Rajavartiolaitos Immola

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja raggi
  • Aloitettu Aloitettu
Oli kyllä tosi mukavaa porukkaa :) Onko täällä ketään, joka yöpyi tupa viitosessa 5.2-6.2? Olin ainoana naisena siellä...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jep 7.2-8.2 oltiin, mukavaa porukkaa oli, vaikka oli aika rankat 2 päivää ni jengi tsemppas toisiaan ja läppää heitettiin:worship: :kippis1:

Ainiin, muistan kyllä Glow:n. Miten sinulla meni siellä?

Aika huonosti :rolleyes: Mutta todella hieno kokemus kaikenkaikkiaan :hyper: Kovia äijiä ootte kyllä kaikki! Ootko sä Horrigan se tyyppi, joka olit mun pari lihaskuntotestissä?

Mihin palveluspaikkaan meinaatte muuten mennä, jos kutsu ei käy erikoisrajajääkärikoulutukseen?

Aika huonosti :rolleyes: Mutta todella hieno kokemus kaikenkaikkiaan :hyper: Kovia äijiä ootte kyllä kaikki! Ootko sä Horrigan se tyyppi, joka olit mun pari lihaskuntotestissä?

En ollut. Minulla oli musta t-paita, mustat polviin asti ulottuvat shortsit (no olipa hyvät tunnistetiedot :D) ja numeroni oli 63.

Mihin palveluspaikkaan meinaatte muuten mennä, jos kutsu ei käy erikoisrajajääkärikoulutukseen?

Santahaminaan sotilaspoliisiksi. Ihan mielenkiintoista hommaa luultavasti sekin... Toivotaan ainakin! :)

Tervehdys kaikille valintakokelaille ja etenkin aikavälillä 7.-8.2. olleille. Olen se punatakkinen veikko Joensuun suunnalta. Kaikki kokelaat olivat myönteisiä ja juttuja löytyi helposti, varsinkin siellä keskusasemalla iltapäivällä. Mahtava porukka!

Jo itse valintakoe oli mielestäni aika mielenkiintoinen ja haastava kokemus. Taidan muistaa sen sitten koko loppuelämäni, koska sellaista ei joka päivä koe. Toivottavasti nähdään sitten heinäkuussa jos itselleni tulee hyväksytyt paperit.

Ketkä kaikki olivat tuvasta 11?

Joo, jouduttiin lainaamaan teidän paikanne. Hiihto meni tavoitteideni mukaan, tais sellaiset 7 pistettä tulla. Kylmää ei varsinaisen suorituksen aikana olluna. Naama saattoi hieman jäätyä välillä, mutta maalin tavoittelu sai veren kiertämään paremmin. Huippu paikka toi Immola.

En ollut. Minulla oli musta t-paita, mustat polviin asti ulottuvat shortsit (no olipa hyvät tunnistetiedot :D) ja numeroni oli 63.

Ei tule mieleen... Hmm... Juteltiinko me missään vaiheessa?? :D

Itse ajattelin hakea Onttolaan. Saa nähdä mahtuuko vielä ens heinäkuun erään :eek: Huhtikuussa sen sitten saa tietää...

Ei juteltu. Tyydyttiin vain Silliamin kanssa katselemaan ja ihmettelemään, että olet kyllä aika kova bööna, jos läpi olisit päässyt :D

Sanoppa muuta ;) Kyllä sitä itsekin mietti, että mihin sitä on taas lusikkansa sotkenut :hyper: Mutta ei siinä mitään... Sai tutustua uusiin ihmisiin ja muutenkin kokemus oli erittäin miellyttävä :)
Nyt tietää missä voi parantaa :rolleyes:

jaha täällähän tuntus paljoki pontentiaalisesti tutuks tullutta porukkaa..
t: lapinjätkä tuvasta 5, kebabilla klo5:n junaa odotellessa, sanokaa terve jos muistuu mieleen. Glow kyllä muistu.

t: lapinjätkä tuvasta 5, kebabilla klo5:n junaa odotellessa, sanokaa terve jos muistuu mieleen. Glow kyllä muistu.

Kyllä muistuu mieleen, en tosin ole aivan varma kuka olet, mutta terve silti

Kyllä mä taidan sut muistaa...Jos oot se sama, jonka kanssa vaihdettiin kokemuksia juoksutestin jälkeen?? Ei tietääkseni tupa viitosessa ollu muita Sodankylästä..(?)

onkos ketään (tuvan numeroa en kyl muista:D ) noh kuitenkin sieltä 2 kerroksen vikasta tuvasta?
siis vika kun katotaan suihkuhuoneiden puoleisesta päädystä
tosi selkeesti ilmaistu :hyper: ja päivät oli 7.2-8.2

Minä päivinä kungfurious oli testeissä....? Hyvin on palautunu... ei oo paikat enää kipeenä ja muutenki ihan normaali olo... pitäs vaan alottaa treeni taas vaikkei tiedä pääseekö vai ei... ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom