Rajavartiolaitos Immola

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja raggi
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo, kiva olisi tosiaan kuulla mikä on nykymeno Immolassa. Itse tuli tuolla pyörittyä 87/88 - muutosta on varmaan tullut uuden koulutuksen myötä.

Mulle tuli tänään kutsu testeihin, 4.-6. helmikuuta. Eikun reenaamaan, reppujuoksua koitin pirkkahallissa ja ajaksi muodostui 13.45 :s

Onko täältä paljon porukkaa tänä vuonna hakemassa? Aika hiljasta keskustelu meinaan viime vuoteen verrattuna...

Itse olen myös tulossa pääsykokeisiin, hyvillä mielin olen lähdössä, sillä ei nuo vaatimukset kuitenkaan mitään mahdottomia ole.
Sitä vain jäin ihmettelemään, kun papereissa pyydetään palauttamaan majoitustarvekysely, mutta en tuosta paperinivaskasta sellaista "kyselyä" löytänyt. (Vai missasinkohan nyt pointin :confused:)

Itsellä kanssa testit 4.-6. helmikuuta... joo ois kiva jos joku soittais sinne Immolaa ja laittas vaikka sit tänne tietoo :P

Jep, tännekkin kolahti kutsu. Testit myös 4.-6.2., mutta meikäläisellä on matikan preli tuossa 5. päivä jota en mielelläni jättäisi väliin. Noh, jos läpäisen Utin fyysiset testit, niin ei tarvitse mennä kuin viimeiseksi päiväksi paikalle. Täytyy vaan sitten tsempata siellä ;)

Matikan preli mullakin 5. päivä, mutta no can do. Luulenpa ettei se ole "erittäin painava syy" lykätä pääsykokeita. Mutta onhan noita matikankokeita tehty jo 3 vuotta eikä se muuksi muutu vaikka tekisi sitä 6 tuntia :p

4-6. päivä ois mullakin testit. Saiko joku tota majoitustarvekyselyä, mulla ei ainakaan ollut liitteenä? Pistin mailia immolaan päin asiasta.

4-6. päivä ois mullakin testit. Saiko joku tota majoitustarvekyselyä, mulla ei ainakaan ollut liitteenä? Pistin mailia immolaan päin asiasta.

Mitään hajua paljonko on hakijoita testeissä? Kahdesta linja-autosta puhuttiin aikataulussa, eli noin sata tyyppiä sen perusteeela, mutta sitten on varmaan jonkin verran Utin fyysiset läpäisseitä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom