Rahkan maustaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
Meikäläisen rahkasta löytyy myös tuollaista sokeritonta keittoa. Ne vatkaillaan sekasin ja siihen lisäksi sellaista lidlistä ostettua nestemäistä makeutusainetta sen verran ettei enää maistu paskalle.. Ihan hyvää tulee. Jos haluaa hifistellä, voi heitellä jotain marjoja sekaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt tuli testattua Ehrmania van houten kaakaojauheen + sokerin kanssa. Ihan syötäväähän siitä tuli, mutta ite oon tykästyny fun lighteihin ni sillä linjalla pysytään.

Ostin kokeeksi 250g pakkauksen valion vähälaktoositonta maustamatonta rahkaa.

No, puolet pakkauksesta meni alas maustettuna desillä sokeria. Ei liene pidemmän päälle mikään ravintotieteilijöiden suosikkiratkaisu.

Rahkoja on tullut maustettua monella eri tavalla, mutta tällä hetkellä mennään tälläisellä kombolla.

1 prk ehramia
1 dl mustikoita
1 banaani
vettä

Tehosekoittimeen ja kurkusta alas ;)

Äsken vedin Ehrmannin maustettuna maapähkinöillä ja raakakaakaolla. Aika hapanta oli.

mie syön rahkat ilman "lisämausteita". Kunha tässä sais aikaiseksi hankittua jonki konee millä sekottaa nii voishan sitä alkaa kokeileen kaikkea jännää rahkan kanssa, mielikuvitus rajana !

Ite laitan rahkan sekaan mansikka tai mustikka keittoa ja lisäksi vähän maitoa. Tulee hyvänmakuista ja mukavan löysää kun laittaa maitoa myös. :)

Nyt olen jo jonkin aikaa heittäny sheikkeriin nämä ja ihan maukasta on ollut.

1 Banaani
250g maitorahkaa
1 rkl Fibrex kuitua
3dl vettä

Banaanin ja maitorahkan määrä saattaa vaihdella jos teen isomman satsin. Mun mielestä paras tapa saada vähän lisää kuitua ruokavalioon.

2 maitorahkaa
3dl maustamatonta A+ jogurttia
200-300g pakastemustikoita
3 scoop (85g) Whey-3 vanilja flawor

Rupes maitorahka + sokeriton mehukeitto ja maitorahka + ananaspalat riittämään niin löin tämmösen blenderiin ja voin kertoa, että toimii kun junan vessa. Itse ainakin tykkään tuosta Vaniljan ja mustikan yhteisestä meiningistä.

Kokeilemisen arvoinen jos pelkkä rahka ei enään maistu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom