Rahkan maustaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
Kun marjoja pakastaa, niin niiden soluhengitys ei täysin lopu, vaan ne kuluttavat omaa sokeriansa -> lievä happamuuden lisääntyminen. Itse olen desin verran ripotellut sokeria per rasia (lieneekö puolen litran vetoisia rasioita...)

Hyvän jälkiruokaherkun ehrmannista saa myös kun lisää 2dl maustamatonta ja niin ikään rasvatonta jogurttia ja desin (epäterveellistä mutta ah niin ihanaa) Valion Vanilla - se täyteläisen pehmeä vaniljakastike - ja sekoittaa oikein huolella. Lopuksi voi ripotella marjoja päälle ja avot!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sekoitin kokeilu mielessä 250g rahkaan Mass whey mansikanmakuista protskua 25 grammaa. Maku oli sellainen kermainen ja täyteläinen kunnon makuelämys suosittelen..:rock:

Sekoitin kokeilu mielessä 250g rahkaan Mass whey mansikanmakuista protskua 25 grammaa. Maku oli sellainen kermainen ja täyteläinen kunnon makuelämys suosittelen..:rock:

actual-yo-dawg.jpg

tänään maustoin ensimmäistä kertaa funlightilla ja makuna oli appelsiini, passionhedelmä, mango. se oli aivan loistosettiä, ei ihme ku täällä hehkutetaan sitä. joskus koitin vähän hasardilla light colalla maustaa, oli ihan jees.

Oon tässä viimeaikoina maustellut tolla minttusuklaa-prodella, jokseenkin ainoa muoto miten toi minttusuklaa menee alas hyvin.
Mansikat,banaani ja kaurahiutaleet blenderiin rahkan kera toimii kanssa vallan mainiosti.

Ite laitoin ananas guanabana funlightia ja chilijauhetta. Yllättävän hyvää.

Toimii myös esim. valion maustetun rahkan(esim valkosuklaa lime) ja suklaan makuisen protuskujauheen kanssa.

Ite laitoin ananas guanabana funlightia ja chilijauhetta. Yllättävän hyvää.

Toimii myös esim. valion maustetun rahkan(esim valkosuklaa lime) ja suklaan makuisen protuskujauheen kanssa.

Ihan huomioksi vaan, ihan vaan siltä varalta ettet tiennyt, nuo maustetut rahkat on täynnä sokeria.

Mistä tätä steviaa saisi tilattua kohtuu hintaan? Tavaraa ei ilmeisesti paljon kulu kun on 200 kertaa sokeria makeampaa :)

iherbistä tulee tilailtua. ei tosiaan kulu hirveätä tahtia, 1g jauhetta / 10 tippaa nestemäistä ainetta oon laittanu per purkki ehrmannia.

Xtran rahkatonkka + Fun Light Metsämarja = hyvä. Ostin tuon Xtran rahkan kun Ehramit oli hyllyltä loppu ja huomasin että Xtra olikin minun makuun paljon parempaa! Semmoista selvästi sujuvampaa eikä niin karvasta. Tai sitten sattui vain hyvä erä. Ehrmannin kanssa on ollut ongelmallista, kun osa on hyvää ja osa taas suunnilleen sen makuista, kuin olisi elimistön läpi jo kerran mennyt...

Ehrmann raakana menee ääntä kohti, kokeillu kaikkee hyvää ja vähemmän hyvää sen kanssa.
-viimeksi nutrician MUKSU mangoyllätys (6-päkki 2€) :thumbs:

Suositut

Back
Ylös Bottom