Rahkan maustaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
vedän nykyään ehrmannia ilman maustamista, rupes kyllästyttää kaikki maut (on tullu kokeiltuu ananas sun muut säilykkeet, herat, funlightit jne.) :dance2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Marjoja sekaan. Nam nam :)

Voi Marjo parkaa....

En tiedä voiko sanoa maustamiseksi mutta oma resepti on Lidlin 38 volttinen kermapurkki 5dl melkein vaahdoksi vatkattuna ja 2x500g millbona 0,3% rahka sekaisin. Menee useamman päivää kahdelle ihmiselle ja on muuten kalorit kohdallaan eikä hiilareitakaan tule hirveästi.

Jokainen tyylillään, itse tulee syötyä tuota Xtra:n rahkaa ihan pelkiltään aamuisin ja välipalassa lisään 10-15g kylmäpuristettua rypsäriä, jotta sais jostain sitä rasvaa.
Kerran laitoin tuohon pari rkl kaakaojauhetta ja sillon ei uponnut, muulloin on mennyt kaikki rahkat ihan tökkimättä alas. Jopa Valion toinen ei niin pehmä rahka, ainut vika on hieman sen kuivuus muihin verrattuna.

Rahkaa + pilttihyllyltä löytyy valmiiksi hedelmät soseena joka makuun. Tuleepi tällä hommalla väännettyä ipanallekkin samalla välipalaa :D

Mulla menee tätä nykyä lähes aina Ehrmannin joukkoon kookoshiutaleita ja raakakaakaonibsejä. Rouskuu mukavasti ja on helppo kuskata töihin mukaan.

Ihan raakana vaan (ehrmann), hetken aikaa oli tosi vastahakoista mutta pian siihen tottu ja nyt menee ihan hyvin ilman mitään ylimäärästä. Tämäkin seurausta vaan omasta laiskuudesta kun ei jaksa alkaa marjoilla tms sotkemaan.. :D

Toi Valion pehmeä rahka menee kyllä ihan ilman mitään, mutta joku pirkan maustamaton rahka on vähän siinä ja siinä että meneekö edes maustettuna.

Kyllä tuo valion on parasta, siihen kun on tottunut niin ei muuhun koskekkaan. :D

Mä raastan yhden omenan ja sekotan sen raasteen ja vähän mehua rahkan joukkoon, ripottelen vielä kanelia päälle ja ai että on namia! Siitä tulee ihanan kuohkeeta, se omenanmehu varmaan tekee siitä sellasta. Kannattaa kokeilla!

Edit. Siis vaan se mehutilkka, joka tulee omenasta raastettaessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom