Rajavartiolaitos Immola

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja raggi
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Mistä muuten mahtaa saada sen matkakorvaus lapun noihin testeihin? Muistelin että olisin sellaisen jossain netissä nähnyt mutta nyt en löydä enää mistään.

Lahti

Testit vaikutti hyvältä! Oli mahtava kokemus ja oli mahtavia ihmisiä ja oli kiva tutustua. Ite olin 2 erässä ja oli kyllä tosi hyvä kelikin ja kaikkee.
Mites teillä kaikilla meni, ois kiva jos täällä olis vähän keskustelua ;)

"Kolme sanaa?" :D

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
2. ryhmästä ja päivät oli 5.-7.
Hyvä henki oli ja ihan hyvät fiilikset jäi testeistä

Mä olin 4 ryhmästä :)
Ja kyllä, mutta olikse lopulta niin, että kolme sanaa MATERIAALIVASTUU, niin tossa nii kolme sanaa on se lause? Hahaa tajusittekphan ;). Mutta oli kyllä tosi mahtavia ihmisiä ja PALJON vessa taukoja :D
Luovuttiin teijän ryhmistä paljon ihmisiä? Tais olla joku juoksuryhmä, missä moni heitti hanskat tiskiin...?

Jou mäki olin 4 ryhmässä :D Minkä näköne tyyppi olit? :) joo ja meidän juoksuryhmässä tosiaa se kalju partajäbä uhos että 60km viikossa juoksua mutta tippu kuiteski.. :)

Mä olen se tyttö :D Eli tipuin minäkin, mutta kyllä parhaani yritin :) Pojat vaan on vahvempia ;)
Minkä näkönen tyyppi sä olet? Menikö lopulta hyvin? :)

Noh voi kiitos :D
Mutta Onneks olkoon sulle jatkoon pääsemisestä, Respectit SIITÄ! Ja en osaa kohdistaa kuvailua henkilöön ihan viellä :). Mutta kuis meni juoksu? Juostiinko samassa vai erissä ryhmäs? Entä lihaskunnot? Ei se uinti onneks kuiteskaa se tärkein tainnu olla ;)
Ja tsemii sitten sulle kans odotellessa vastausta, mahtaa sitten jännittää.

Kiitti kiitti huhtikuussa näkee ;) Juoksu meni huonosti, tais olla jotain 15 min.. sä juoksit siinä ekassa:) Lihaskunto oli itelle vahvin osa-alue, mutta se oli tosi rankka koska lämmittelyt jo oli aika puuduttavia..
täydet pisteet sain vain punnerruksista ja leukojenvedosta :)
Mites lihaskunnot meni sulla ?

Juu tais aika moni olla lämmittelyissä vähän väsy :D mutta mulla meni lihaskunnot semihyvin, paremmin kun aattelin, pituushyppy meni vähän puskaan, mutta kaikista muista joku piste :) onneks ei tarvinnut hypätä leuanvetotangolle, en tiedä olisinko päässy edes sinne asti :D
ja juu juoksin ekassa ;) mun juoksu meni hyvin muttei läheskää tarpeeks hyvin, olin vaan liian hidas :)

Kirje tuli ja heinäkuussa lähetään kohti Imatraa :):dance:

Onkos muille tullu kirjeitä vielä ?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom