Rahkan maustaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
Riippuu imo jugurtista.

Jugurttia myydään kauhean terveellisenä tavarana, vaikka Valion ja Ingmanin yms jugurteissa, joita eniten myydään, on paljon sokeria ja rasvaa, eivätkä ne sen vuoksi kovin terveellisiä loppupeleissä ole.

Sitten taas maustamattomat jugurtit on ihan terveellisiä, ja maistuvatkin hyvältä, kunhan ne maustaa jollakin, vaikka marjoilla tms.

Ei tuo jugurtti+mysli -aamiainen kuitenkaan paskimmasta päästä ole, ei laisinkaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Rahkaa + marjoja (esim. herukoita, vadelmia, mansikoita) + mehukeittoa blenderillä sekaisin. Makeutusainetta jos vielä tarvii. Osa marjoista säästetään ja lisätään lopuksi kokonaisina pirtelöön:kuola:. Voisin vetää vaikka joka toiseksi ateriaksi:D.

Voihan tohon lisätä sitte vaikka rypsäriä/kananmunaa/mitä ikinä jos tahtoo. Pellavansiemenet sopii kans hyvin!

Keittää vettä ihan pikkasen, sitten liuottaa muutaman makeutustabletin siihen ja sekoittaa rahkaan. Loistavaa makua - ilman kaloreita. :)

Keittää vettä ihan pikkasen, sitten liuottaa muutaman makeutustabletin siihen ja sekoittaa rahkaan. Loistavaa makua - ilman kaloreita. :)

prod06_liquid_200ml.jpg

ehrmannia ja metsämarjan makusta fun o'lightia (+jäisiä mustikoita :kuola:)

sit tietty äitin rahkat, et purkki rahkaa purkki kermaa ja pakasterasia lakkoja tai mansikoita. ihan mielettömän hyvää. t

Tässä nyt olen syöny rahkaa jossa muutama kohmeinen mansikka, ananaksenpaloja purkista (+ hieman nestettä siitä) ja muromysliä. Voin todeta että todellakin parempaa kuin mitkään karkit ja sellaset herkut ja TERVEELLISTÄ! Nyt vaan ostelemaan rahkapurkkeja karkkipussien tilalle.

[E] Ja siis meneehän tää raakana todella hyvi, mutta mielellään pistän nuita herkkuja sinne niin pysyypähän kaikki muut roskaherkut poissa tieltä. :) Ei oo yhtään tehnyt mieli edes suklaatakaan.

Rahka + mantelilastut. Hieman vielä heitän sokeria päälle, jotta se ei ole niin nyrpeän makune. Rahka muuten maistuu todella pahalta ihan tavallisesti.

Rahka ei muuten maistus tavallisena pahalta, mutta kun sen ajattelee olevan hapatettua lämmintä lehmänmaitoa niin hyi helvetti tulee sellanen olo että mitä hittoo mä oon tekemäs? :D Muuten hyvällehän se maistuu kun ei ajattele mistä se on tehty.

Lidlin rahkaan loraus maitoa ja rypsiöljyä. Hyvä iltapala. Joskus kun jaksaa sekoittelen funlightiä tai vastaavaa mehutiivistettä.
Aamulla ananasmurskaa, banaania, omenasosetta tai jotain muuta hedelmää, joskus jopa mansikkahilloa tulee sekoitettua. Kaurahiutaleet ei mun mielestä rahkaan sovi, laitan ne mukiin ja pistän tilkan maitoa sekaan.
Harvoin kun tulee sipsejä ja dippisoosia vedeltyä, sekoitan dippijauheen rahkaan.

Equisan rahkaa ilman höysteitä. Makuja mansikka jne. Paino 500g, protskua +30g ja hinta 2€:)

Eikös tuossa ole aika kovasti sokereita? Jos nuo nyt on niitä mitä luulen katselleeni kaupassa.

Tosin eihän tuo mitään haittaa jos kovasti bulkkaa :rolleyes:

Lidlin rahkaan loraus maitoa ja rypsiöljyä. Hyvä iltapala. Joskus kun jaksaa sekoittelen funlightiä tai vastaavaa mehutiivistettä.
Aamulla ananasmurskaa, banaania, omenasosetta tai jotain muuta hedelmää, joskus jopa mansikkahilloa tulee sekoitettua. Kaurahiutaleet ei mun mielestä rahkaan sovi, laitan ne mukiin ja pistän tilkan maitoa sekaan.
Harvoin kun tulee sipsejä ja dippisoosia vedeltyä, sekoitan dippijauheen rahkaan.

Perkeles, tuota melkein pitää kokeilla seuraavana mättöpäivänä!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom