Rajavartiolaitos Immola

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja raggi
  • Aloitettu Aloitettu
Mistä muuten mahtaa saada sen matkakorvaus lapun noihin testeihin? Muistelin että olisin sellaisen jossain netissä nähnyt mutta nyt en löydä enää mistään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lahti

Testit vaikutti hyvältä! Oli mahtava kokemus ja oli mahtavia ihmisiä ja oli kiva tutustua. Ite olin 2 erässä ja oli kyllä tosi hyvä kelikin ja kaikkee.
Mites teillä kaikilla meni, ois kiva jos täällä olis vähän keskustelua ;)

"Kolme sanaa?" :D

2. ryhmästä ja päivät oli 5.-7.
Hyvä henki oli ja ihan hyvät fiilikset jäi testeistä

Mä olin 4 ryhmästä :)
Ja kyllä, mutta olikse lopulta niin, että kolme sanaa MATERIAALIVASTUU, niin tossa nii kolme sanaa on se lause? Hahaa tajusittekphan ;). Mutta oli kyllä tosi mahtavia ihmisiä ja PALJON vessa taukoja :D
Luovuttiin teijän ryhmistä paljon ihmisiä? Tais olla joku juoksuryhmä, missä moni heitti hanskat tiskiin...?

Jou mäki olin 4 ryhmässä :D Minkä näköne tyyppi olit? :) joo ja meidän juoksuryhmässä tosiaa se kalju partajäbä uhos että 60km viikossa juoksua mutta tippu kuiteski.. :)

Mä olen se tyttö :D Eli tipuin minäkin, mutta kyllä parhaani yritin :) Pojat vaan on vahvempia ;)
Minkä näkönen tyyppi sä olet? Menikö lopulta hyvin? :)

Noh voi kiitos :D
Mutta Onneks olkoon sulle jatkoon pääsemisestä, Respectit SIITÄ! Ja en osaa kohdistaa kuvailua henkilöön ihan viellä :). Mutta kuis meni juoksu? Juostiinko samassa vai erissä ryhmäs? Entä lihaskunnot? Ei se uinti onneks kuiteskaa se tärkein tainnu olla ;)
Ja tsemii sitten sulle kans odotellessa vastausta, mahtaa sitten jännittää.

Kiitti kiitti huhtikuussa näkee ;) Juoksu meni huonosti, tais olla jotain 15 min.. sä juoksit siinä ekassa:) Lihaskunto oli itelle vahvin osa-alue, mutta se oli tosi rankka koska lämmittelyt jo oli aika puuduttavia..
täydet pisteet sain vain punnerruksista ja leukojenvedosta :)
Mites lihaskunnot meni sulla ?

Juu tais aika moni olla lämmittelyissä vähän väsy :D mutta mulla meni lihaskunnot semihyvin, paremmin kun aattelin, pituushyppy meni vähän puskaan, mutta kaikista muista joku piste :) onneks ei tarvinnut hypätä leuanvetotangolle, en tiedä olisinko päässy edes sinne asti :D
ja juu juoksin ekassa ;) mun juoksu meni hyvin muttei läheskää tarpeeks hyvin, olin vaan liian hidas :)

Kirje tuli ja heinäkuussa lähetään kohti Imatraa :):dance:

Onkos muille tullu kirjeitä vielä ?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom