Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Erikoisjääkärien tehtävät on hyvin samanlaisia niin hyödyttää sitä ajatellen käydä tuo koulutus. MPKK ihan kuten mistä tahansa muualtakin (Immolasta päätyy tosin vähintään alikessuks mikä on minimivaatimus MPKK:n haulle). Myös RVL:n hommiin on tosi hyvät jatkomahdollisuudet tuolta. Rauhanturvaajaks en menis ennen kun on valmistunut MPKK:sta jos tuo ala kiinnostaa yhtään.
Vähän sekavaa tekstiä krapulasta johtuen mut toivottavasti selvää saa.
Palkkaus ja työtehtävät on huomattavasti heikommat ilman upseerinkoulutusta. Jos aikoo kadiksen käydä tulevaisuudessa nii menisin sinne ensin.
Varmaa tietoa ei ole mut mitä todennäköisimmin LJK ja ERIKRJK lähtee samalta viivalta rauhanturvaajaks hakiessa. Valmiusjoukoista taitaa päästä parhaiten niihin hommiin mikäli ihan varusmiespohjalla hakee. Immolassa tarjoovat jotain oppitunteja just näihin asioihin liittyen kun paljon porukkaa on aikeissa hakea alan hommiin.
Mitä nää oppitunnit sitten käsittelee? Kuinka paljon sitä on?
Contender: Täsmälleen. Tieto löytyy myös siitä kutsuvihkosesta.
Minä päivä sinne piti mennä, jos pääs utissa läpi? Mulla ei oo nyt tässä hollilla sitä utsuu, jos joku muistaa?
Vituiks meni tännekki hakeminen! Tsemii vaa teille kaikille sinne
Mä oon tulossa huomenna junalla!