Sniffari
Äitisi valinta
Tämä ketju tuoksahtaa voimakkaasti lukolle...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Bubba ho-tep sanoi:Suomi joutuu jatkossa ottamaan ulkomaalaisia ihan jo ikääntyvän väestön ja työvoimapulan takia.....
SniffDaddy sanoi:Tämä ketju tuoksahtaa voimakkaasti lukolle...
ZannaZ sanoi::jahas: voisivat ensiksi kun ottavat ulkomaalaisista työvoimaa työllistää vaikka nämä Suomen omat työttömät. Vituttaa tommonen, kun täällä työttömät (ainakin suurin osa) oikeasti tahtoo töihin ja hakee ja hakee ja hakee, ja sitten nää ulkomaalaiset pääsee töihin...
Anteeks sekaantuminen, oli pakko avatutua.
Svendis sanoi:Iso käsi sinulle, tuollaisia on täällä valitettavan vähän.
Minun ei pitäisi lukea mitään raiskaus-threadeja, menetän itsehillinnän täysin, mutta minkäs voin kun pitää olla niin saatanan utelias! :wall:
Hippa sanoi:Mistäs tuo iranilainen tuohon tuli?
Corleone sanoi:No jos sanot näin niin tarkoitatko,että a) kaikki tummaihoiset ovat rikollisia, vai b)jeesustelijat puolustavat tummaihoisia rikollisia? Kerropa tänne perseeseen kumpaa tarkoitit, äläkä käytä sulle tuntemattomia sivistyssanoja.
Edit: Olit näköjään poistanut sen "pää perseessä"-kommentin.
Sportman81 sanoi:Niin, meikäläinen vaatii aina jotakin perusteluja itselleen, vihatakseen jotakin ihmisryhmää Suomessa. Iranilaiset pitävät somaleiden kanssa kärkipaikkaa työttömyyden kohdalla.
Okei, korjataas. Voihan ulkosynnytin. Tämä thread vahvistaa käsitystäni siitä että on täysin rectumista omata kaksi x -kromosomia. Nyt kuulostaa ainakin äkkiseltään tarpeeks epäeroottiselta. ;)Goatsilla sanoi:Arvaas kuinka vehkeestä on olla mies. Kun näkee samassa lauseessa mainittavan sanat "vittu", "perse" ja "nainen", asiayhteydestä riippumatta, tapahtuu -efekti, ja sitten syytetään tunteettomaksi paskaksi joka ajattelee vain yhtä asiaa.
Hippa sanoi:Kuinka paljon löytyy kokemusta?
Hippa sanoi:Lähde?
Sportman81 sanoi:Helsingin sanomat.
Hippa sanoi:Miksi menetät itsehillinnän? Koska joku on raiskattu? Vai koska ulkomaalainen raiskasi?
reino sanoi:EDIT: Se parisuhderaiskausjee ei ole tosiaan niin kovin monta vuotta Suomenkaan lainsäädännössä ollut. Tule apuun, Reinhardt!?1
Hippa sanoi:Lähdeviitteeseen sisällytetään myös päivämäärä ja sivu
Tuolla kertomallasi viitteellä löytyy niin monta vaihtoehtoa, että niiden läpiselaaminen veisi melkoisen kauan aikaa.
Svendis sanoi:Ihonvärillä ei ole tämän kanssa mitään tekemistä. Onko sinun tuttusi tullut ikinä raiskatuksi? Oletko omakohtaisesti kokenut sen miltä tuntuu lohduttaa jotain ihmistä joka on menettänyt ilon elämästään? Minä olen.
en halveksu ketään muita yhtä paljon kuin raiskaajia, elinkautisen saisi minun puolestani langettaa kaikille raiskauksesta tuomituille, ei tulisi ikävä!
Kiitos ja anteeksi, tämä on sen verran arka aihe minulle että järkevämpää tekstiä ei saa aikaiseksi!
Tove sanoi:Okei, korjataas. Voihan ulkosynnytin. Tämä thread vahvistaa käsitystäni siitä että on täysin rectumista omata kaksi x -kromosomia. Nyt kuulostaa ainakin äkkiseltään tarpeeks epäeroottiselta. ;)
Hippa sanoi:Ei yhtään helppoja juttuja. Mitä lähempää liippaa, sen enemmän sattuu. Ymmärrän kyllä vihasi. En vaan ollut varma johtuiko se tuosta ulkomaalaisen liittymisestä asiaan vai itse teosta.
Wau, oikein maisteri! Minä kyllä käsitin asian ihan eka kommentissani sun viestiisi, mutta sinä aloit höpöttämään jostain semantiikasta.Maker sanoi:Pilkulla voidaan erottaa myös asiasisältöä lauseessa. Ehkä se nyt meni näin kaikille perille mitä kiireessä kirjoitin. Paitsi ei sinulle. Vaikka nykyisin olenkin tässä maailman aliarvostetuimmassa ammatissa, on minulla myös nuo yt-maisterin paperit hankittuna, joten joskus olen käyttänyt myös sivistyssanoja.
Ja vastaus kysymykseen, jeesustelijat puolustavat tummaihoisia rikollisia. Olen sen nähnyt niin monesti, että ei mitään rajaa. Enkä tarkoittanut tätä nimenomaista ketjua sillä kommentilla. Ei voinut oikeasti olla noin vaikea tajuta?