Rahkan maustaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eermanni, 3dl kevyt mansikkakeitto, 2-3dl kaurahiutaleita, banaani /+ kananmuna. Tollanen satsi menee suurin piirtein aina aamupalaksi. Välipaloina samaa kamaa, mutta ehkä hieman kevyemmällä määrällä kauriksia ja ilman kananmunaa /+ banaania.

Täälläkin ehrmannit kaurahiutaleilla ja banaanilla. Kauraa tosin hitusen vähemmän kuin Havu-:n annoksessa, mulle riittää 2-3 rkl :) Toisinaan vaihdan banaanin ananaspurkilliseen.

Tässä mun salainen resepti julki.. olen koittanut noita mehukeittoja yms mutta tää voitti ylivoimasesti kaikki: 2 tomaatinpalaa loraus sinappia ja vähän omenamehua. Terveisiä muillekkin rahkamaistereille!

Tässä mun salainen resepti julki.. olen koittanut noita mehukeittoja yms mutta tää voitti ylivoimasesti kaikki: 2 tomaatinpalaa loraus sinappia ja vähän omenamehua. Terveisiä muillekkin rahkamaistereille!

Obvious troll is obvious.

Ite heitän tabascoo, margariinii ja ketsuppii!! Menee kieli matkas ku on niin namia.

Ite oon joskus kelaillu et entäs jos sais jostai jätskikiskast ehrmannpehmiksen :hyper: Vois joskus vaik läpäl kokeilla ite et sekottais rahkaa ja jätskii ja heittäis tehosekottimeen?

Mun mielestä Ehrmann on parasta, kun laittaa sekaan lorauksen pellavansiemenöljyä. Just söin äsken välipalaksi ja aijai, että oli namia!

Pitkään mennyt Ananaspalojen/murskan kanssa rahka.

Uusin villitys on rahka maustetun jugurtin ja Pähkinärouheen/auringonkukansiemenien/ leseiden kanssa. Jos ruetaan herkuttelemaan niin kuivattuja luumuta tai rusinoita sekaan :)

Hm.. En nyt osannu editoida tota O.o

Tuli kokeiltua metsämarja FunLightia ehrmannin seassa. 3 rkl oli sopivasti ja neljännellä siitä tuli aika äklömakeaa :P

Itsehän sekoitan aina 250g X-Tra:n rahkaan purkillisen Ingmanin mustikka joghurttia ja koko setin proteiinimääräksi tulee n. 20g proteiinia ja maistuu todella hyvälle! :)

Ulkosuomalainen haluaa tietaa:
Tulen Suomeen kohta lomalle ja rahkaa tekee niin pirusti mieli... Missa tat Ehrmannin rahkaa myydaan? Loytyyko joka ruokakaupasta? Ja onko sita rasvattomana?

Kiitos kaunis:)

Suositut

Back
Ylös Bottom