Rajavartiolaitos Immola

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja raggi
  • Aloitettu Aloitettu
Camo: Äijällä tulee ikimuistoinen vuosi, nauti siitä! Luettiin vanhoja kurssijulkaisuita. Ennen oli paljon porukkaa lapista. Kassulle voi jäädä myös viikonlopuksi, mikä ei tietysti kuullosta houkuttelevalta. Saa sinne kuintenkin hyvät safkat, mennäja tulla saa niinkuin kotona. Saat kuitenkin aika hyvät mapit jos ja kun tuo 6h kotimatka ylittyy.. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tervolasta.. eli siis 50km Rovaniemeltä etelän suuntaan. Eli taitaa se 6h mullakin ylittyä. Mitkä ihmeen mapit..? Vähän tämä teidän armeija slangi hakusessa vielä

Joo hyväksytty päätös tuli tännekki. Pikkasen jännitti ku oli niin ohut kirje et ei tullu kutsua mut hyvä näin.... ;) Siellä nähään sit 9.7.2007. Toivottavasti tulee kunnon mapit ku on junalla yli 8 tuntia matkaa.... Junat tulee tutuksi ens vuonna ihan varmaan....

pitää tutkia, jos tuurilla pääsis joskus pv:n yhteyslennoilla vaikka utista tonne pohjoseen. Pitää vaan varoo etteivät luule laskuvarjomieheksi ja heitä sodankylän kohdalla ulos koneesta :D

Onneks on useampi päässy pohjosesta niin ei tarvi yksin matkustella lomille, vaikka voi olla et sitä nukkuu aina matkat mut kuitenki.... mulla tulee Oulaisiin se n.8h junalla ja tää on 100 km oulusta etelään. Juna aikataulut pitää funtsia tarkkaan et löytää sen nopeimman tavan tulla lomille....

Zorbuli, oletkos sinä se jannu joka istu minun vieressä bussissa Kouvolaan ja muutenkin tuli uinnin jälkeen huudeltua lopputestien ajan. Olen se kaveri jolle se tarjoilija tuli silloin paluumatkalla junassa räyhään siitä että pidän pipoa ravintolavaunussa, kun se hämäs jotain vanhaa patua.(Millä järjellä??) Olin testeissä 7-8.2.07 ja Tampereelta kotoisin.

Te ketkä laitoitte sähköpostilla viestin siitä että otatte paikan vastaan, niin saitteko jonkun viestin takas niiku varmistukseks et on tullu perille.

Laitoin sähköpostilla eikä ole tullut mitään vastausta perille menosta. Olisi kyllä pitänyt sittenkin soittaa..

Tuli tännekin päin hyväksymiskirje. Meikäläinen pisti myös sähköpostia immolaan päin eikä ole mitään vahvistusta ainakaan vielä kuulunut.

:offtopic: Ne ketkä on päässee sisää ja sattuu pitämään kuviaan netissä (lähinnä irc-galleriaa ajattelin [raavaimmat uroot eivät siellä tietenkään ole:]), niin vois kenties perustaa jonkillaisen yhteisön ekalle kurssille päässeille. En toki suuremmin koe nautintoa katsella äijien kuvia:arvi: , mutta sieltä vois bongata ehkä suht helpolla jo tutut naamat ja tutustua tuleviinkin.:)

Itse olen kyseisessä galleriassa nimimerkillä aries^. Onko ehdotuksia yhteisön nimeksi, lyhesti ja ytimekkäästi "erjk", vai kenties sama isolla?

Toki jos jossain toisaallakii netissä käydään aihetta sivuavaa keskustelua, niin mainitkaa toki.:offtopic:

Oon tähän asti mesonnut tuota samaa että IRC-galleria ei ole raavaita miehiä varten ja taidan mesota edelleen...Mutta pitäskö sittenkin laittaa, koska onhan tuo ErRJK sen verran mahtava juttu...

:offtopic: Ne ketkä on päässee sisää ja sattuu pitämään kuviaan netissä (lähinnä irc-galleriaa ajattelin [raavaimmat uroot eivät siellä tietenkään ole:]), niin vois kenties perustaa jonkillaisen yhteisön ekalle kurssille päässeille. En toki suuremmin koe nautintoa katsella äijien kuvia:arvi: , mutta sieltä vois bongata ehkä suht helpolla jo tutut naamat ja tutustua tuleviinkin.:)

Ehkä mä olen liiankin vainoharhainen mutta ihan tulevaisuutta ajatellen sitä omaa naamaa ei ehkä kannata mainostaa netissä turhanpäiten, jos meinaa joskus tehdä jotain erikoisempia hommia Rajan tai PV:n hommissa. Jos pelkkä varusmiepalvelun suorittaminen "erikoisjoukoissa" riittää ja sen jälkeen siviilielämä on jotain ihan muuta, niin se onkin sitten eri asia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom