Rahkan maustaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
Lidlistä Milbonan 500 gramman rahkapurkki ja sen kanssa purkillinen ananasmurskaa sekasin, niin johan alkaa maistuun! He-le-pos-ti menee puolitoista-kaks kiloo päivässä pelkkää rahkaa!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kermaavaahtoa, mustikoita ja vähän sokeria. <-- Toi on siis hyvää rahkan kanssa joskus sillon ku syön rahkaa. Ilmeisesti on ihan perus juhlajälkiruokakin jossain paikoissa.

Pitääkö tämmösestäkin tehdä niin helvetin monimutkaista; mulla menee yleensä rahkaa johon sotkettu hiukan fun lightia ja jos laiskottaa niin ihan raakana menee, ei siihen tartte mitään makukikkoja alkaa veistämään. Ihme neitejä täälläkin. Asia on tietty eri, jos tarkoituksena lisätä rahkan ravintoarvoja, mutta jos pelkkä maustaminen mielessä niin hohhoijaa. HC se olla pitää

Useampi vuosi mennyt töissä kahvitauolla rahka raakana. Perään siten banaani/omena/ananasta.

Maku menee pahemmaksi, jos sinne sotkee jotain.

Ja ehrmannia tietenkin...

Valion rahkaa olen vedellyt raakana ja stevian kanssa. Nyt kun siirryin tuohon lidlin rahkaan niin täytyy heittää hieman vettä sekaan (+stevia tietenkin), että saa juoksevampaa .

Vakioherkuksi on muodostunut: 1 prk ehhhramia, muutama rkl turkkijuguu, persikka-vadelma mehukeittoa, mansikoita+mustikoita+vadelmia pakkasesta. Sit jos ei herkutella, niin rahkat purkista kiukulla suoraan tauluun.

Leaderin mansikka heralla, kokeilkaapa! Oon kokeillu kaikilla muulla ja ihan skeidaa mut dl mansikka heraa ja johan menee alas.

Itse suosin samaa tyyliä, tosin mass banaania. Tulee lähes banaanijugurtin vertaista, muulloin mehukeitto (maulla ei niin väliä).

Perus Ehrmanni menee useimmiten alas ananasmurskalla, mikä on varmaan täällä mainittukin melko usein. Sattumalta bongasin tuossa, että myös kakunkoristeilla, ainakin lakritsiströsselillä, saa rahkasta siedettävämmän makuista. Perus sokeria tietty tulee tällöin syötyä ja varmaan niissä koristeissa on jotain väri- ja lisäaineitakin.. Mutta äärimmäisen nopea tapa - strösselit pintaan ja rahka naamaan!

Valion rahka menee sellaisenaankin, mut yleensä lisään marjoja tai banaanin sekaan. :) Lidlin rahkoihi lisään aina jotaki (marjoja/banaanin)

ostelin tossa peri rainbown rahkapurkkia ja testi suoritetaan mustikkakeitolla....olen tykästynyt siihen islantilaiseen jonka nimeä en juuri nyt muista mutta mustikan makuisena niin pakko testata kuinka lähelle pääsee.

valion pehmeä maitorahka, siihen reippaasti hedelmäsokeria että hapan maku katoaa. Sekaan pilkottu banaani tai omena, omenan kanssa ripaus kanelia ok.. helvetin hyvää :kuola:

Purkki rahkaa, vähän kaurahiutaleita ja pellavansiemeniä. Päälle hunajaa ja kylkeen omena lohkoiksi ja tsägädäm! Ruokailu muuttuikin nautinnoksi ja muutenkin erittäin hyvä välipala.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom