Rahkan maustaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Purkki rahkaa, desi vähäkalorista mehukeittoa (mansikka), desi maitoa, pikkasen prodee sekaan ja makeutusainetta maun mukaan. Sekasin sauvasekoittimella tai vastaavalla. Ja on muuten HYVÄÄ jopa eukko tykkää siitä ja se jos kuka on ronkeli.

piidu sanoi:
Pikkanen tilkka mansikkahilloa tai sokeria :rock:

Mitä helvettiä tuo pirunmerkki-moshaus-hymiö tuossa tekee?

Pitäisi tehdä laskenta, montako kertaa tässä threadissa on joku suositellut mehutiivistettä tai ananasta. Aika moni niitä tuntuu vieläkin tänne kirjoittelevan, jos vaikka joku ei vielä olisi asiaa tajunnut...

rafael sanoi:
Pitäisi tehdä laskenta, montako kertaa tässä threadissa on joku suositellut mehutiivistettä tai ananasta. Aika moni niitä tuntuu vieläkin tänne kirjoittelevan, jos vaikka joku ei vielä olisi asiaa tajunnut...

:offtopic:

:hyper: Mitä sä sitten odotat? Että joku tarjoilee vaihtoehtona jonkun NASAn Space Technology makeutusaineen jolla rahkan saa maistumaan halutessaan vaikka korvavaikulta...

Musta tuntuu siltä, että ihmiset kirjoittaa tänne niitä omia suosikkejaan..

On se kyllä välillä hauskaa kun "vanhat" pakkislaiset kaivaa tarvittaessa jostain sivulta 98 jonkun vanhan threadin mistä vaan aiheesta.. Pyyhkäsee vähän pölyjä ja se on kuin uusi.. Tää olis aika helvetin tylsä palsta jos kaiken vanhan toistaminen ois kielletty.. Meinaan vaan, että eiköhän neljässä vuodessa ravinto ala olemaan aika puhki kaluttu luu..

Keskustelupalstoilla ihmiset viljelee mielipiteitään tai esittää tietojaan faktana.. Jos ei kestä vanhojen juttujen toistoa kannattaa siirtyä suoraan seuraamaan YLEn teksti-tv:tä.. Siellä harvemmin toistellaan vanhoja juttuja...

:haart: Cipe

Cipe sanoi:

Itse asiassa aina kun huomaan threadiin tulleen uusia posteja, toivon sisimmässäni, että joku olisi keksint jonkun uuden ja nokkelan jutun. Todellisuus on aina yhtä tyrmistyttävä:

funlightii tai ananaksii!!1 :rock: :rock:

Mutta joo, foorumit foorumeina ja arkistot arkistoina. Lähdenkin tästä tsekkaamaan teksti-tv:n uudet otsikot.

Ps. :love:

100 grammaa kaurahiutaleita,2 purkkia ehrmannia ja puol litraa karviaisboysenmarja mehukeittoa.eka kerralla ei niin hyvä.toka kerralla parempi ja kolmannen jälkeen koukussa..

Maitorahka ja pakkis -->excellent stuff

Viime perjantaina söin elämäni ensimmäisen maitorahkispurkin!! Tai sen rahkan sieltä purkista to be exact :D

Mulla on kestävyysurheilutausta, mutta olen ihan totaalisen hullaantunut tähän kuntosaliosastoon ja keväästä lähtien on tullut punttiksella käytyä joka viikko 3-4 kertaa. Olen siis ihan aloittelija ja kaikki on vielä tosi uutta. Pakkiksen palstaa lukiessani tajusin, että mun täytyy tehdä täysi ruokaremppa. Ei siis vain tuon lihasmassan kasvamisen mahdollistamiseksi vaan muutenkin. Ihan liikaa turhia, tyhjiä hiilareita ja sitten tuli välillä aivan kammotusmaisia karkkihimotuskohtauksia. Nyt olen pitänyt ruokapäiväkirjaa torstaista lähtien ja ravintosuhteet (%) ovat nyt suurin piirtein niin, että p 40 h 40 r 20. Hiilareita silloin 50 prosenttia kaikesta, jos on ohjelmassa pitempi maantie-, juoksulenkki tms.

Ja siitä maitorahkasta... olin aluksi hyvin epäileväinen ja se vaikutti hieman luotaantyöntävältä tavaralta. No ostin yhden purkin sen hyvän ravintoarvon vuoksi JA nyt olen aivan totaalisen koukussa!

Ei tee karkkia mieli, kun protskut pitää nälän loitolla, verensokerin tasaisena ja mielessä pyörii vain rahka... ananaksella, mehukeitolla, fun lightilla, jogurtilla, kaurisryyneillä :kuola: :kuola: (syön toki muutakin, kuin tuota rahkaa :hyper: ) joskin sitä tuli haettua heti lavallinen cittarista viikonloppuna, kun sai 3 purkkia eurolla --> happyhappy joyjoy :joulu1:

Kiitos pakkislaisille ja mikelle loistavsta sivustosta. Tästä on ollut äärettömän paljon apua tälle lihasmassan rakentamisen alkutaipaleella olevalle noviisille.

Kiitos siis ja hyviä treenejä kaikille!

Niksi työssäkäyville laiskoille ihmisille.

Usein näkee kun porukka taukohuoneessa sekoittelee siihen rahkaan niitä mausteita purkissa pitkin pöytiä. Tehkää nyt ihmeessä se sörssö kotona valmiiksi, säästyy aikaa ja hermoja. FASTin kierrekannelliseen shakeriin mahtuu 750g rahkaa mausteineen, ja köyhät voivat käyttää vaikka hillopurkkia.

purkki ehrmanin rahkaa sekoittamatta tilkan (valio) mansikkakeittoa kanssa 4- tai 5-kertaa vuorokaudessa :kuola: aluks tökki, mutta nykyisin päivän herkkua :hyper:

Kekkasin eilen uuen reseptin!!11! :hyper:

Eli Milbonaa+mansikka funlightia+vaniljanmakuista heraa. Ton kruunaa vielä kohmeiset pakastemansikat :kuola: jos haluaa oikein panostaa. Toi vaniljaprosku tekee siis pikantin säväyksen ja pehmennyksen makuun, ja comboon käy periaatteessa mikä tahansa laittimehutiiviste. Hyvvee on ja maistuu ihan joltain "tuhmalta herkulta":D

Tuli eilen vetäistyä milbonaa ja vaniljaheraa itsekin, mutta mehua ei ollut, joten joukkoon meni vain hiukan rasvatonta maitoa notkistamaan. Ei ollut niin kamalan hyvää... :jahas:

oon ollu tän päivää hieman kipeänä ja testaillu sitten kaikennäköisiä rahkayhdistelmiä kun ei toi normaali dieettisapuska tunnu uppovan tänään. Eka testasin tuota yhtä#hauiksen reseptiä,joka minustakin oli erittäin herkkua. Tosin laitoin siihen vähän vettä lisukkeeksi ja siitä tuli sellainen juotava rahkaherkku. Nyt parhaillaan lusikoin seuraavanlaista yhdistelmää:

-250g päärynää
-200g pirkka vadelmapakastetta
-20g nutriplus best 3 vaniljaa
-2prk ehramia

päärynä ja jäiset marjat sauvasekoittimella silpuksi,sekaan tuo vaniljahera ja rahkat,jonka jälkeen vielä sauvasekoittimella täydellä teholla vaahtomaiseen muotoon. 10min pakastimessa ja naamariin. Aijai miten on terveellinen ja herkullinen setti :)

Ihanaa marjasorbettia saa kun pistää pakastemansikoita tai vadelmia 200g sauvasekoittimella mössöksi, sekaan vielä mokka o'lightia ja purkki ehrmannia. Jos jää liian veteläksi niin pakastimeen hetkeksi. Ah... :kuola:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom