Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Dominossa on reilut 60 kaloria. Ai mistä tiedän, koska olen myös dieetillä ja upotin suuhuni sellasen tänään kahvin kanssa ;)Ai kamala miten hyvää tulee valion pehmeästä rahkasta kun murentaa sekaan yhden eilisen domino-keksin neukkarin pöydältä. Aivan sairaan hyvää Aijuu, mähän olin dieetillä.
Ei vaan Ehramia ja sokeritonta mansikka-keittoa! HERKKUAlidlin rahkaa ja kylkeen mustikkakeitto niin menee kuin tyhjään kaivoon....
Ei vaan Ehramia ja sokeritonta mansikka-keittoa! HERKKUA
Kyllä tuo valion on parasta, siihen kun on tottunut niin ei muuhun koskekkaan. :D
Miksi suosia kotimaista, kun ei se valioo vaan osaa tehdä siitä laastista jugurttimaisempaa? Itse osallistuin tuon pehmeän version tuotekehtitykseen joskus pakkiksen kautta ja itse ainakin painotin, että rahkan on oltava niin pehemeää, että se ei takeltele kurkussa vaan menee pelkiltään suoraan purkista. Tähän ei onnistuttu millään. On se toki pehmeämpää kuin perus valion rahka, mutta muuta ei taida olla lisätty kuin vesi. Pettymys se oli, kun tuote kauppoihin saapu. Muuten kun tulee kotimaista suosittua.Jättäkää nyt se ehramin käyttö pois ja suosikaa kotimaista valion pehmeää maitorahkaa!
Täällä menee aika tarkaan samat määrät ja aineet, mutta mansikkakeittoo se olla pitää :dance:Ehrmann + mustikkakeitto. Tätä settiä menee n. 21 purkkia rahkaa ja reilu litra mehukeittoa viikossa.