Rahkan maustaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
Nykyään rahka menee useimmiten Valion uuniomenajugurtin kanssa. Tuo on kyllä maailman herkuinta jugurttia! :kuola:

Jos ei rahka-annosta nauti ihan illalla nii sekaan menee vielä finaxin punaiset marjat -mysliä, mikä on myös erittäin hyvää ja mysliksi kohtuu terveellistäkin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Milbonaan joukkoon tuoretta hillaa (kallista, mutta törkiän hyvää) ja pari ruokalusikallista hernesetasta, on kyllä niin :kuola: ettei paremmasta väliä. Viikonvaihteessa yritin viettää herkuttelupäivää, mutta en saanut millään kaupasta mukaani kuin rasiallisen hillaa ja rahkalla herkutteluksi se taas meni.

Kaupan maustetut rahkat on niin pirun hyviä. Saisko kotikonstein vastaavaa aikaan? Mulla jää ainaki aina se sellanen jännä rahkan maku siihen taustalla. Kyseessä siis ehrman.

Fun light vaihtui mulla O'lightiin jokunen aika sitten ja ei ole valittamista. O'light metsämansikalla/vadelmalla tulee yleensä maustettua rahka ja hyvää on :D

Mun mielestä rahka on oikeasti hyvää fun lightin kanssa. Loraus maitoo, rahkaa ja päälle hieman mehua, niin on ku pirtelöö vetelis.

Itellä toimii ehrmannin kanssa parhaiten funlight. Sitten tämmösten paksumpien mötösten, kuten milboonan kanssa käytän jogurttia....

En selannut joko on mainittu, mutta näin syksyiseen ajankohtaan sopivana mainittakoon puolukkarahka. Tuoreita/pakastettuja puolukoita rahkan sekaan ja makeutusainetta. Nam!!

Tässä hyvä.. vaahoutuvaa vaniljakastiketta, maitorahka,kauraleseitä ja vähän sokeria maun mukaan sekä jäisiä vedelmia,namm.. toi vaniljakastike ei oo niin rasvasta ku kerma.

Pakaste mansikoita sulatetaan hieman mikrossa (jätetään hieman jäisiksi) siihen päälle ehrmannin rahkaa, hieman mehua ja sokeria/makeutusainetta ja lopuksi pikku öljyä.. Ja kyllä on hyvää :) Arttu suosittelee.

Ps. Ei kannata laittaa appelsiinin makuista mehua rahkaan.. tulee kyllä niin pahan makuista että :jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom