Raiskaus helsingin keskustassa

Status
Viestiketju on suljettu.
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Bubba ho-tep sanoi:
Suomi joutuu jatkossa ottamaan ulkomaalaisia ihan jo ikääntyvän väestön ja työvoimapulan takia.....

:jahas: voisivat ensiksi kun ottavat ulkomaalaisista työvoimaa työllistää vaikka nämä Suomen omat työttömät. Vituttaa tommonen, kun täällä työttömät (ainakin suurin osa) oikeasti tahtoo töihin ja hakee ja hakee ja hakee, ja sitten nää ulkomaalaiset pääsee töihin...

Anteeks sekaantuminen, oli pakko avatutua.

SniffDaddy sanoi:
Tämä ketju tuoksahtaa voimakkaasti lukolle...

Lukottamisen mahdollisuus on suoraan verrannollinen viestien lähettämistiheyden exponenttiin.

ZannaZ sanoi:
:jahas: voisivat ensiksi kun ottavat ulkomaalaisista työvoimaa työllistää vaikka nämä Suomen omat työttömät. Vituttaa tommonen, kun täällä työttömät (ainakin suurin osa) oikeasti tahtoo töihin ja hakee ja hakee ja hakee, ja sitten nää ulkomaalaiset pääsee töihin...

Anteeks sekaantuminen, oli pakko avatutua.

Kyllä Suomi sen verran ennakkoluuloinen maa on, että jos ulkomaalainen pääsee töihin ennen suomalaista syynä on se, että ulkomaalainen maksaa vähemmän. Ja aika paljon ulkomaalaisia kusetetaankin työmarkkinoilla.

Kaikissa muissa tapauksissa suomalaisen ja ulkomaalaisen ollessa rinnakkain, suomalainen pääsee töihin.

Svendis sanoi:
Iso käsi sinulle, tuollaisia on täällä valitettavan vähän.

Minun ei pitäisi lukea mitään raiskaus-threadeja, menetän itsehillinnän täysin, mutta minkäs voin kun pitää olla niin saatanan utelias! :wall:

Miksi menetät itsehillinnän? Koska joku on raiskattu? Vai koska ulkomaalainen raiskasi?

Hippa sanoi:
Mistäs tuo iranilainen tuohon tuli?

Niin, meikäläinen vaatii aina jotakin perusteluja itselleen, vihatakseen jotakin ihmisryhmää Suomessa. Iranilaiset pitävät somaleiden kanssa kärkipaikkaa työttömyyden kohdalla.

Corleone sanoi:
No jos sanot näin niin tarkoitatko,että a) kaikki tummaihoiset ovat rikollisia, vai b)jeesustelijat puolustavat tummaihoisia rikollisia? Kerropa tänne perseeseen kumpaa tarkoitit, äläkä käytä sulle tuntemattomia sivistyssanoja.

Edit: Olit näköjään poistanut sen "pää perseessä"-kommentin.

Pilkulla voidaan erottaa myös asiasisältöä lauseessa. Ehkä se nyt meni näin kaikille perille mitä kiireessä kirjoitin. Paitsi ei sinulle. Vaikka nykyisin olenkin tässä maailman aliarvostetuimmassa ammatissa, on minulla myös nuo yt-maisterin paperit hankittuna, joten joskus olen käyttänyt myös sivistyssanoja.

Ja vastaus kysymykseen, jeesustelijat puolustavat tummaihoisia rikollisia. Olen sen nähnyt niin monesti, että ei mitään rajaa. Enkä tarkoittanut tätä nimenomaista ketjua sillä kommentilla. Ei voinut oikeasti olla noin vaikea tajuta?

Sportman81 sanoi:
Niin, meikäläinen vaatii aina jotakin perusteluja itselleen, vihatakseen jotakin ihmisryhmää Suomessa. Iranilaiset pitävät somaleiden kanssa kärkipaikkaa työttömyyden kohdalla.

Lähde?

Goatsilla sanoi:
Arvaas kuinka vehkeestä on olla mies. Kun näkee samassa lauseessa mainittavan sanat "vittu", "perse" ja "nainen", asiayhteydestä riippumatta, tapahtuu :kuola: -efekti, ja sitten syytetään tunteettomaksi paskaksi joka ajattelee vain yhtä asiaa.
Okei, korjataas. Voihan ulkosynnytin. Tämä thread vahvistaa käsitystäni siitä että on täysin rectumista omata kaksi x -kromosomia. Nyt kuulostaa ainakin äkkiseltään tarpeeks epäeroottiselta. ;)

Hippa sanoi:
Kuinka paljon löytyy kokemusta?

Onneksi ei yhtään mutta kaverini jotka ovat käyneet koulua siinä pakolais keskuksen vieressä(=samaa koulua niiden kanssa) eivät oikeasti tykänneet siitä kun isommat, vahvemmat(ja vanhemmat) luokkatoverit veteli pataan... Itse en tunne kuin muutaman somalin ja he ovat olleet ylimielistä porukkaa mutta sanotaan nyt vielä ulkomaalaisten puolustukseksi että ne harvat turkkilaiset jotka tunnen ovat erittäin mukavia(he ovat kyllä vanhempia kuin 15-25, josko se ikä vaikuttaisi heilläkin?)

Mä en ymmärrä, että minkä takia ulkomaalaisia, jotka ovat tehneet sen tasoisia rikoksia, että ansaitsevat karkotuksen, ei ängetä johonkin vankilaan odottamaan karkotustaan sen sijaan, että sanotaan vain: "Kas helkkari, kukaan ei halua ottaa sua vastaan kun olet raiskannut ihmisiä 30:ssa eri maassa. Jää tänne Suomeen sitten, kunhan nyt istut sen 1-6 vuotta ehdonalaisineen viimeisimmästäsi". (Juu, esimerkki on kärjistetty.)

Se ihmetyttää lainsäädännössä, että millä ihmeen perusteella seksuaalinen hyväksikäyttö ei ole raiskaus?

Se taas, miksi tässä ketjussa on käsitelty myös somalirikollisten (huomautus: kukaan ei ole luullakseni puhunut mitään negatiivista yhdestäkään LAKIA NOUDATTAVASTA ulkomaalaisesta. Ks. linnakundiketju jos haluat nähdä tekstiä suomalaisista rikollisista) tilannetta johtunee siitä, että tällaisia esimerkkejä on osunut kohdalle palstalaisille, ei erityisesti mitenkään siksi, että palstalaiset olisivat viemässä vittumaisuuttaan kaikkia ulkomaalaisia saunan taakse. Että ottakaas ne "kaikki on perusteetonta hyökkäystä"-lasit pois neniltä niin keskustelu voi jatkua.

Sportman81 sanoi:
Helsingin sanomat.

Lähdeviitteeseen sisällytetään myös päivämäärä ja sivu :)

Tuolla kertomallasi viitteellä löytyy niin monta vaihtoehtoa, että niiden läpiselaaminen veisi melkoisen kauan aikaa.

Hippa sanoi:
Miksi menetät itsehillinnän? Koska joku on raiskattu? Vai koska ulkomaalainen raiskasi?

Ihonvärillä ei ole tämän kanssa mitään tekemistä. Onko sinun tuttusi tullut ikinä raiskatuksi? Oletko omakohtaisesti kokenut sen miltä tuntuu lohduttaa jotain ihmistä joka on menettänyt ilon elämästään? Minä olen.

en halveksu ketään muita yhtä paljon kuin raiskaajia, elinkautisen saisi minun puolestani langettaa kaikille raiskauksesta tuomituille, ei tulisi ikävä!

Kiitos ja anteeksi, tämä on sen verran arka aihe minulle että järkevämpää tekstiä ei saa aikaiseksi!

reino sanoi:
EDIT: Se parisuhderaiskausjee ei ole tosiaan niin kovin monta vuotta Suomenkaan lainsäädännössä ollut. Tule apuun, Reinhardt!?1

En kyllä ymmärrä, mitä oikeustieteellistä apua minusta voisi olla.

Sanoi laki mitä hyvänsä, IMHO on satamiljoonakertaa pahempi asia, jos sinut raiskaa joku, johon olet joskus luottanut, kuin päätyä housut kintuissa Aleksis Kiven patsaan taakse.

Se, että joku mies kykenee tekemään väkivaltaa tyyliin lastensa äidille (ja toinen mies vielä pitää sitä "tilanteiden kärjistymisenä") saa minussa aikaan voimakkaan mieliteon esittää pakkotoistohistoriani ensimmäinen "saunan taakse" -kommentti.

Hippa sanoi:
Lähdeviitteeseen sisällytetään myös päivämäärä ja sivu :)

Tuolla kertomallasi viitteellä löytyy niin monta vaihtoehtoa, että niiden läpiselaaminen veisi melkoisen kauan aikaa.

Jep, näinhän se on.
Luin tuon tekstin, joku muutama viikko sitten hesarista. Varmaan arvaatkin, ettei mielenkiinto riitä siihen etsimiseen. Hesarin webbisivuilta voisi löytyä tai sitten ei? Eiköhän hesarikin kuitenkin sen lähteen jostakin ole ottanut, vai mitä?

Luvut olivat somput vs. iranilaiset 69 rosenttia.

Svendis sanoi:
Ihonvärillä ei ole tämän kanssa mitään tekemistä. Onko sinun tuttusi tullut ikinä raiskatuksi? Oletko omakohtaisesti kokenut sen miltä tuntuu lohduttaa jotain ihmistä joka on menettänyt ilon elämästään? Minä olen.

en halveksu ketään muita yhtä paljon kuin raiskaajia, elinkautisen saisi minun puolestani langettaa kaikille raiskauksesta tuomituille, ei tulisi ikävä!

Kiitos ja anteeksi, tämä on sen verran arka aihe minulle että järkevämpää tekstiä ei saa aikaiseksi!

Tuttuni on tullut raiskatuksi, mutta ennen kuin häneen tutustuin. Minulle on yritetty tehdä seksuaalista väkivaltaa (en tiedä olisiko mennyt raiskaukseen asti ilman väliintuloa). Olen omakohtaisesti lohduttanut ihmistä, joka on menettänyt ilon elämästään.

Ei yhtään helppoja juttuja. Mitä lähempää liippaa, sen enemmän sattuu. Ymmärrän kyllä vihasi. En vaan ollut varma johtuiko se tuosta ulkomaalaisen liittymisestä asiaan vai itse teosta.

Tove sanoi:
Okei, korjataas. Voihan ulkosynnytin. Tämä thread vahvistaa käsitystäni siitä että on täysin rectumista omata kaksi x -kromosomia. Nyt kuulostaa ainakin äkkiseltään tarpeeks epäeroottiselta. ;)

Kiitos, tuo oli jo parempi :thumbs:

Hippa sanoi:
Ei yhtään helppoja juttuja. Mitä lähempää liippaa, sen enemmän sattuu. Ymmärrän kyllä vihasi. En vaan ollut varma johtuiko se tuosta ulkomaalaisen liittymisestä asiaan vai itse teosta.

Teosta puhuin.

Voimia sinulle, itsekin olet näemmä kokenut vastaavaa :thumbs:

Maker sanoi:
Pilkulla voidaan erottaa myös asiasisältöä lauseessa. Ehkä se nyt meni näin kaikille perille mitä kiireessä kirjoitin. Paitsi ei sinulle. Vaikka nykyisin olenkin tässä maailman aliarvostetuimmassa ammatissa, on minulla myös nuo yt-maisterin paperit hankittuna, joten joskus olen käyttänyt myös sivistyssanoja.

Ja vastaus kysymykseen, jeesustelijat puolustavat tummaihoisia rikollisia. Olen sen nähnyt niin monesti, että ei mitään rajaa. Enkä tarkoittanut tätä nimenomaista ketjua sillä kommentilla. Ei voinut oikeasti olla noin vaikea tajuta?
Wau, oikein maisteri! Minä kyllä käsitin asian ihan eka kommentissani sun viestiisi, mutta sinä aloit höpöttämään jostain semantiikasta.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom