Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Fabien sanoi:Löytyskös täältä sellainen asiantuntija, joka viittis kommentoida mun tämän hetkistä ravintotilannetta silmällä pitäen juuri tuota 04-projektiani, vaikka sähköpostin välityksellä(näin ollen myöskään Daugin mielenterveyden ei luulisi kärsivän..) Niin..löytyykös vapaaehtoista?
Porkkanaraastin sanoi:olen ehkä vähän mutta en ole ennen kaupasta rahkaa ostanut. tänään kävin nopeasti kaupassa hakemassa maitoa ja katselin että missä sitä rahkaa olisi, mutta aika ei piisannut ja en löytänyt.
kysynkin että missäpäin ne rahkat on? maito tuotteet? :wall:
Porkkanaraastin sanoi:kuitenkaan mä en löytäny ja juuri sieltä katsoin, missä purkeissa niitä on? 1L niinkuin maito ja jogurtti vai jossain pienimmissä?
dink sanoi:Purkki rasvatonta rahkaa kulhoon, loraus rasvatonta maitoa sekaan ja sitten kunnon tujaus kaakaojauhetta ja tilkka sokeria, sekoitetaan hyvin. Helkkarin hyvää ja ennenkaikkea meikäläisellekin riittävän helppoa ja nopeaa tehdä. Lisäplussana vielä se että kaakaojauhe sisältää 2-5 kertaa enemmän antioksidantteja ja flavonoideja kuin esim. vihreä tee ja punaviini.
Fritzu sanoi:dink:
Tässä ja kaikkien ihmisten edessä, julistan täten sinut jumalakseni! Kokeilin tuota sun reseptiä ja ai että oli gutaa! Ihan kuin suklaakiisseliä. Mutta kuinka paljon tuossa on suurinpiirtein kaloreita?
w3e4r5t sanoi:Yleensä 250g purkeissa, eli samanlainen kun kermaviilipurkkiki, helppo sotkea keskenään jos ei katso mitä nappaa mukaan . Ehrmannin rahka on vähän erimallisessa purkkissa. Eli se on vähän neliskanttisempi. Valion rahkaa taitaa olla myös puolen kilon purkeissa.
dink sanoi:Purkki rasvatonta rahkaa kulhoon, loraus rasvatonta maitoa sekaan ja sitten kunnon tujaus kaakaojauhetta ja tilkka sokeria, sekoitetaan hyvin. Helkkarin hyvää ja ennenkaikkea meikäläisellekin riittävän helppoa ja nopeaa tehdä. Lisäplussana vielä se että kaakaojauhe sisältää 2-5 kertaa enemmän antioksidantteja ja flavonoideja kuin esim. vihreä tee ja punaviini.
Proteos sanoi:Lidl:issä Milbonan rahkaa on myös neliskanttisissa puolen kilon purkeissa. Mun mielestä pirun hyvää ja halpaa(1€/törppö)...
Vaikka muuten olisi mitä mieltä Lidl:istä niin tota sieltä kannattaa kantaa selkä vääränä. :thumbs:
Joona sanoi:Mitähän tein tuossa joku aika takaperin väärin, kun jogurtit olivat loppu, ja etsiskelin kaapista jotain maustamiseen sopivaa. Curry-kastikkeen ja kaakaon ollessa vaihtoehtoina, päädyin sitten kaakaoon.