Rahkan maustaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
Tänään sen tein!! Paistoin 100 g kanasuikaleita, sötkötin puolikkaaseen Ehrmanniin hiukan suolaa, rutkasti chiliä ja hieman currya. Voi hurja, miten hyvää!! :kuola: Tästä tuli ihan varmasti mun ehdoton suosikki! NIIIN paljon parempaa, kuin mikään maailman kermaviili ja protskujakin riittämiin :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Valion Karviais- boysenmarja keittoa purkilliseen hermanni ehdottamasti paras! :rock:

Maapähkinävoita tai pähkinöitä. Sitten lisäksi jokin hedelmä tuomaan makeutta/raikkautta. Leseet antavat kanssa rakennetta kuten myös kaurahiutaleet. Iltaisin tosin ei liikaa näitä.

Perus Fun light ihan OK kanssa.

Tänään sen tein!! Paistoin 100 g kanasuikaleita, sötkötin puolikkaaseen Ehrmanniin hiukan suolaa, rutkasti chiliä ja hieman currya. Voi hurja, miten hyvää!! Tästä tuli ihan varmasti mun ehdoton suosikki! NIIIN paljon parempaa, kuin mikään maailman kermaviili ja protskujakin riittämiin
ootko nyt ihan tosissasi, tekeekö joku muukin tollasta :o
pitää kokeilla.

Uppoo kyl melko nätisti ihan "raakanakin", mutta yleisimmin joko hermesetas tahi funlight mausteena

Banaanin kanssa syön yleensä rahkaa. Hyvää. =)

Ehrmannia, pari rkl lidlin kreikkalaista jugurttia ja loraus o'light metsämansikkaa.
Maistuu ihan metsämansikkajugurtilta. Nam.

Itse vedän perus ehramm + mustikkajugurtti sekotusta... Miten muuten tuollainen rahka+maito+pakastemarja sekotus kestää jääkaapissa? Eli voiko tehä kerrallaan jopa 3 päivän satsin vai onko pari päivää maksimi? :david:

Töissä kun tulee kahvitunnilla vedettyä ehrmanni kahvin kera, niin lorautan usein vähän jäähtynyttä kahvia rahkan sekaan ja sekoitan huolella. Maistuu hiukan paremmalta kun pelkiltään, eikä koskaan välty työkavereiden ihmettelyltä. :thumbs:

Suositut

Back
Ylös Bottom