Rakas, sinusta on tullut pullukka!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja petite
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ihan totta tuokin kaikki!
Mikon käytös kilahteluineen vaan toi lähinnä mieleen ne stereotyyppiset PMS-oireet, joita herralla tuskin kuitenkaan oli.
Kyllä mä toivoisin, että sekä miesten että naisten itsehillintä ja kontrolli oman käytöksensä suhteen olisi hiukan parempi. Ja kyllä mieskin yhdestä jumppa- tai tanssitunnista selviää, ihan siinä missä naisen ja ylipäätään ihmisen noin muutenkin pitää selvitä hyvin monenlaisista tilanteista elämässään, joissa poistutaan hiukan omien mukavuusrajojen ulkopuolelle. Itsekin olen joskus esimerkiksi ollut, kiltisti, hiljaa ja valittamatta, seuraamassa jääkiekkoa, vaikka oli kylmä eikä laji kiinnosta sitten niin lainkaan. Selvisin kuitenkin hengissä, ihan hymyssä suinkin vielä.
Ei kai kaikkea tarvi niin vakavasti ottaa ja kiukutella.

Joo totta. Mutta nainen katsomassa jääkiekkoa on vähän eri tasolla kuin iso raavas ukko pyörittämässä persettä ryhmätanssitunnilla. :)

Naulan kantaan. Oranki puhui tässä ohjelmassa juontajan painosta. Miksi täällä sitten kommentoijat rupesivat esittämään asiansa tyyliin: "me ollaan läskejä, me ollaan epäviehättäviä"? Tässähän puhuttiin vain juontajasta eikä pakkiksen naisista. Tämä, jos mikä on asian henkilökohtaisesti ottamista.

Ja tuo vasta stereotyyppistä ajattelua onkin, että miehille naiset ovat vain tissit ja perse. Kannattaa lukea Tommy Tabermanin runoja niin paljastuu, mitä me miehet oikeasti naisista ajatellaan.

No tuo oli ihan hyvä pointti.

Alemmasta sanaparista naisista tisseinä ja perseinä olen tainnut argumentoida jo toiseen ketjuun. Naiset voisivat joskus itsekin muistaa, että heissä on paljon muutakin sisältöä ja käyttäytyä sen mukaisesti.

Mutta jos aiheeseen palataan nyt kuitenkin. Vaikka Mikko olikin liian helposti kilahtelevaa sorttia, niin se ei suoranaisesti kohdistunut Lauriinaan, toisin kuin edellisissä jaksoissa. Luulen että Mikon dominoiva rooli treeneissä johtui pitkälti siitä, että hänellä oli enemmän tietotaitoa aiheesta.Lauriinalla olisi ollut aika vaikea ruveta pomottamaan ja ohjaamaan tilannetta oman mukavuusalueensa ulkopuolella.

edit. Ts. Ei ole mikään itsestäänselvyys, että kaikki ihmiset automaattisesti tajuaisivat, miten treeniä ohjataan, miten kannustetaan ja tsempataan toista oikeissa kohdissa. Aika vaikeaa se on, jos ei ole tuon tyyppisestä treenistä kokemusta.

Minen jaksa enää katsoa tuota ohjelmaa, kun kaikkien kohdalla sen lopputuloksen ja helpon kymppitonnin tietää kuitenkin. Ja se Jenni on aivan saakelin ärsyttävä kun se mesoaa ja uhoaa, ja lisäksi rumasti meikattu, vaikken tietenkään saisi sanoa näin kun olen nainen ja siten kateellinen.

Minä ainakin ihan läpällä heitin tuon lihavuusjutun itseeni liittyen ;)

Ja joo, olen samaa mieltä tosta Jennin meikistä. Tosin ei se nyt muistaakseni kauhean ruma ole, mutta mielestäni turhan vahva tilanteeseen nähden.

Täältä korkean ratsun päältä katsottuna hieman huvittaa että tämmöisestä sontaohjelmasta kumpuaisi jotain syvällistä keskustelua herättävää. Parempi pysytellä vatsamakkaroiden ja miehisten kilareiden kauhistelussa.

Täältä korkean ratsun päältä katsottuna hieman huvittaa että tämmöisestä sontaohjelmasta kumpuaisi jotain syvällistä keskustelua herättävää. Parempi pysytellä vatsamakkaroiden ja miehisten kilareiden kauhistelussa.

Hanhenmaksa on myös hienompi ruokalaji kuin pizza, mutta jälkimmäisestä voidaan puhua laajemmassa kulttuurisessa kontekstissa. Populaarikulttuuri kaikessa paskuudessaankin on helpompi kohde yleiselle keskustelulle (vaikkapa arvoista) kuin jokinn syvällinen reflektoiva ja monitulkintainen lähde.

Mutta joo. Boikotoinhan minäkin viidakon tähtösiä henkeen ja vereen.

Mutta joo. Boikotoinhan minäkin viidakon tähtösiä henkeen ja vereen.

Perkele! Yritin saada sut ansaan juurikin tuon asian suhteen mutta ei sitten. :(

Ei silloin, kun kyse on minusta :D

Ehkä se ois suunnilleen samalla tasolla, jos sut laitettais vanhainkotiin strippaamaan. ;)

Itsellenikään ei noi Jennin meikit ja tekorusketus kolahtaneet, mutta en viitsinyt edes mainita, kun se oli aika ilmiselvää varmaan kaikille. Toi Mikon daamikin oli oikeastaan viehättävämpi ja erittäin mukavan oloinen.

Ehkä se ois suunnilleen samalla tasolla, jos sut laitettais vanhainkotiin strippaamaan. ;)

Itsellenikään ei noi Jennin meikit ja tekorusketus kolahtaneet, mutta en viitsinyt edes mainita, kun se oli aika ilmiselvää varmaan kaikille. Toi Mikon daamikin oli oikeastaan viehättävämpi ja erittäin mukavan oloinen.

Oli selain pienennettynä ja tämän ketjun nimi näkyi etusivulla "Rakas, sinusta on tullut Oranki" ja mietin, että siinä olisi sarja jota olisin valmis seuraamaan, toisin kuin tätä luonnevikaisten läskien kyynelten tahrimaa Konjak-mainosvideota.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Naulan kantaan. Oranki puhui tässä ohjelmassa juontajan painosta. Miksi täällä sitten kommentoijat rupesivat esittämään asiansa tyyliin: "me ollaan läskejä, me ollaan epäviehättäviä"? Tässähän puhuttiin vain juontajasta eikä pakkiksen naisista. Tämä, jos mikä on asian henkilökohtaisesti ottamista.
Se johtui varmaan siitä, että Oranki ensin sanoi meidän olevan katkeria jostain, ilmeisesti koska emme ole todella rasvattomia, ja sitten huomautti että olemme epäviehättäviä kun olemme eri mieltä. Musta tuo nyt oli aika lailla vastasarkasmin kerjäämistä. Mä itse näin lähinnä huvittavimpana sen edellisissä Orankin kommenteissa tulleen puheen oikeista miehistä ja sitten tuon että olemme epäviehättäviä kun (siinä vaiheessa vielä) aika maltillisesti ihmettelimme sitä painoasiaa - tästä yhdistelmästä tuli mieleen sellainen "olkaas naiset hiljaa ja näyttäkää näteiltä". Täysin tahatonta se varmaankin oli mutta nauratti mua. Huumoriahan se mun osaltani oli. Mainittakoon vielä, että en ole lihava, en koe itseäni sellaiseksi, enkä näe itseäni epäviehättävänä. ;)

Just. :) Oranki sitä ja Oranki tätä. Oranki tais sanoa ihan rehellisen mielipiteensä juontajanaikkosesta, mutta pakkiksen naismafia katsoi siinä vaiheessa aiheelliseksi vetää Orangin naisystävän mukaan keskusteluun. Classy.

Lol, 100g jäi kiinni.

30423254.jpg

Riku oli hieno mies. Jenni oli ehkä hieman laihtunut, lukee varmasti tätä ketjua.

Edit. Rikukin sanoi, että miehet ei persettä pyöritä. :D

Se johtui varmaan siitä, että Oranki ensin sanoi meidän olevan katkeria jostain, ilmeisesti koska emme ole todella rasvattomia, ja sitten huomautti että olemme epäviehättäviä kun olemme eri mieltä. Musta tuo nyt oli aika lailla vastasarkasmin kerjäämistä. Mä itse näin lähinnä huvittavimpana sen edellisissä Orankin kommenteissa tulleen puheen oikeista miehistä ja sitten tuon että olemme epäviehättäviä kun (siinä vaiheessa vielä) aika maltillisesti ihmettelimme sitä painoasiaa - tästä yhdistelmästä tuli mieleen sellainen "olkaas naiset hiljaa ja näyttäkää näteiltä". Täysin tahatonta se varmaankin oli mutta nauratti mua.

Taitaa Delgadoa vähän ärsyttää, että Orangilla onkin unelmakroppainen naisystävä sitä kotona lämmittämässä. Taitaa olla Delgado vähän mustis virtuaali-ihastuksestaan, myönnä pois vaan..

No mutta katsoitteko uusinta jaksoa? Rikun käytös oli musta erikoista. Vähän kuin joku ilveilevä teini, en oikein tajunnut sitä.

Mahtoi vituttaa tuo viimeisen sadan gramman puuttuminen tässä uusimmassa jaksossa. :D Mies oli kyllä aika, hmm, omalaatuinen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom