Rahkan maustaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Purkki Valion pehmeää maitorahkaa (se turkoosipurkki), loraus rasvatonta luonnonjgurttia, pakastimesta vadelmia ja viinimarjoja tms. marjoja, sekaan murskaa n. 6 sekalaista pähkinää, loraus funlightia (itse käytän vadelma-lime -jotain cocktailia) ja sotkotus --> ai että on nannaa. :dance2: Ja ne pähkinät on ihania sattumia siellä seassa, namnam!

lidlin rahkaa ja kylkeen mustikkakeitto niin menee kuin tyhjään kaivoon....

Ai kamala miten hyvää tulee valion pehmeästä rahkasta kun murentaa sekaan yhden eilisen domino-keksin neukkarin pöydältä. Aivan sairaan hyvää:) Aijuu, mähän olin dieetillä.

Ai kamala miten hyvää tulee valion pehmeästä rahkasta kun murentaa sekaan yhden eilisen domino-keksin neukkarin pöydältä. Aivan sairaan hyvää:) Aijuu, mähän olin dieetillä.
Dominossa on reilut 60 kaloria. Ai mistä tiedän, koska olen myös dieetillä ja upotin suuhuni sellasen tänään kahvin kanssa ;)

lidlin rahkaa ja kylkeen mustikkakeitto niin menee kuin tyhjään kaivoon....
Ei vaan Ehramia ja sokeritonta mansikka-keittoa! HERKKUA

Yleensä raakana/makeutusaineella, laiskuuttani en jaksa tehdä muuta. Jos sen nyt kippoon jaksaa laittaa niin maitoa tilkka ja joskus kaapista jotain mitä löytyy makua antamaan.

Ja tietenkin valion pehmeää.

Tehosekoittimeen purkillinen rahkaa, maitoa, mustikoita, puolukoita, mansikoita, auringonkukansiemeniä, pellavasiemenrouhetta ja seesaminsiemeniä. Viimeaikoina olen heittänyt joukkoon palkkarijauheetkin.

Purkki valion pehmeää laktoositonta rahkaa + 50g laktoositonta raejuustoa ja herkkuna teelusikallinen tätä:
lime-curd.jpg

Aivan taivaallinen combo:kuola::kuola:

Jättäkää nyt se ehramin käyttö pois ja suosikaa kotimaista valion pehmeää maitorahkaa!
Miksi suosia kotimaista, kun ei se valioo vaan osaa tehdä siitä laastista jugurttimaisempaa? Itse osallistuin tuon pehmeän version tuotekehtitykseen joskus pakkiksen kautta ja itse ainakin painotin, että rahkan on oltava niin pehemeää, että se ei takeltele kurkussa vaan menee pelkiltään suoraan purkista. Tähän ei onnistuttu millään. On se toki pehmeämpää kuin perus valion rahka, mutta muuta ei taida olla lisätty kuin vesi. Pettymys se oli, kun tuote kauppoihin saapu. Muuten kun tulee kotimaista suosittua.

Aijai nyt on nannaa. Milbona menny muuttaan rahkansa koostumusta vähän vähemmän jäykkään settiin. Enää ei mee lusikka poikki joka kerta ku yrittää tuota vääntää suuhunsa.

Stevia-Funlight on yllättävän toimivaa. Makuna joku Mansikka-Marula. Paljon parempaa kun ne aspartaamipaskat mitkä maistuukin ihan hirveelle.

Suositut

Back
Ylös Bottom