemmän lihavammaksi? Jos olet jäänyt siihen suhteeseen, ja kuuntelet päivittäin vittuilua, et ole tuolloin mihinkään lähdössä kun et ole aikaisemminkaan kuten et puhunutkaan asiasta kultin kanssa. Onko ratkaisu se, että ensisijaisesti järkevästi, spontaanisti ajateltuna pitäisi se todella vastahakoinen pullukka murtaa tavoistaan, vai se kumppani, jonka pitää kaitsea jatkossakin pullukkaa? Aika kummallista toimintatapaa, jopa viihdemielessä.

^^Mun täytyy olla uskomattoman surkea sarkasmissa, koska vähintään puolet kerroista se ymmärretään väärin, vaikka heittäisin jotain aivan älytöntä. :lol2: Mä tein pilaa sun sukupuolistereotyyppisestä argumentoinnista, pölö.

Voi ei, olen sukupuolistereotypioita spontaanisti laukova pölö enkä edes ymmärrä Delggistä! Mitä minä nyt teen?! Taidan mennä Feryan kanssa johonkin itsesääliparantolaan. Paitsi jos ne hoitsut siellä on jotain läskejä niin sit niitten pitää laihduttaa 10-15 kiloa.

Mikä juttu se oli jossain ketjussa joskus, kun Judohemmo piilovittuili palstan naisväelle oikein huolella heidän älykkyydestä ja sitten suoraa vittuilua vähän myös painosta, niin vastakommentit oli kaikki luokkaa "minähän en läski ole!". Tuli vaan mieleen. Linkkiä?

Onko pakko lähteä? Olen niin lihava ettet kestäisi katsella :D

No pitää toimia kosketuksen varassa.

- - - Updated - - -

Mikä juttu se oli jossain ketjussa joskus, kun Judohemmo piilovittuili palstan naisväelle oikein huolella heidän älykkyydestä ja sitten suoraa vittuilua vähän myös painosta, niin vastakommentit oli kaikki luokkaa "minähän en läski ole!". Tuli vaan mieleen. Linkkiä?

Taidan muistaa kanssa jotain tollasta, mutta en tiedä mikä ketju se oli. :(

Mikolla oli ihan eri meininki tossa hommassa. Ruokapuoli oli vähän hakusessa, mutta virtaa riitti ukolla eikä sitä tarvinnut potkia perseelle. Ne kilahduksetkin oli osittain aiheellisia. Eihän nyt raavasta heteromiestä viedä jonnekin saatanan perseenkeikutustunnille. Olisin ollut pettynyt, jos Mikko ei ois lähtenyt sieltä kävelemään. Vähän on lyhykäinen pinna, mutta on sentään oikea mies eikä tohveli.

Näin naisen näkökulmasta tuo Mikonkin käytös oli hyvin epäviehättävää ja lapsellista mielenosoitusta, aivan kuin oli niiden taannoisten pullukkatyttöstenkin.
Henkilökohtaisia mieltymyksiä toki, mutta jotenkin itse koen sen Oikean Miehisyyden erilaisena. Mikko oli vähän kuin tarkkisluokkalainen teinipoika.

Sen sijaan tuon juontajan painoon viittamisen ymmärrän kyllä.
Itsekin tunnen paljon miehiä, joiden omimpaan makuun Jenni, hyvästä kropastaan huolimatta, olisi turhan... skrode. Ei vain lihasten, vaan lihasten ja rasvan yhteissumman puolesta. Osa miehistä pitää sirommista ja sutjakammista naisista. Makuasioita.
Mäkin olen selvästi Ohkaisempi ja varmasti vähemmissä rasvoissakin. Pituutta muutamaa senttiä vaille 170, enkä eläissäni ole kuuttakymmentä kiloa painanut, ilman yhtäkään dieettiä tai suurempaa ruokavalion pohtimista. En silti ole myöskään laiha, luinen tikku.

En tosin noin muuten ole lähellekään niin hyvännäköinen, rakenteeltani edustava ja muodoiltani pätevä kuin Jenni, jonka sukunimen onnellisesti jo unohdin, joten kateuden tai muun mielenkiinnon aihetta ei kellään suinkaan ole ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Näin naisen näkökulmasta tuo Mikonkin käytös oli hyvin epäviehättävää ja lapsellista mielenosoitusta, aivan kuin oli niiden taannoisten pullukkatyttöstenkin.
Henkilökohtaisia mieltymyksiä toki, mutta jotenkin itse koen sen Oikean Miehisyyden erilaisena. Mikko oli vähän kuin tarkkisluokkalainen teinipoika.

Sen sijaan tuon juontajan painoon viittamisen ymmärrän kyllä.
Itsekin tunnen paljon miehiä, joiden omimpaan makuun Jenni, hyvästä kropastaan huolimatta, olisi turhan... skrode. Ei vain lihasten, vaan lihasten ja rasvan yhteissumman puolesta. Osa miehistä pitää sirommista ja sutjakammista naisista. Makuasioita.
Mäkin olen selvästi Ohkaisempi ja varmasti vähemmissä rasvoissakin. Pituutta muutamaa senttiä vaille 170, enkä eläissäni ole kuuttakymmentä kiloa painanut, ilman yhtäkään dieettiä tai suurempaa ruokavalion pohtimista. En silti ole myöskään laiha, luinen tikku.

En tosin noin muuten ole lähellekään niin hyvännäköinen, rakenteeltani edustava ja muodoiltani pätevä kuin Jenni, jonka sukunimen onnellisesti jo unohdin, joten kateuden tai muun mielenkiinnon aihetta ei kellään suinkaan ole ;)

No toi mun "oikea mies" juttu nyt oli yllättäen tahallista kärjistämistä, mutta oli siinä totuuden siemen. Noi kaksi ekaa äijää oli kuitenkin todella pahasti tossun alla. Niiden naiset oli aivan tajuttomia sotanorsuja ja luonteelta täysiä kusipäitä. Miehet kuuntelee vittuilua kaiket päivät ja ne on se osapuoli, joka pelkää tulevansa jätetyksi. Really?

Mikolla, toisin kuin niillä pullukkanaisilla, oli pikkasen eri tavalla asennetta tossa treenaamisessa eikä sitä tarvinnut kertaakaan potkia perseelle eikä se ollut luovuttamassa.

Siinä keskustelussa ei ollut yhtäkään sellaista kommenttia, vaikka joku siellä jostain syystä niin väittikin. Sen sijaan siellä oli joku ilmeisesti hieman tukevampi naiskirjoittaja, joka sanoi loukkaantuneensa siitä painovittuilusta. Siitä läskihaukkumisesta on katsos helpompi ottaa nokkiinsa kuin kokoelmasta yhdistettyjä ja liioiteltuja stereotyyppisen pinnallisen kanan ominaisuuksia, joista yksikään ei tunnista itseään täysin ja jokainen jossain määrin. Miksi niistä edes suuttuisi? Enemmän ne hävettävät varmaan. Mutta sovitaan että naiset ovat ihan tyhmiä ja meissä on tyttöbakteereja. Sehän sun pointtisi oli, right?

En niinkään sanoisi, mutta itsetunto näyttäisi olevan surullisen alhaalla joillakin, mitä omaan kehoon tulee.
En tiedä, viittaatko nyt siihen sen yhden naisen loukkaantumiseen vai siihen, että tässä ketjussa minä ja muutama muu ihmeteltiin sitä, miksi tuosta pt:n kunnosta pitäisi tiputtaa jonkinsortin kisakuntoon, että näyttäisi hyvältä. Saa sitä tykätä vaikka anorektikoista tai sairaalloisen lihavista, mutta on vaikea ymmärtää, miksi pitää tuoda äänekkäästi esiin aina vain kireämpää ja kireämpää ulkonäköihannetta kisalavojen ulkopuolellakin, kun nykyinenkin on jo tarpeeksi kova ja saa olla kivestä tehty, ettei sen anna itseensä vaikuttaa. Aiheen kommentointikin tuntuu olevan mahdotonta, kun heti pärähtää ad hominem ja katkeruus- ja logiikkakortit lentelevät.

En niinkään sanoisi, mutta itsetunto näyttäisi olevan surullisen alhaalla joillakin, mitä omaan kehoon tulee.

Minusta se on surullista, että nainen ei voi kommentoida miesten naisiin kohdistuvia ulkonäkömieltymyksiä kyseenalaistavasti ilman, että vedetään saman tien kateellisuuskortti esiin.

Jos minua kiinnostaisi täyttää jotain yleisiä kauneusihanteita niin parkkeeraisin perseeni fitness-salille ja säästäisin rahaa silareihin. Tykkään kuitenkin itsestäni näin. Tästä huolimatta tykkään myös ottaa kantaa naisten ulkonäköä tuotivaan keskusteluun, ihan ilman sitä huono itsetunto-korttia.

Minusta se on surullista, että nainen ei voi kommentoida miesten naisiin kohdistuvia ulkonäkömieltymyksiä kyseenalaistavasti ilman, että vedetään saman tien kateellisuuskortti esiin.

Miksi niitä ulkonäkömieltymyksiä pitää edes kyseenalaistaa? Nehän on vaan mieltymyksiä. Uskallan jopa väittää, että monet naiset näkee päiväunia beckhamista, mutta silti kotona odottaa se rakas perusinsinööri kaljamahoineen ja puoliksi syötyine makkarapaketteineen. Ei näitä naisia silti lynkata mieltymystensä vuoksi.

Miksi niitä ulkonäkömieltymyksiä pitää edes kyseenalaistaa? Nehän on vaan mieltymyksiä. Uskallan jopa väittää, että monet naiset näkee päiväunia beckhamista, mutta silti kotona odottaa se rakas perusinsinööri kaljamahoineen ja puoliksi syötyine makkarapaketteineen. Ei näitä naisia silti lynkata mieltymystensä vuoksi.

Ei niitä sillä tavalla tarvitsekaan kyseenalaistaa, että toinen mielipide on susiväärä ja toisen oikea. Jos mielipideasioista ei voi väitellä niin mistä sitten? Tosiasioista? Otan osaa keskusteluun naiskuvasta, koska minusta se on kiinnostava yhteiskunnallinen aihe. Tietääkseni en ole joka keskustelussa huutamassa, että jonkun yksittäisen miehen naisihanne olisi hyvä tai huono, tarkkailen kokonaisuuksia. Nytkin otin kantaa siihen, että jos nainen jotain tästä aihepiiristä sanoo kielteiseen sävyyn, niin heti miehen puolelta alkaa vähättely, kateellisuusväitteet ja naisen itsetunnon leimaaminen huonoksi. Tässäkin keskustelussa otettiin kantaa ohjelman juontajan painoon, josta keskustelijat olivat eri mieltä.

Jos minua kiinnostaisi täyttää jotain yleisiä kauneusihanteita niin parkkeeraisin perseeni fitness-salille ja säästäisin rahaa silareihin. Tykkään kuitenkin itsestäni näin. Tästä huolimatta tykkään myös ottaa kantaa naisten ulkonäköä tuotivaan keskusteluun, ihan ilman sitä huono itsetunto-korttia.

Se on oikein hyvä se!:) Kyllä minä silti miehen logiikalla tätä ketjua lukemalla näkisin että kaikkien kohdalla se ei ole näin, voin tietysti olla väärässä. Jätän nyt omalta osaltani tämän keskustelun tähän, koska aihe ei oikeastaan kiinnosta. Olisin vaan halunnut lukea sen Judohemmon tekstin!:(

No toi mun "oikea mies" juttu nyt oli yllättäen tahallista kärjistämistä, mutta oli siinä totuuden siemen. Noi kaksi ekaa äijää oli kuitenkin todella pahasti tossun alla. Niiden naiset oli aivan tajuttomia sotanorsuja ja luonteelta täysiä kusipäitä. Miehet kuuntelee vittuilua kaiket päivät ja ne on se osapuoli, joka pelkää tulevansa jätetyksi. Really?

Mikolla, toisin kuin niillä pullukkanaisilla, oli pikkasen eri tavalla asennetta tossa treenaamisessa eikä sitä tarvinnut kertaakaan potkia perseelle eikä se ollut luovuttamassa.

Ihan totta tuokin kaikki!
Mikon käytös kilahteluineen vaan toi lähinnä mieleen ne stereotyyppiset PMS-oireet, joita herralla tuskin kuitenkaan oli.
Kyllä mä toivoisin, että sekä miesten että naisten itsehillintä ja kontrolli oman käytöksensä suhteen olisi hiukan parempi. Ja kyllä mieskin yhdestä jumppa- tai tanssitunnista selviää, ihan siinä missä naisen ja ylipäätään ihmisen noin muutenkin pitää selvitä hyvin monenlaisista tilanteista elämässään, joissa poistutaan hiukan omien mukavuusrajojen ulkopuolelle. Itsekin olen joskus esimerkiksi ollut, kiltisti, hiljaa ja valittamatta, seuraamassa jääkiekkoa, vaikka oli kylmä eikä laji kiinnosta sitten niin lainkaan. Selvisin kuitenkin hengissä, ihan hymyssä suinkin vielä.
Ei kai kaikkea tarvi niin vakavasti ottaa ja kiukutella.

Nytkin otin kantaa siihen, että jos nainen jotain tästä aihepiiristä sanoo kielteiseen sävyyn, niin heti miehen puolelta alkaa vähättely, kateellisuusväitteet ja naisen itsetunnon leimaaminen huonoksi. Tässäkin keskustelussa otettiin kantaa ohjelman juontajan painoon, josta keskustelijat olivat eri mieltä.

Naulan kantaan. Oranki puhui tässä ohjelmassa juontajan painosta. Miksi täällä sitten kommentoijat rupesivat esittämään asiansa tyyliin: "me ollaan läskejä, me ollaan epäviehättäviä"? Tässähän puhuttiin vain juontajasta eikä pakkiksen naisista. Tämä, jos mikä on asian henkilökohtaisesti ottamista.

Ja tuo vasta stereotyyppistä ajattelua onkin, että miehille naiset ovat vain tissit ja perse. Kannattaa lukea Tommy Tabermanin runoja niin paljastuu, mitä me miehet oikeasti naisista ajatellaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom