Rajavartiolaitos Immola

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja raggi
  • Aloitettu Aloitettu
Jaahas.. paljon kimmolla oli pisteitä? Muistaakseni aika paljon.. eikös sillä muuten ollut kova kunto, mutta raukka ei osannu uida :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
oli pakko rekkaa ku tääl puhutaa paskaa selän takana :anssi: enää kolmisen kuukautta ennen metsässä rypemistä rajan tuntumassa ;)

Kimmo perhana..miten se kusetit ittes sisää? x)

Jahonnes meinaatko hakee uudestaa ens vuonna? Täs kerkeis aika hyvin kohottaa kyl kuntoo, että ei siitä pitäs ens vuonna olla kiinni :)

Immolan kirje kolahti postilaatikkoon myös tänne, millään en meinannu uskoa että sinne pääsisin, mutta kylläpä vaan tuli hyväksyntä :)
Itelläni tuli pisteitä fyysisistä 38, Utista tuli hylky psykologisten takia.
Heinäkuussa nährään sitten siellä Imatralla!

Päin helvettiä. 29 pistettä, en saanut reenattua juoksua lähes ollenkaan joulu/tammikuussa. Nyt jo meni 12km kovemmalla vauhdilla ku tuolla 3km.

Galleriaan (IRC) on luotava joku yhteisö? Luin tuolta aikasemmin että siellä ois joskus ollu mutta en ainakaan löytäny mitään. Puhuivat että ERRJK-yhteisö ois ollu. Vai onko se ErRjK?

Onnea myös kaikille varasijoilta sisään päässeille! Nyt kyllä harmittaa kerta jahonnes pääsi sisään 29 pisteellä... Sanoi mulle, että mulla oli yksinkertasesti fyysisistä liian vähän pojoja.. mulla oli 28 pistettä :( siitä yhen vitun pisteestä kiinni!!!!!!!!!!!!!

AAAAHAHAHAHAAAAAAAAA!!!!!!!

JUMALAUTAAAAAAAAA!!!!!

Tänään tulikin vallan mukava herätys, kun puhelin soi ja toisessa päässä Erikoisrajajääkärikomppanian mikälie päivystäjäkaveri onnittelee ja ilmoittaa valinnasta varapaikalta koulutukseen. Huhhuh mikä fiilis!! Piti pari kertaa vielä varmistaa, etten ole unessa. Ihmeellistä kyllä, ettei kirjeessä ollut varapaikasta mitään mainintaa.

Heinäkuussa n'hdään pojat :thumbs:

Do the banana with me!
:dance::dance::dance::dance::dance:

Nyt on kyllä perkeleen outoa.. soitin uudestaan sinne immolaan kun rupes vähän epäilyttämään sen valintasihteerin puheet. Kun se sanoi mulle, että multa puuttuis useita pisteitä fyysisistä, jotta minut voitaisiin valita. Soitin immolaan ja kysyin, että paljon minulle on merkattu fyysisten pisteiden tulokseksi, niin snaoi että 16 pistettä :S todellisuudessa mulla on 28 pistettä... väitti, että en ollut siellä immolassa päässyt juoksua läpi, mutta kumma homma koska en edes tehnyt fyysisiä immolassa :S Utissa tein fyysiset ja siellä todellakin läpäisin juoksutestin... Enhän muuten olisi pässyt jatkamaan uintitestiin ja sieltä hiihtoon.... Lupasivat selvittää asian ja soittavat sitten. Ainoa vaan mikä harmittaa on se, että kuulemma jos minulla oikeasti on 28 pistettä, ne olis valinnut mut suoraan tuonne immolaan... nyt en saanut edes varasijaaa....... PERKELE!!!!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom