alexandrantonia
Kusipää
Ja varmaan on puolestaan miehen vika kaikilla niillä jotka ei laihdu?
Miehet on kaiken pahan alku ja loppu!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja varmaan on puolestaan miehen vika kaikilla niillä jotka ei laihdu?
Ei se Jenni kyllä ole tuhti ollenkaan, wtf? Tota oikea mies -juttua ei jaksa enää edes kommentoida, paitsi että MEE oli aivan oikeassa. :lol2:
En nyt tarkoittanut, että tuo Jenni mitenkään lihava on, mutta aika isossa kunnossa kuitenkin. Odotin jotain Anna Virmajoen tyylistä kroppaa, mutta tuosta tulee mieleen enemmänkin kehonrakentajat. Ihan makuasia iskeekö vai ei, mulle ei hirveästi. Silmät on kivan väriset, liekö sitten piilarit?
No hei, vasta pari päivää sitten Oranki mainosti naistaan joka on 168cm/46kg ja vyörärö minimaalinen, niin kai tuohon verrattuna kaikki normi-ihmiset on isoja :D
Herräisä jos mä tästä 15 kg pudottaisin :O
Jenni oli kyllä täysin ylihypetetty. Odotin jotain piukkaa fitnesskisua, mutta se oli minusta aika tuhdissa kunnossa. Näyttäisi huomattavasti paremmalta, jos tiputtaisi 5-10 kiloa. Tissit oli ihan jees, mutta taisivat olla silarit. Päälle vielä suht aggressiivinen esiintyminen niin menee viimeinenkin mielenkiinto. Tai ehkä tossa on jotain sellaista angry sex potentiaalia.
En mä ainakaan kuumunut, kunhan koitin selittää että mistä sun ajattelutapa tuon Jennin koosta voi johtua :D Höpsö.
En tiedä oikeastaan kyseisestä mimmistä mitään, mut voisin olettaa et suht käsikirjoitettua toi käytös. Ainakin mitä tulee tähän turhaan rakkaiden haukkumiseen, sen pullukan sijasta. Mautonta provoa melkeenpä. Vähän täytyy pettynyt olla, että tuohon pestiin ylipäätään lähtisi ketään alalta messiin.
Mun naisihanteilla ei ole oikeastaan mitään tekemistä mun naisystävän kanssa, vaikka se kroppa sille henkilölle sopiikin.
Ja miehet ei voi olla höpsöjä. Etkö sinä tiedä mistään mitään?
En mä puhunut mitään sun naisihanteesta ;) älä nyt ymmärrä tahallaan väärin :D Ja en varmaan tiedä mistään mitään, onhan se jo huomattu..
Voi ei, me ei enää vaikuteta viehättäviltä. Olisi pitänyt jättää kilahtelu vain niille testomiehille. Läskit naiset hiljaa!