Rakas, sinusta on tullut pullukka!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja petite
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Uusimmassa jaksossa oli kyllä vähän ärsyttävää kun kerrankin noissa ''kotitreeneissä'' näytti olevan ihan hyvä meininki, niin Jennin kanssa mentiikin salille ja todettiin, että pahin ongelma on ''valmentaja''.

tässä sarjassa tulee hyvin esiin se miten noi läskit turvautuu tekosyihin ja mikä on just monen ylipainoisen ydin ongelma sukupuoleen katsomatta.. olisinhan minä mutta kun tuo puoliso ei ruoskinu riittävästi.. huoh..

Jep mutta ei se ole helppoa vaihtaa suklaalevyä kolmeen hikireeniin päivässä, jos ei ole liikuntaa hetkeen harrastanut. Joka paikkaa särkee aamuisin varmasti ihan vitusti, niin kyllä siinä repsahtaisi moni urheilijakin laiskottelemaan ja perhepizzaa välillä vetämään. Ihan normireenissäkin on yleensä paljon hauskempaa jos on joku kaveri siinä vieressä, ja kai se puolisokin nyt jotain sen kympin eteen voi tehdä.

Mukavan oloinen mimmi tällä kertaa, vaikka muutosta ei mun silmissä kyllä oikeastaan kauheasti näkynyt. Kundikin ihan ok vaikka työnarkomaani onkin.

Kyllä se kuusi kiloa kahteen vikaan viikkoon vääristää tässä kohtaa ihan liikaa. Pitäisi olla koko saunomishommat yms. kielletty, ei kaikkien tarvitse sinne 15 kiloon päästä

Edit: Kuinka moni esim. täälläkin on joskus oikeasti reenannut sen 3 kertaa päivässä? Voi jumalauta, itse jaksaisin ehkä kaksi päivää, mutta olenkin pullukka :D
Edit2: Tsekkasin tuon mitä kuuluu -pätkän, ja vaikka 3 kiloa tullut takaisin niin emäntä näyttää kyllä naamastaan mun mielestä laihemmalta.

Tutun näköinen oli se mies. Junior MasterCheffissä?

Ja kuten Big Evil sanoi niin tosiaan vääristää vähän ihmisten mielikuvia nuo saunassa vedetyt kilot.
Joku ei tiedä että se tehdään niin, ja sitten kokeilee itse laihdutusta : ei laihdukaan samalla tavalla = luulee ettei hänestä ole siihen ja luovuttaa.

Onko kaikki muuten lihoneet sen n.20kg vai miksi kaikille on nuo samat rahaa/x-määrästä kiloja systeemi?

Kasvissyönti ja lihavuus ei mitenkään sulje toisiaan pois, kuinka moni sekasyöjä (etenkään nainen) on lihonut liian lihansyönnin takia? :)
Kasvissyöntihän ei tarkoita automaattisesti terveellistä, kasvispainotteista ruokavaliota, vaan ainoastaan sitä, että liha korvataan jollain.

+ ainakin kaikki työpaikkojen lounasruokaloissa näkemäni kasvisvaihtoehdot on aina ollu rasvasemmasta päästä koko tarjontaa; uivat oikeen juustossa ja rasvassa.
Vähä niinku mä.

Ei saakeli että on ärsyttävä ohjelmaformaatti!!! Silti on joka jakso kahottava. Pakko kattoo netin kautta ni ei tarvii aina niitä samoja lurituksia ja inserttejä ennää nähhä, kyllästytti jo ekan kerran jälkee. Netistä kun näkkee myös ne "mitä heille nyt kuuluu" -pätkät ni harvemmin kukkaan on oikkeesti reenaamiseen hurahtanu, harmi vaan.

Tuo Konjak(glucomannan) on muuten ihan vitun loistava tuote dieetillä. Ei tietenkään kannata ostaa tuota Konjakkia (ellei oo ylimääräistä rahaa), on nimittäin aika överihintaista. Jotain 40e maksaa tuo purkki. iHerbistä samaa kamaa alle kympin 180 kapselia. Jauheena tulee vielä halvemmaksi.

Menee kyllä ostoon itselläkin nyt kun dieetti päällänsä. Kaverilta sain 4 tuollaista kapselia, nappasin 3 1,5h ennen ruokailua ja join litran vettä päälle. IF käytössä normaalisti siinä kun pitäisi vetää eka ateria 16h paaston jälkeen on sudennälkä. Vedän tyyliin vähän päälle kilon lihaa ja 700-800g perunoita + lisukkeet. Noh, syömisikkuna kun "aukesi" niin ei ollut yhtään nälkä. En saanut koko päivänä syötyä kuin ehkä 600 kaloria kaikenkaikkiaan. Normaalisti aina niin löysä vatsakin asettui, ei tullut sit perus ripulia.

Tuo tuote joka on siis jonkinlaista "superkuitua" turpoaa vatsassa sellaiseksi hyytelömäiseksi tavaraksi ja muuten PITÄÄ nälän poissa. Laitoin jauheena tilaukseen tuon tuotteen, ensi kerralla tuota on pakko ottaa vähemmän että jaksaa syödä tarpeeksi kaloreita.

Kattokaas mitä tuolle tapahtuu kun se sekoittuu veteen (jota siis pitää nauttia paljon että sillä kuidulla on mistä turvota).

Tuote laskee myös huomattavasti kolesterolia käsittääkseni. Kannattaa ehdottomasti lukea tästä lisää. Ja ainakin itsellä loppuu tästä lähtien dieetillä näläntuntemukset ,kun tuo tulee. Kaveri jolta tuota sain on itse pudottanut jo 15-20kg (ei harrasta liikuntaa) ja ainakin itse sanoi ettei ole missään vaiheessa nälkä ollut. Luin myös netistä kaikilta samanlaisia kokemuksia.

Toivottavasti tästä saataisiin apua maailmalla vallitseviin lihavuusongelmiin. Ei se niitä tietysti ratkaise, mutta jos edes vähän helppais.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Counterfeith on kylla viimeinen ihminen jolta olisin odottanut kuulevani hypetysta jostain "ihmeaineesta" :D Ihan siis hyvalla sanottuna.

Counterfeith on kylla viimeinen ihminen jolta olisin odottanut kuulevani hypetysta jostain "ihmeaineesta" :D Ihan siis hyvalla sanottuna.

En minä uskokaan mihinkään "rasvanpolttajiin", tai siis laillisiin. Laittomat sitten erikseen. Eikä tämäkään ole sellainen.
Eikä tää oo ees mikään ihmeaine, se on vaan kuitua. Kuitua joka veden kanssa laajenee vatsassa ja muuttuu tuollaiseksi hyytelöksi.
Mulla tuli ainakin noista 3 kapselista ja tuosta vesimäärästä sama tunne ku olisi syönyt oikein tukevan aterian.

Eikä se oo sama ku söis jotain salaattia että nälkä lähtee hetkeksi ja sitten kohta on taas kauhea nälkä.
Voin vaan kuvitella kun jotkut anorektikot saa tätä käsiinsä :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä en mistään mitään tiedä ja oon kattonu tätä sarjaaki vaan muutaman jakson mutta ihmettelen vaan, että miten vitussa A. Noi miehet päästää akkansa noin läskiin ja rumaan ja paskaan kuntoon?? Ei rakkaus voi olla noin sokeaa vaikka olis 77 vuotta ollu naimisis. B. Miten noi miehet ei tiedä treenauksesta ja treenistä yhtään mitään.

Tässä virolaisessa ylipainoisessa daamissa on ero noihin aikaisempiin ylipainoisiin suomalaisiin naisiin. Se on se, että ainakin hänen itsetuntonsa vaikuttaisi olevan parempi, kuin suomalaisilla siskoillaan. Tiedä sitten, mikä on totuus. Voihan se olla, että hän peittää mahdollisen heikon itsetuntonsa.

Snadisti repesin kun Arlon Velocity-dieetissä vedetään appelsiinitkin kuorineen ja huuhdellaan vedellä alas...väillä näytti ettei Arlo selviä hengissä jakson loppuun asti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom