Rajavartiolaitos Immola

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja raggi
  • Aloitettu Aloitettu
Onneks on tullu vähän enemmän hiihdettyä viime talvena tosin tänä talvena jäänyt vähän pois.. :D Rankka päivä tulee ei voi muuta sanoa.. Luistelua vaan niillä haloilla niin hyvä aika tulee :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sama täällä :D Lääkärissä määräsivät vielä tämän viikon olemaan tekemättä mitään. :jahas: Mennyt vähän kaikki reenisuunnitelmat vituilleen tästä lopusta tämän sairastelun takia :( Ei oo elämä reilua :D 33-36p vois olla realistinen tavoite mulle noista.

Mieki epäilen omaa kuntoa, mut menee sit miten menee. Ainaki yritti, ettei tarvi sit harmitella kun ei tullut yritettyä :)
Miteköhän sitten toimitaan jos on sairaana testipäivänä? Onkohan olemassa joku varapäivä?

Niin no tossa luki jotain, että erittäin painavan syyn takia testipäivää voidaan muuttaa ja ilmoita valintasihteerille heti jos sairastut 14.1 mennessä vai miten se nyt tarkalleen oli.. ? Testeihin ei sairaana saa osallistua luki ainakin

Muistaakseni se lenkki on 5km joka kierretään kahteen kertaan. Alussa siinä on ainakin yksi vittumainen ylämäki, joka todennäköisesti on peilijäässä. Siitä sitten vaan punnertamaan. Muita maastonmuotoja en enää muista.

tänään kävin uimas, huomen hiihtoa, lauantaina kait uintia ja sunnuntaina koitan reppujuoksua ihan virallisesti. Ens alkuviikko varmaan hiihdon parissa ja loppuviikolla vielä kerran repun kanssa, ja sitten alkaa himmailu ja syöminen.

Sukset voideltu ja latua käyty tänään pellolle vähän tekemässä. Onneksi vielä reilu vuosi aikaa;D Jaksamisia teille sinne pääsykokeisiin, tulkaas sitten kertomaan miten meni!

Repun kaa oon juoksennellut muutaman kk jo menemään ja nyt muutamana viime viikkona oon käynyt myös hiihtämässä. Huomen ois vuorossa uintia. Tarkalleen 2 viikkoo aikaa viel reenailla. Sit pitää muutaman välipäivän ja se oli sit siin :)

Mulla oottaa kaikki valmiina, että tuun elävien kirjoihin ja sitte pamahtaa viimenen viikko rankasti, sitte viikko hissuttelua ja testeihin :D Toivoa vaan, ettei nouse nyt kuume :jahas:

Mikäs päivä ne teidän reppujuoksut ym. on siellä KVL jäähallilla? Ite käyn siellä treenaamassa niin jos vaikka sattuis vahingossa samalle päivälle oma treeni niin vois sitten vähän vilkuilla etukäteen millasta se meno on niin osais varautua paremmin sit ens vuonna.

Rupes ihan jänskättää miten tän pojan käy :S Tahdonvoimalla pitää mennä jos tuntuu, että alkaa voimat loppua. Roikkuu vaikka väkisin mukan jos ei muuta :D Onks reppujuoksus taukoa kun on juostu 2km vai mennääks samoil vauheil? Eihä siin nyt sentää mitää taukoa ruveta pitää?

Taukoa on sen verran, että viimeiset ehtivät maaliin. Monenlaista tietoa on pyörinyt, joten kirjoitan nyt omat näkemykseni tuosta juoksusta.

2km vauhti on noin 5m/km. Itse muistelen, että juostiin hieman nopeampaa ja pysyttelin nipin napin porukan perässä. Mulle sanottiin useamman kerran lämmittelyn aikana, että ota muu porukka kiinni. Kisa-aika olikin sitten ns. riittävän kova.

Kannattaa juoksuun muistaa muutama asia:
a) siitä saa eniten pisteitä koko testissä. Tähän ei yksinkertaisesti voi panostaa liikaa. Mitä väliä, jos menetät yhden pisteen punnerruksissa, jos juoksusta saat 20.
b) juoksu on todennäköisesti viimeisenä, joten siinä otetaan paljon ajasta pois pelkällä vihalla. Tässä kohtaa siis kaikki irti.
c) reppu tulee olemaan toisille parempi ja toisille huonompi. Älä välitä, äläkä varsinkaan valita. Kiristä reppu niin kireälle kuin sen saat ja tarvittaessa kiristät olkahihnat myös juoksun aikana. Treenaa tätä vielä vaikka omilla lenkeillä etukäteen, että vetosuunta taakse alaviistoon tulee selkärangasta.

Itse suosittelen bussimatkalla kyselemään muiden juoksijoiden tasoa ja sopimaan jonkun kanssa vetovuorot juoksussa. Itse juoksin tulevan "parini" kanssa vuorovedolla yli puolet matkasta ja väitän ettei erää olisi voitettu ilman tuota järjestelyä.

Vielä viimeinen vinkki nyt ja tulevaisuudessa hakeville. Juoskaa. Se on tyhmää, tiedän, mutta eniten siitä on hyötyä testien kannalta. Itse en juossut ilman reppua marraskuun alun jälkeen ja kun testien jälkeen meni juoksemaan ilman reppua, tuntui juoksu "hieman" erilaiselta.

Niin ja onko Kouvolan jäähallin rata siis 300m kiekka?

Niin täällä on ainaski aiemmin puhuttu näköjään.

Soitin tuonne immolaan ja kyselin, että onko varapäivää jos tulee sairaaksi ja vastaus on, että ei ole. Kannattaa siis pysyä terveenä (hyvä neuvo):D Hakijamäärää eivät osanneet sanoa, koska heille ei ole sitä vielä ilmoitettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom