Rajavartiolaitos Immola

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja raggi
  • Aloitettu Aloitettu
Pistetään porukat ryhmiin ja käsketään keskustelemaan aiheesta X, joka voi olla vaikka marsilaisten näkemys sosiaalidemokraattejen asemasta neuvostoliitossa vuonna 1960, tai koivunlehtien sijainnin vaikutusta espanjanvihreänvuoristomangustin lisääntymistiheyteen... Pojoja saa että puhuu, puutaheinää tai ei. Jos istut hiljaa nurkassa tai oot äänekkäästi erimieltä joka-asiasta, nii se tietää miinuspojoja.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
marsilaisten näkemys sosiaalidemokraattejen asemasta neuvostoliitossa vuonna 1960, tai koivunlehtien sijainnin vaikutusta espanjanvihreänvuoristomangustin lisääntymistiheyteen...
Ok.

Mutta jos aiheet ovat tuollaisia niin luulen että oma yhtyminen keskusteluun taitaa jäädä aika vähäiseksi :D ;)

EDIT: Jaa siis puutaheinää sai puhua, noh siinä tapauksessa otetaan Veijo Värikynä avuksi

Mun ryhmällä oli aiheena luonnonsuojelu, että ei sitä hirveesti voi väritellä eikä se ryhmäkeskustelu mikään kovin ihmeellinen sinänsä ole, aika nopeesti menee ohi =) Toi kyllä piristi mun mieltä matkustella valtion piikkiin :D Eikös me tigiih oltu siinä uimahallissakin vierekkäin kun meidät taidettiin laittaan numero järjestykseen istutiin siinä alatasanteella? :P Ai kyllä olis hunajaa vielä kun pääsis valtion piikkiin ravintola vaunuun nesteyttään itteensä :kippis1:

juuh :D varmaan törmäsinki suhun siinä uinnissa pari kertaa ku seki tais mennä numerojärjestyksessä. Se oli siinä hyvä ku olin siellä keulilla ni ainaku kääns suuntaa ni sieltä tuli sellanen 4 jätkän muuri vastaan :D

vois vähän yrittää hillitä ku se nestetasapainon ylläpitäminen on melko kallista siellä junassa :D

joo

Edelleen... se uinti huolestuttaa/nauraattaa... kehtaanko tulla edes sinne räpiköimään kun ei mene sen 4.30 alle

Jaa se olit sä joka vedit keulilla :D:D Joo kyllä siinä vähän törmäiltiin mutta ei sitä siinä sykkeessä pahemmin huomannu... Ohan se joo aika kallista :) Ehdottomasti kannattaa mennä räpiköimään vaikka ei sen 4.30 alle meekkään tuskin ainoo siellä oot jollain voi mennä vaikka 6min..

Otatte vain GGTT ja Camo kunnon agret siinä altaan reunalla ennen uintia. Kyllä se siitä, ei siitä kannata ressata, menee vain huonommin jos etukäteen pohtii.

Jooh, sitähän saa kohta alkaa pakkaileen tavaroita kasaan..

Nyt alkoi tankkaaminen, jottei hydraatit lopu tiistaina kesken. Tipaton viikonloppu myös ihan varmuuden vuoksi... Mitähän siellä tarjotaan aamupalaksi?

Tankkaaminen, voi morjes. mä en kyä ala miettiin ruokavalioitani ton takia, jos hesessä on viä ateriat 4,95 niin niitä sitten! mitään hiilareita....

No en minäkään nyt tankkaamista sen virallisessa merkityksessä meinannut. Toisin sanoen koko viikonloppu mennyt syödessä ja löhötessä.

mites muuten se uinti, pitääkö olla ihan uimahousut vai saako tempasta shortseissa?? meinasin että jos tarttee olla ihan uimahousut ni huomenna kerkeisin vielä käydä poistamassa sportti kaupasta :D

Kaipa se on aivan sama... Itse ainakin vetäisin mieluiten uimashortseissa.

EDIT: Nyt on paikkaliput. Huomenna klo. 18.00 lähtevässä junassa nro. 11, vaunu 2 ja ikkunapaikka 47, jos huvittaa jakaa kurjuus :D

hmm... mulle tuli postissa 1 junalippu, joka on kai tarkotettu meno-paluuksi. Saanko sen istumalipun vaan sieltä tiskiltä, kun vilautan tota lippuu, ja ei kai siitä tarvi antaa sillon pois? (millä pääsen takasin sitte...)

Ja toisekseen, sielä ei vissi tarvi tota palvelukseenastumistodistusjuttua mukana...?

näin näin

Jep jep, mä aattelin nörttimaisesti ottaa viä oikeen läppärin mukaan junamatkaks niin voi jotain leffoja kattella ettei tuu aika pitkäks. Huhujen mukaan immolassa saa 5 lisäpistessä läppäristä ;)

Huhujen mukaan immolassa saa 5 lisäpistessä läppäristä ;)

Ja Hunter S. Thompsonin Gonzo-kirjallisuudesta :D

Ja Camo: Kerrot vain lippuluukulla ajan, milloin olet lähdössä ja tulossa ja se on siinä. Ei maksa mitään, eikä lippua pidä antaa pois. Muista kuitenkin näyttää se, ettei vahingossa pistä maksamaan ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom