Rakas, sinusta on tullut pullukka!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja petite
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onneksi toi kolmannen jakson mies osoitti, että testosteroni ei ole kokonaan hävinnyt suomalaisista miehistä. Nää kahden ensimmäisen jakson "miehet" sai mut jo huolestuun :face:

Kolme jaksoa on tätä nyt katsottu. Ekassa kahdessa jaksossa oli kyllä sen luokan vässykkämeininkiä, että voi äiti... Ällötti katsoa niitä sotanorsuja, kun ei ole mitään itsekuria ja sitten siitä siirretään vastuu täysin tossun alla olevalle ukolle. Hyi helvetti.

Mikolla oli ihan eri meininki tossa hommassa. Ruokapuoli oli vähän hakusessa, mutta virtaa riitti ukolla eikä sitä tarvinnut potkia perseelle. Ne kilahduksetkin oli osittain aiheellisia. Eihän nyt raavasta heteromiestä viedä jonnekin saatanan perseenkeikutustunnille. Olisin ollut pettynyt, jos Mikko ei ois lähtenyt sieltä kävelemään. Vähän on lyhykäinen pinna, mutta on sentään oikea mies eikä tohveli.

Jenni oli kyllä täysin ylihypetetty. Odotin jotain piukkaa fitnesskisua, mutta se oli minusta aika tuhdissa kunnossa. Näyttäisi huomattavasti paremmalta, jos tiputtaisi 5-10 kiloa. Tissit oli ihan jees, mutta taisivat olla silarit. Päälle vielä suht aggressiivinen esiintyminen niin menee viimeinenkin mielenkiinto. Tai ehkä tossa on jotain sellaista angry sex potentiaalia.

Ei se Jenni kyllä ole tuhti ollenkaan, wtf? Tota oikea mies -juttua ei jaksa enää edes kommentoida, paitsi että MEE oli aivan oikeassa. :lol2:

Ei se Jenni kyllä ole tuhti ollenkaan, wtf? Tota oikea mies -juttua ei jaksa enää edes kommentoida, paitsi että MEE oli aivan oikeassa. :lol2:

No tuollaiselle tanssitunnille laittaminen nyt oli aika naurettavaa. Sitä toista kilahtamista on paha kommentoida, kun siinä ei näytetty kaikki mitä sanottiin. Ilmeisesti Jenni sanoi jotain vähän provosoivaa ja Mikko veti herneet nenään.

En nyt tarkoittanut, että tuo Jenni mitenkään lihava on, mutta aika isossa kunnossa kuitenkin. Odotin jotain Anna Virmajoen tyylistä kroppaa, mutta tuosta tulee mieleen enemmänkin kehonrakentajat. Ihan makuasia iskeekö vai ei, mulle ei hirveästi. Silmät on kivan väriset, liekö sitten piilarit?

En nyt tarkoittanut, että tuo Jenni mitenkään lihava on, mutta aika isossa kunnossa kuitenkin. Odotin jotain Anna Virmajoen tyylistä kroppaa, mutta tuosta tulee mieleen enemmänkin kehonrakentajat. Ihan makuasia iskeekö vai ei, mulle ei hirveästi. Silmät on kivan väriset, liekö sitten piilarit?

Kehonrakentaja? Iso? 10-15 kiloa pois? Anna Virmajokikaan tuskin on jatkuvasti kymppirasvoissa, eikä tarvitsekaan.
e54904_35a73931f5ad04f7b816a40031adb364.webp
Mun mielestäni Jennin kroppa on tosi hyvännäköinen juuri tuossa kuosissa.

No hei, vasta pari päivää sitten Oranki mainosti naistaan joka on 168cm/46kg ja vyörärö minimaalinen, niin kai tuohon verrattuna kaikki normi-ihmiset on isoja :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kylläpäs täällä tytöt kuumuu mukavasti...ei kannata ihan ranteita vetää auki, jos täällä pakkiksella joku mies kommentoi omasta/muista naisista positiivisen tai negatiiviseen sävyyn. Minäkään en itke itseäni uneen, koska esim. Eve pitää kaljuista ammattilaisbodareista. Ei ole multa pois. Tollanen katkera nillitys antaa muuten mukavista punttimimmeistä vähän epäviehättävän kuvan.

Tossa kuvassa Jenni näyttää vähän paremmalta, mutta ainakin niissä parissa ekassa jaksossa oli suht muhku. Minusta se vaan näyttää isommalta kuin bikini/bodyfitnesskisailijat yleensä. Ja muutenkin sen ääni ja olemus vaan tökkii.

Ai niin ja sanoin, että 5-10 kiloa pois niin näyttäis ehkä paremmalta. En 10-15. Mun silmään Jenni näyttää noin 70 kiloiselta.

Jenni oli kyllä täysin ylihypetetty. Odotin jotain piukkaa fitnesskisua, mutta se oli minusta aika tuhdissa kunnossa. Näyttäisi huomattavasti paremmalta, jos tiputtaisi 5-10 kiloa. Tissit oli ihan jees, mutta taisivat olla silarit. Päälle vielä suht aggressiivinen esiintyminen niin menee viimeinenkin mielenkiinto. Tai ehkä tossa on jotain sellaista angry sex potentiaalia.

En tiedä oikeastaan kyseisestä mimmistä mitään, mut voisin olettaa et suht käsikirjoitettua toi käytös. Ainakin mitä tulee tähän turhaan rakkaiden haukkumiseen, sen pullukan sijasta. Mautonta provoa melkeenpä. Vähän täytyy pettynyt olla, että tuohon pestiin ylipäätään lähtisi ketään alalta messiin.

En mä ainakaan kuumunut, kunhan koitin selittää että mistä sun ajattelutapa tuon Jennin koosta voi johtua :D Höpsö.

Mun naisihanteilla ei ole oikeastaan mitään tekemistä mun naisystävän kanssa, vaikka se kroppa sille henkilölle sopiikin.

Ja miehet ei voi olla höpsöjä. Etkö sinä tiedä mistään mitään?

En tiedä oikeastaan kyseisestä mimmistä mitään, mut voisin olettaa et suht käsikirjoitettua toi käytös. Ainakin mitä tulee tähän turhaan rakkaiden haukkumiseen, sen pullukan sijasta. Mautonta provoa melkeenpä. Vähän täytyy pettynyt olla, että tuohon pestiin ylipäätään lähtisi ketään alalta messiin.

Joo, paljon mahdollista. Antaa kuitenkin aika ärsyttävän kuvan itsestään.

Mun naisihanteilla ei ole oikeastaan mitään tekemistä mun naisystävän kanssa, vaikka se kroppa sille henkilölle sopiikin.

Ja miehet ei voi olla höpsöjä. Etkö sinä tiedä mistään mitään?

En mä puhunut mitään sun naisihanteesta ;) älä nyt ymmärrä tahallaan väärin :D Ja en varmaan tiedä mistään mitään, onhan se jo huomattu..

Voi ei, me ei enää vaikuteta viehättäviltä. Olisi pitänyt jättää kilahtelu vain niille testomiehille. Läskit naiset hiljaa!

En mä puhunut mitään sun naisihanteesta ;) älä nyt ymmärrä tahallaan väärin :D Ja en varmaan tiedä mistään mitään, onhan se jo huomattu..

Annoit kuitenkin ymmärtää, että koska oma naisystäväni on todella hoikka niin kaikki muut on mun mielestä läskejä. Äläkä nyt vedä tollasta pakitusvaihdetta päälle, kiistele kuin miehet!

Back
Ylös Bottom