Rajavartiolaitos Immola

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja raggi
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kyl täs vois jo alkaa kyttäileen postiautoo kädet hikoillen, josko se postikusti pudottas jotain kivaa sinne laatikkoon...

Sama täällä. Toivottavasti sieltä tulisi myönteisiä uutisia :) .

Onko se maaliskuu loppu sitten se jolloin kustin pitäisi kirjeet juoksuttaa?

Milloin uttilaiset saavat kirjeet?

Ainaki mun yks tuttu sai kirjeen utista jo melkein kaks viikkoa sitten.. Ja testithän niillä oli tasan kaks viikkoa aikasemmin ku meillä.. Jokainen voi tehdä tästä omat johtopäätöksensä, mutta jos kaikki toimii yhtä nopeasti niin lähipäivinä pitäs tulosten tulla.. mutta jos ei, niin tässä on pitkät kolme viikkoa edessä ;)

Pääsin sisään! :hyper: Elikkä kirjeet saapu tänään ainakin Mikkelin alueelle. Hain postin ja katoin että ohut kirje perkl... kirosin ja ajattelin et "vittu kävi kuten LJK:ssa, haastattelu vituiks". Olin jo aikeissa heittää koko kirjeen uuniin suoraan. Sit avasin kuitenkin sen ja luin ekan lauseen "Teidät on hyväksytty...". :D

Heinäkuussa siis Immolaan. Jännää kyl vastasin molemmissa testeissä (Immolassa ja Utissa) täysin samalla tavalla haastattelussa ja silti Utissa karsivat mut pois, koska haastattelusta tuli vaan 1 piste. :jahas: Mut eipä tuo LJK nyt niin paljoo harmita, kun Immolaan kuiteskin pääsin. Ketäs muita nähdään kesällä Immolassa? :kippis1:

Postipoika juoksi Rovaniemen suuntaanki
Teidät on hyväksytty palvelukseen Raja- ja merivartiokoulun erikoisjarajääkärikomppaan..... :whip:
Imatralle siis :)

Tänää tuli kans kirje kotiin ja vähä kyl syke nousi ku kirjettä avas ku tuli rasti lääkäriltä et "mahdollisesti sopiva palvelukseen" noh ei vissiin paljo haitannu ku oltiin silti hyväksytty. Et immolas tosiaan nähään.:hyper:

JEEEE:rock: :rock:

Tulin äsken koneelle ja normaaliin tapaan katsomaan threadit. Sit huomasin että porukka saanu kirjeet, niin salamana postilaatikolle. Oli pelottavan ohut. Kirje auki ja eka lause, Teidät on hyväksytty...:D

Nyt kunnon juhlat päälle, mutta ekaks mä lähen lenkille :whip:

Jep sisäs ollaan myös täällä! Just lähti mailia johtajalle päin.. Ei oo enää ku alle neljä kuukautta kurssin alkamiseen ;) nopiasti tämä aika menee.. Siellä nähdään toverit! Ja muistakki silliam olla likasesti siellä kapakassa ;) eikös näin?:D

Morjensa kaikille!!
Immola Here I come!!!
Siis hyväksytty vastaus tuli, harmittaa kun lähettiin komestaa testeihin ja kaks sai hyväksytyt paperit ja yhelle tuli varasija...Täytyy pitää peukut pystys et sekin pääsis.

Yhelle meikäläisen kavereista tuli myös varasija. :( Toivotaa että moni Immolaan päässeistä ois päässy myös LJK:hon jollon noita paikkoja vapautuu.

Ja ei muuta kun kapakkaan tosiaa! :kippis1:

Immolasta tuli hyväksytty, mutta utti kutsuu perinteitä ei voi ostaa :D Joku saa mun paikkani immolassa siis.. Se joku onnekas varasijalla oleva.. :D

Joo ei kannata täysin masentua vaikka joutuuki varasijalle ku kyllä niitä paikkoja on jonkin verran jaossa. Ite luovutan myös oman paikkani jollekkin onnelliselle. =D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom