Rajavartiolaitos Immola

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja raggi
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nóniin!!! Jees hyvä homma... Voi olla, että jos esim. maanantaina kirjeet postitetaan, niin keskiviikkona aikaisintaan niitä rupeaa satelemaan laatikoihin... Nyt alko taas ottaa mahanpohjasta meikäpoikaa, ku sinne niin kovasti haluaisi!!!

Ei voittoa tännekään. Perusteena vain menestyminen valintakokeessa. Olisi ollut mukava tietää tarkoittaako tuo kuntotestejä, psykoja vai näkötestiä.

hylsyy

Hylsyjä myös tänne :curs:. Olisi tosiaa ollut kiva kuulla hieman laajempia perusteluja. Omasta mielestä fyysiset kuitenkin menivät hyvin. Täytyy nyt sitten koittaa hommata siirto kesäksi, kun muuten lähtö vasta tammikuussa. Kyllä sylettää,odotukset kun olivat todella korkealla. Ei vissiin läpi päässeillekkään tullut muuta perusteluja kuin menestyminen valintakokeessa? Heittäkääs läpäisijät jotain tuloksia noista fyysistä niin näkee minkalainen taso olisi vaadittu ;) Toki tuo pääsy koostuu paljon muustakin kuin fyysisistä..

Ei mulla lukenu muuta kun, peruste: menestyminen valintakokeessa. Fyysistä tuli pojoja 33 tai 34 kun en tiiä hiihdon pisteytystä kun sanoivat että se raja saattaa muuttua, mutta mitäpä väliä! :D

Voi helvetin perseen reikä saatana

Joo, sekä Utti että Immola vituiksi... Psykologiset syynä. Vekara kutsuu, jiihaa. Saatana.

Taidan hakea lykkäystä ensi talveksi ja Santikseen kun se on tossa lähellä.

Mites muuten, onko tuolla mitään peruutuspaikkasysteemiä? Varmaan kuitenkin on jonkun verran niitä, jotka pyrkivät myös Uttiin, pääsivät molempiin ja valitsivat Utin. Keneltähän moisia kannattaisi kysellä?

Mites muuten, onko tuolla mitään peruutuspaikkasysteemiä? Varmaan kuitenkin on jonkun verran niitä, jotka pyrkivät myös Uttiin, pääsivät molempiin ja valitsivat Utin. Keneltähän moisia kannattaisi kysellä?
Peruutuspaikat menee varasijan saaneille.

Soitin tuonne Immolaan ja sanoivat, että huono menestyminen valintakokeissa tarkoittaa fyysisiä testejä... Itse en paljoa odottanutkaan, kun sain vain 28 pistettä. Pisterajat ovat kuulemma salaisuus joten ei voinut sitä sanoa. Jahonnes soitappa sinne Immolaan ja kysy millä varasijalla olet! Veikkaisin, että vielä jopa varasijalta 10 voisi sisään päästä kun miettii, että kuitenkin niin moni pääsi myös Uttiin.

Sano muuten mulle kun soitin, että mulla meni psykologiset niin hyvin, että ei muuta ku uutta matoa koukkuu ja ens vuonna uudestaan. Kaipa sitä lykkäystä on sitten anottava...

Onko muita jotka eivät näin helpolla meinaa vielä luovuttaa? Jos sitä sitten ensi vuonna pääsis vaikka hyppäämää ehjästä koneesta ulos... ( ..... toiveunia x) ..... )

Muuten Jahonnes mitkä sun pisteet olivat kun en muista niitä? oliko se 30? Mutta sähän taisit saada lääkäriltä rastin siihen erittäin sopiva kohtaan...? Saatanan maratoonari! :D

Toivon kyl oikeesti, että pääset nyt kuitenkin inee... Laitappa sitten tänne tietoa kun saat itse tietää, tai siis jos saat tietää .... :D

Itsekin sain huonosta menestymisestä hylsyt, vaikka laskin 34 pistettä fyysisistä. Pitääkin soittaa ja varmistaa 0.o

E: Oli kuulemma psykotesteistä kiinni :l

Ei ne fyysiset tosiaankaan ole ainoat kriteerit hylkäykselle. Itsellä Utin testeistä 38 pojoa ja hylkäys tuli...

Jee varasijan antoivat :| Sanoivat, että niillä varasijoilla ei ole järjestystä, et arpooko ne sitte vai miten :D? ens vuonna kyl uudestaan, jos nyt ei pääse!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom