Rajavartiolaitos Immola

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja raggi
  • Aloitettu Aloitettu
Milloinkas niitä kirjeitä on syytä odottaa? Utista tuli hylky (vittu!) joten nyt sitten koko homma on yhden kortin varassa. Jos en Immolaankaan pääse niin sitten Vekaralle. Huoh, täytyy vaan pitää peukkuja.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo itelläni kävi samalla tavalla kun D_Steelelle, eli Utista ei tullu hyväksyntää, psykologisista jäi kiinne. Että osaa vituttaa, vielä kun lukee tosta LJK topicista kun porukka kirjottelee sisäänpääsystä.
Noo ei voi mitää, tsemppiä kaikille vaa, ja toivottovasti pääsette Immolaan. Itsekkin odottelen tuloksia sieltä :thumbs:

Mulle tuli tänään matkakorvaus, mutta oli 10 euroo liian vähän...:wtf:
Vois olla että tällä viikolla tulee kirjeet jos on tullakseen. Onhan tässä jo ihan tarpeeks ooteltu...

Jostain minulla on sellainen kuva, että maaliskuun puolessavälissä lupailivat lähettää. Eli varmaan alkaisi putoilemaan ensi viikon alussa.

Mutta enhän minä mitään tiedä.

No helvetti ku meikä on jo viikon verran kussu sänkyy joka yö... saatana ku harmittaa jos ei pääse.... pitäsköhän soittaa sinne? Ku viime vuonna testit oli viikon myöhempää ja kirjeet tuli kuitenki jo 14. päivä..... Joka aamu juossu postilaatikolle ja aina ollu ihan kikseis et nyt se on varmasti tullu :D:D

Kuulemma tuo homma on siintä kiinni,että firma joka hoitaa psykologisten arvioinnin ei ole vielä saanut hommaa hoidettua. Tai ei ollut ainakaan eilen vielä saanut.

Postia odotellaan täälläkin malttamattomina. Toivottavasti tulisi ennen pääsiäistä,mutta hieman epäilen. Olisinpa kerrankin väärässä ;)

Juu ite kans oon joka päivä juossu innoissani postilaatikolle, mutta aina on joutunu pettymään . Ois herkku jos huomenna tulis kun kirjotuksetkin loppuu sillon niin vois vähän riipasta :D

Soitin eilen sinne rajavartiolaitokselle ja sihteeri sanoi, että koko komppania+kouluttajat on lapissa sotaharjotuksissa joten asiaa tuskin saadaa kuntoo ennen ku ne palaa sieltä... eli veikkaisin että pahimmas tapauksessa menee viel pari viikkoo.... jiihaa! -.-

No nyt sain kiinni upseerin ja se sano vähän erilailla ku se sihteeri.. Se upseeri sano, että viime viikon lopulla on tullu psykologisten tulokset ja kirjeet pitäisi hänen mukaansa tulla viimeistään ensiviikolla. Kyseinen henkilö oli kuitenki lomalla eikä voinut vannoa, mutta sanoi oman käsityksensä asiasta... eli nyt on muutama eri vaihtoehto mihin voi uskoa :D

Valintaupseeri vastasi vihdoinkin sähköpostiin ja vahvisti, että kirjeet saapuvat kahden (2) viikon päästä.

Eli saadaa oottaa aika kauan :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom