Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihte oon aika laihaa poikaa ja olin kyllä vielä laihempaa ennenkuin alotin treenaamaan ja n. vuodessa sain sen 5-6 kiloa lisää painoa ja nyt puntari näyttää 62 kg paikkeilla. Rehellisesti voi kyllä sanoa, että läskinä tämä ei ole kertynyt juoksun ja muun takia. Söin aina treenien jälkeen ja vapaapäivinä runsas proteiinista ja hiilidydraattista ruokaa esim pastaa, tonnikalaa ja raejuustoa ja täysjyvätuotteita. Ihtellä ei ollu tavoitteena vain treenata kestämään testit vaan myös kestämään ehkä tuleva koulutus.
Mites ootteko testailleet tota reppujuoksua, että paljos pisteitä näin heittämällä voisi tulla :D
Itekki oon tämmönen ~64kg ruikku, kyllä se voi reppujuoksu olla melkonen homma meillä kevytrakenteisilla. Syksyllä muutaman kerran vedin pururadalla noin.10kg reppu selässä ja on siinä juoksusta lennokkuus kaukana, varsinkin jos reppu on semmonen säkki, että hakkaa joka paikkaan :D Oma innostus tuota erikoisrajajääkärihommaa kohtaan nousi oikeestaan vasta loppukesästä joten reeniaikaa ei elunperinkään ole hirveästi ollut, jos sattuis sisään pääsemään nii ilman muuta ois tarkotus koventaa vaan harjotusta sitte kesää kohti.
Joo, elikäs itellä ei palvelus isänmaata kohtaan ole vielä kovin ajankohtainen, mutta koska tämä erikoisrajajääkäri homma kiinnostaisi kovasti, ajattelin, että treenaus olisi aloitettava pian.
Elikäs juu, kyselisin sellaista, että onko tästä porukasta joku, joka tietäisi, että kuinka raa'asti silmälasit haittaavat tätä juttua, kun sivuilla luki, että silmälasien käyttöä ei ole suotavaa, muttei sitä suoraan kielletty?
Pitää nyt toivoa että jaksais ruveta varsinkin juoksua treenaamaan, kun ei tuosta cooperista varmaan hirveästi matkaa kerkeis tulla..:/
No kuinka paljon olet sidoksissa niihin laseihin? Jos mitään et näe ilman laseja, niin ehkä vähän heikommat mahollisuudet on päästä kuin että tarvitset vain lukemiseen.