Rahkan maustaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jaahas, nyt löyty uus suosikki: purkki rahkaa, vajaa 1rkl oikeata kaakaojauhetta (ei siis mitään Oboy shittiä) ja 1-2tl steviaa maun mukaan, itse laitan vielä lorauksen maitoa vetelöittämään. Ai jumaleissön tuo ei oikeasti ole kovin kaukana jostain suklaamoussesta :haart: Eikä tule pahasti kaloreita eikä hiilareitakaan, sopii siis dieettiherkuksikin. Huomenna voisi kokeilla laittaa pakastimeen jos saisi jotain jäätelön tapaista.. :P

E:
Mistä ootte tota steviaa hommailleet?

iHerbistä, saa tosi edullisesti laadukasta tavaraa. Toimituksessa voi tosin mennä pari viikkoa.

Löysin vihdoin sopivan yhdistelmän:

2 x 250g Valion rahka
1 x 175g Eldoradon mandariinit sokeriliemessä

Nopee ja helppo sekä koostumus on sopivan löysä.

Nykyisin menee seuraavasti:

150gr kuningatar marjoja
10gr kaurahiutaleita
250gr ehrmannia
random määrä vettä riippuen fiiliksestä
kaikki vaan sekasin (myös tunnin pakkasessa pito tuo siihen vähän sellasta "jätskimäisyyttä").

Töissä syön 250gr ehrmannia ja 150gr ananaspaloja.

Yksi toimiva resepti:
250g rahkaa
3 teelusikallista Pirkan makeutusjauhetta
n. 100-200g mustikoita
1ml vaniljatiivistettä (toimii myös ilman tätä)

Pitääkö tämmösestäkin tehdä niin helvetin monimutkaista; mulla menee yleensä rahkaa johon sotkettu hiukan fun lightia ja jos laiskottaa niin ihan raakana menee, ei siihen tartte mitään makukikkoja alkaa veistämään. Ihme neitejä täälläkin. Asia on tietty eri, jos tarkoituksena lisätä rahkan ravintoarvoja, mutta jos pelkkä maustaminen mielessä niin hohhoijaa. HC se olla pitää

Moni ei vaan jaksa vuodesta toiseen vetää paskalta maistuvaa safkaa, vaikka kuinka HC oliskin. En mä ainakaan. :D Safka VOI olla sekä hyvää että ravitsevaa samaan aikaan..

Moni ei vaan jaksa vuodesta toiseen vetää paskalta maistuvaa safkaa, vaikka kuinka HC oliskin. En mä ainakaan. :D Safka VOI olla sekä hyvää että ravitsevaa samaan aikaan..

Niinhä se on. Mä tein ennen Protskujauheesta mikrokakkuja, ja oli kyllä iha helvetin hyviä! Ajattelin etten ikinä kyllästyisi niihin, mutta kun sitä on syöny 3kk, niin kyllä siinä kyllästyy.

400g rahkaboksiin joko mustikoita paljon, tai sit liraus jotain noista soikeroimattomista valion marjakeitoista ja yleensä menee myös 25g pellavansiemenrouhetta sekaan. Pelkiltään tuli joskus rahkaa muputettua mut vittu se on tönkköä vetää pelkiltään.

Oman rahkani maustan aina funlight mansikalla. Vähän OFF-TOPIC -> Tässä kehittelin muutama päivä sitten combon, johon jäin aivan koukkuun sen helppouden, nopeuden ja jopa hyvän maun takia. Eli semmoinen kätevä muovikannu, sinne rahkapurkki, desi kaurahiutaleita, jotain jogurttia jota jääkaapista sattuu löytymään, maitoa loraus, kananmuna ja jotain mehutiivistettä tms vähän makua tuomaan. Nuo sitten sauvasekoittimella sekaasin ja maistelemaan. Helvetin hyvä aamu - tai välipalana, miksei nyt illallakin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom