Rahkan maustaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
hmm.. satuin tuos "vahingos" sotkeen tonnikalat rahkan sekaa.. nehä meniki melko sulavasti alas, hullua, mutta hyvää :D

Purkki ehrmannia + kotitekoista omenasosetta maun mukaan + läjä ruisleseitä. On hyvää ja vatsa toimii kun pari tommosta vetää ekstra leseillä...

ehrmann+ kaikenlaiset marjat, ananakset ja sellaset on kyllä ihan loistava yhdistelmä:P
ja mehutiivisteetkin menee sekaan kyllä jos ei muuta löydy...

Kaikenlaiset hedelmät ja marjat, soseet ja keitot. Viimeaikoina on mennyt paljon rahkaa omenaraasteella, sesongin mukaan. Tarpeen mukaan lisäkkeeksi mitä vaan hiutaleita, leseitä, rouheita tai siemeniä. Iltarahkaan aina soijalesitiiniä.

Ehrmann menee myös ihan sellaisenaan.

Maustamaton maitorahka + o'light mehutiivistettä (maun vuoksi tietenki) sen verran että tulee sellasta puolikankeaa ja heitä vielä rypsiöljyt sekaan. Oliiviöljyn voi hörppästä vaikka alle. Sopivasti rasvat ja roheiinit samalla kertaa ja hyvää on!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onko järkevää (lue: dietillä) maustaa rahka parilla teelusikallisella kaakaolla? Ja onko kukaan muutenkaan kokeillut kaakaolla maustaa?

jmvk, en kyllä itse lähtisi sekoittelemaan kaakaojauheeseen rahkaa, mielummin mehukeittoa tai funlightia, mikä on mun mielestä näin dieetillä ainakin aina se päivän kohokohta. =D

Mutta toisaalta, jos et syö kun esim. kerran päivässä rahkaa, niin eipä se kenenkään dieettiä kaada jos pari lusikallista kaakaota vetää sekaan, mutta siitä voi syntyä himo makeeseen vielä enemmän. :D

jmvk, en kyllä itse lähtisi sekoittelemaan kaakaojauheeseen rahkaa, mielummin mehukeittoa tai funlightia, mikä on mun mielestä näin dieetillä ainakin aina se päivän kohokohta. =D

Mutta toisaalta, jos et syö kun esim. kerran päivässä rahkaa, niin eipä se kenenkään dieettiä kaada jos pari lusikallista kaakaota vetää sekaan, mutta siitä voi syntyä himo makeeseen vielä enemmän. :D

Noh, ei parissa teelusikallisessa kaakaota oo kovinkaan paljon kaloreita/hiilareita.. Tuskin nyt dietti siihen kaatuis. Ja kerran päivässä tosiaan söisin sen rahkan ja ite jo alan kyllästymään tuohon funlightiin nii arvelin että jos kaakaota koittas.. Ja ei siitä synny himo makeisiin, en muutenkaan pahemmin tykkää mässäillä mitn karkkeja ja sellasta.

No mut onko kellään kokemuksia tuosta kaakaojauheesta rahkan kanssa? En uskalla koittaa ennenku sais joltain mielipiteen :D

Joskus oon muistaakseni koittanut kaakakolla, mutta lisäsin hiukan vettä tai maitoa ja tein siitä rahkasta juotavan sörsselin. Koittaa kannattaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom