Tomppa85 sanoi:Voisitko kenties perustella, miksi ulkomaalaisten pitäisi olla kiitollisempia täällä asumisesta kuin suomalaisten?
Jos omalla kohdaltani ajattelen ja joutuisin Suomesta lähtemään pois jonkinlaisten asioiden johdosta ja joku maa ottaa vastaan. Maksaa "kaiken" ja antaa kaiken tarjottimella eteen.. Olisin varmasti kiitollisempi kuin mitä tällä hetkellä olen. Mutta ei silti tulisi mieleenkään käydä raiskaamassa toisia tai ei tulisi mieleen alkaa vaatimaan sen maan muuttamaan kulttuuriaan/tapojaan/yhteiskuntaansa minun takiani. Toki niin saa tehdä, jos kokee minut jumalakseen.
Itse haluaisin vielä perustelut miksi pitäisi muuttaa yhteiskuntaa maahanmuuttajien mukaan.. Ja miten hitossa sen toteutat? Tänne muuttaa idästä, lännestä, etelestä, pohjoisesta ja varmaan avaruudestakin väkeä, niin mitä siitä tulee jos vaikka esim 10000 erillaista kulttuuria aletaan toteuttamaan? Eli sitten varmaan myös hyväksyisit eri uskontojen kunniamurhatkin täällä? Tai jossain harjoitetaan kannibalismia, niin sekin pitäisi sitten hyväksyä? Että ei vaan rakkaat maahanmuuttajat tunne itseään yhteiskunnan ulkopuoliseksi?