Rajavartiolaitos Immola

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja raggi
  • Aloitettu Aloitettu
Jeps, Immolassa ollaan. Joudutaan venailee ku muu porukka tekee psykologosia testejä. 3 tunnin odottelu on harvinaisen perseestä mut on sentää pari PC:tä ja Xbox käytössä. :jahas: Tässä porukassa siis kaikki Utissa jo testit suorittaneet.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No joo... Eniten vituttaa se, että todellakin sinne Immolaan halusin. Mutta ei kai se sotilaspoliisin hommakaan niin paskaa ole, jos tulevaisuutta katsoo. Kun kerran poliisin hommiakin olen ajatellut. Ja jos erikoisjoukot yms. vielä kiinnostaa, niin aina voi kasvattaa kuntoaan lisää ja pyrkiä erikoisjääkäriksi. Ei mitään olla vielä menetetty!

Nonii, mielenkiintoinen kokemus oli ja ihan hyvin meni, toivotaan vaan että tulee se kutsu. Päivänä jolla fyysiset testit tehtiin oli kyllä erittäin rankka, varsinkin kun 3.30 herätys ja siinä sitten kokopäivä tekemistä iltaa asti. Paljon hyvää porukkaa oli siel testeissä, ja varsinkin kotimatkalla kebabia syödessä ja junassa pääsi tutustumaan hyvin taistelijoihin ja oli kyllä hauskaa. Nytte vaan paikat kipeenä nukkumaan.

Ps. Mä olin se jätkä sillä punasella fleezillä jos joku tunnistaa :P

Hienoa jätkät! Immola on hieno paikka. Se on sitten käytännössä vuosi tuota samaa kuin mitä kokeissa! Juuri sen takia että näytätte, että olette kovia. Kovat valitaan. Kovempia teidän pitäis olla kuin meidän ja niin se kapteenikin luulee. Runtua tulee se on varma! Mitäs mieltä muuten kptn, nimeä en kehtaa mainita, se m**kku varmaan itsensä jo esitteli? Haluaisin vain unohtaa koko miehen..

PS. Ulkona ah, niin ihanat aamuhiihtokelit. Kyllä kelpaa loikoa kotona lämpimässä sängyssä.. :) Tsemppiä jätkät!!

Dodii, pääsin minäkin kotio asti jopa. Nyt odotellaan postia. Fyysiset testit meni omalta osalta ihan odotetusti, katotaan nyt tuleeko hullun paperit vai ihan jotain muuta... Mukavaa porukkaa oli, toivottavasti kesällä nähdään.

Nonni, arkeen on palattu ja teki kieltämättä melko hyvää nukkua melki 12 tuntia omassa sängyssä, parin rankan päivän ja hemmetin hyvin nukutun yön jälkeen ;) Porukka oli mahtavaa paikan päällä ja pidetään peukut pystyssä, että kirjeen sisältö olisi ainakin ekan päivän sotilaille positiivista! :worship:
Ainii, pidähän silliam ittes likasena :thumbs: eikös vaan?!

Moro! Nyt on sitte testit käyty ja saatu nukkua yks yö kotonakin. Meininki oli hyvä tuol Immolassa ja kova tsemppi päällä. Hienoa porukkaa. Nyt innolla odotellaan tuuleeko kutsua. Ihmettelin kyllä kuinka moni sit loppujen lopuks hajos sinne kouvolan halliin.

No ei siin mitään kylllä minäkin meinasin lopettaa jo lihaskunnon jälkee ku tuli ihan törkeen huono olo, mutta sitten kun kävi laattaa ni helpotti :D Ainut mikä jäi kaveleen ni oli et jäin uinnissa 3 sekunttia täysistä pisteistä.
Hyvältä paikalta vaikutti ja hyviä tyyppejä, joten tosiaan haluisin päästä kesäks sitte hyttysten ruuaks Immolan mettään.

Ps. Ja Silliam mie ainakin muistan sut jos oot se suomenruotsalainen. Toivottavasti pääset sisään.

Juu oon se suomenruottalainen :D ja muistan kyl sut kans, puhuttii kait pariki kertaa? Mutta paljon hyviä tyyppejä tuli tavattua ja toivotaan tosiaankin että tavataan siellä sitten kesällä :whip:

ps. Juu yritän muistaa pitää itteni likaisena ;) :lol2:

No joo... Eniten vituttaa se, että todellakin sinne Immolaan halusin. Mutta ei kai se sotilaspoliisin hommakaan niin paskaa ole, jos tulevaisuutta katsoo. Kun kerran poliisin hommiakin olen ajatellut. Ja jos erikoisjoukot yms. vielä kiinnostaa, niin aina voi kasvattaa kuntoaan lisää ja pyrkiä erikoisjääkäriksi. Ei mitään olla vielä menetetty!

erikoisjääkäriksi on lähes turha haaveilla, jos ei ole käynyt LJK:ta. Tällä hetkellä sillä on vain yksi joka ei ole laskuvarjojääkäri:(

no nyt tehdään poijjista wannabeüüberspecialboarderjaegereita, joiden koulutus on lähes sama kuin ljk:n poijjilla, että tuolta saattaa päästäkin vähän helpommalla kun jostain panssariprikaatista....

JOohooo...aivan loisto paikalta vaikutti immola, olis hienoa päästä suorittaan varusmiespalvelus siel, ja viel erikoisjoukoissa. Doh...tein parhaani testeis ja kaikki olikin hyväksytysti läpi tosin juoksu meni vähä niin ja näin ku taisin saada hikiset 11 pojoo, se vähän ketuttaa :kuola:
Hyvä vetää uintia ja hiihtoo ku oksetti jännityksen takia :D mut onneks pää kesti.
Nyt vaa sitte oottelee pari kuukautta niitten päätöstä kuka pääsee ja kuga ei...

jepjep kirjeitä odotellessa, tänään onki hyvä tempasta kunnon kännit näin testikauden päätyttyä :D

Oliko niissä fyysisissä jotain pisterajaa?

Joo, ihan mainiolta paikalta tuo Immola vaikutti. Testit meni itsellä nappiin,ainakin fyysiset, koska eihän niistä psykologisista vielä voi sanoa. Eikun odotellaan :D

Onkos kukaan nähny lehdissä tai televisiossa mitään juttua noista testeistä? Jos vaikka ois päässy kuviin.. Ainaki jos on kuvattu sitä hiihtoa ni siitä saa kyllä hyvät naurut, sen verran porukka oli jäissä..;) :D pientä huhua kuulin että eilen aamu tv:ssä ois ollu jotain pientä, mutta en oo ite löytäny sitä mistään...

Onkos kukaan nähny lehdissä tai televisiossa mitään juttua noista testeistä? Jos vaikka ois päässy kuviin.. Ainaki jos on kuvattu sitä hiihtoa ni siitä saa kyllä hyvät naurut, sen verran porukka oli jäissä..;) :D pientä huhua kuulin että eilen aamu tv:ssä ois ollu jotain pientä, mutta en oo ite löytäny sitä mistään...

Itse mietin samaa. Olisi kiva nähdä ja lukea juttua noista testeistä, mutta ei ole osunut kohdalle missään vaiheessa.

Meiän ukko sano ainakin et keskiviikko aamuna oli kuuden uutisissa näytetty ku juostiin reppujuoksua...Sano et oli ainakin saman näkönen kaveri kun minä ollu juoksee mut ei ihan varmaks voinu sanoo olinko mie :D oon vissii kiitäny nii nopee et ei ookuva meinannu pysyy peräs :D:D ryhmässä oli kuulemma juostu ni vissii ollu ne lämmittelyt menossa. Sit siin oli kai haastateltu paria jamppaa...

Ilmotelkaas ittestänne jos tääl on porukka jotka oli 7.2-8.2 testeissä. Varsinki jos olit siinä porukassa jotka lähti junalla viiden aikaan kotimatkalle. Oli kyl hiton hyvää porukkaa testeissä ja muutenki oli hyvä ilmapiiri kokoajan...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom