Rahkan maustaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
Itse teen hedelmärahkan. 3dl hedelmätölkistä, 1 maitorahkapurkki (vain sisältö), 1dl kuohukermaa, 2-3rkl sokeria ja 1tl vaniljasokeria. Siinähän sitä energiaakin tulee, mutta maistuu pirun hyvältä jos haluaa herkutella.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt oon jo viikon ajan pistänyt Ehrmannin sekaan reilun ruokalusikallisen vehnäleseitä (joissa 100 g on 14 g proteiineja). Hyvin pitää mm. verensokerin tasaisena, kun aamupäivällä mättää naamaan.

Tuossa joku aikaisemmin on tainnutkin jo mainita, mutta pistetään nyt itsekin. Rahkaa purkki (250g) ja lisäksi maitoa senverran, että siitä tulee juotavaa. Vielä sekoitetaan hyvin, että ei tule paakkuja. Siihen lisäksi kaakaota, ja jos haluaa niin hieman sokeria lisäksi.. Todella hyvää, en voi muuta kuin suositella :kuola:

Ehrmann joko sellaisenaan (pienellä makeutusainelisällä) tai sit aamupalana olen nyt pari kuukautta vetäny 30g aamiaismysliä (rainbow) sekaan ja sit huiviin.

enpä enää rahkaa syö kun on niin vähärasvaista. Oikein yököttää , kun on tuhdimpaan tottunut. Syönkin nykyään turkkilaista jogurttia a.k.a partaäijää yleensä marjojen ja auringonkukansiementen kera.

olen sekoitellut tropicin vadelma mustikka mehuun jossa on hedelmäsokeria,todella maukasta verrattuna esim fun lightiin sekoitettuna...

Tuossa joku aikaisemmin on tainnutkin jo mainita, mutta pistetään nyt itsekin. Rahkaa purkki (250g) ja lisäksi maitoa senverran, että siitä tulee juotavaa. Vielä sekoitetaan hyvin, että ei tule paakkuja. Siihen lisäksi kaakaota, ja jos haluaa niin hieman sokeria lisäksi.. Todella hyvää, en voi muuta kuin suositella :kuola:
Tein tälläsen juuri, hyvää on ilman sokeriakin!

Mä tein tänää sillee et 250g rahkaa ja 400g hedelmäjoqurttia. Eka meinasin et 1:1 suhteessa aineet mut oli niin vitun pahaa vielä niin oli pakko lisätä tota joqurttii :D Tuli kyllä kieltämättä ihan hyvää. Ja vielä helppoo ja nopeaa valmistaa.

Purkki (250g) rahkaa ja reilu puoli desiä Whey3:sta (mansikka) maitoon sekoitettuna (ehkä 0,5-1dl maitoa), aika yltiömakeeta tulee, mut auttaa pahempaakin makeannälkään :)...lisäksi voi heittää vaikka marjoja ja vähän vaniljajugurttia..

Pihistän pojan pilttipurkkivarastosta yhden kuningatar soseen ja kippaan sen rahkan kanssa sheikkeriin. Vähän maitoa tueks ja se on siinä. Del monte hedelmäcoctail mehussa on myös hyvä. ½ tölkkiä hedelmiä ja rahka vaan sekaisin. Ananaksen kanssa ei pysty syömään enää:urjo:

Yleensä vedän ihan mehutiivisteen kanssa, appelsiinivariaatio käytössä yleensä tähän asti. Joskus jos kärsii olla vähän lisaa kaloreita/hiilihyraatteja niin laitan myös jotain tuoretta hedelmää sekaan, jos sattuu olemaan saatavilla. Jugurtinkin kanssa on kokeiltu kerran tai kaksi, taisi sillon olla nuo hedelmätkin mukana ainakin toisella kertaa. Hyvää oli.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom