Rajavartiolaitos Immola

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja raggi
  • Aloitettu Aloitettu
Ai mitä Larma? Miten niin vittumaista?? Täähän on köysilaskeutumista ja helikopterilentelyy ja muuta promoilu paskaa joka vitun päivä...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meikäläinen aikoo hakea Immolaan 2010 eli ensi vuonna. Itse juoksen cooperin jonnekin 3400 hujakoille ja leukoja menee yli 20kpl (lihaskunto muutenkin kunnossa). Hiihtämässä olen käynyt viime talvena ja nosti kuntoa huomattavasti. Lisäksi uinumassakin olen koittanut käydä silloin tällöin. Nyt vielä vuosi himo reeniä alle. Itsellä on silmälasit, mutta täällä on jo muutama todennut, että kurssilla palvelee silmälasipäisiä, joten ainakin yritys on kova.

Eikä ole tarkoitus tulla tänne nettiin pönkittämään omaa paskaa itsetuntoa näillä tuloksilla. :evil: Ei vai.. :D Hyvää reeniä kaikille. ;)

Onks isopahapete messis viel? Kuis jalka voi ja onko kutsuu testeihin tullu? :)
Tää herra täällä on valitettavasti joutunu lopettamaa leikin siksee. Voi olla että ei tuu ens kesänä suoritettua minkäänlaista asepalvelusta. Tai siis ens vuonna. Aina futistreenien jälkeisenä päivänä jalka ollu kipeä. En ees laittanu papereita hakuu vaa oottelen ens vuoden rientoja utin jääkärirykmentissä. Kaikkea paitsi juoksemista pystyy tekemää. Nakertaa kyllä niin perkeleesti kun ei pysty. Toivotan kaikille hyviä suorituksia enkä mitää onnea. Itte teette sen mitä pystytte ja siihen ei onnea tartte!

No voi perse :/ Hoidappa se jalka kuntoo ni pääset sit testeihin joissa ehkä oon sit valvomas :D Laitetaa poika koville :thumbs:

Tietääkö kukaan minkälaisessa asemassa erikoisrajajääkärit on rauhanturvaajaksi haettaessa suhteessa valmareihin ja laskuvarjojääkäreihin?

No voi perse :/ Hoidappa se jalka kuntoo ni pääset sit testeihin joissa ehkä oon sit valvomas :D Laitetaa poika koville :thumbs:
Jalan hoidan kuntoo mut käyn kyllä intin utissa ja kattelen mieli maassa ku äljiikoon pojat hyppii iloturvassa lentokoneesta yms. Kyllä kyrsii kun yks potku noin muuttaa elämän :D mut viel loppurutistus ja pysykää terveenä testeihin asti ja mieluusti pitempään! Viimevuonna tais turhan moni kärsii flunssasta just siihen aikaan ku oli testit!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom