Radio Rock aloittaa vuodenvaihteessa

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
parempaa radio ääntä kuin flemingilä ei tässä maassa olekaan IMO.
Näino!

Justiin salilla oli Radio Rock päällä ja joku 1960- ja 1970-lukujen proge-erikoinen by Klaus Flaming (vai onkos se nyt Fleming?). Aivan mahtavaa meininkiä!! Justiin tommosta lievää hörhöilyä ja särmää kaipaakin radiosta, ei mitään loppuun asti sliipattua paskaa. Justiin sitä särmätöntä, mautonta ja hajutonta tuubaa tarjoilevat kyllä ihan riittävästi Nova, KissFM ja NRJ. Tosin päiväseltään varmaan myös Radio rock, jos kerta jotain Poets of the Fallia soittavat, hyi yök :urjo: , ei oo karmeempaa. Mua ärsää yli kaiken justiin nää listahittisoittolistat, justiin se, että yrittämällä yritetään soittaa semmoista, mikä nyt VAAAN ei ketään ärsyttäisi. :curs:

Vielä 2000-luvun alussa oli Radio Mafialla joka arki-ilta Metalliliiton lisäksi kaikenmaailman erikoismusaohjelmia, muistaakseni ma-iltaisin oli ensin fiftarirokkispesiaali (siis 1950-luvun rokkia), sitten Kantrispagetti, jonka jälkeen Ulvovat Sudet blueserikoinen. Just hyvä blandis vähän erikoisempaa musaa, kun vielä asiantuntevat toimittajat olivat valikoineet kipaleet huolella ja lisäksi taustoittivat niitä lyhyesti. Oli hienoa monena iltana tehdä noiden ohjelmien tahtiin töitä. Sama homma muistaakseni to-iltana, kun tuli Avaruusromua elektromusaerikoinen. Siinä oli kyllä jo ihan ihme hörhömusaa, mutta ei haitannut, päin vastoin! Avartuipahan maailmankuva hieman musan suhteen. Ke-iltaisin tietty Metalliliitto oli aivan ehdoton. :rock:

Pakko nostaa tää.
Nyt ei ole tullut kuunneltua radiosta muuta kuin Rockia ja Bassoa. Varsinkin duunissa Rock on aina päällä. Heikelää ja Linnanahdetta on aina ihan pakko kuunnella ja repeillä noille jutuille. Muutenkin toimituksen asenne just sopivan rento ja kielenkäyttökin sen mukaista:D

Kyllä nuo korporaation äijät on ihan kuninkaita, Joni Juntunen on kans kova. Lähes aina kun olen koneella(24/7 :D) radio rock soi.
Helkkarin hyvää läppää koko ajan. :worship:

ihan ok juttua kanavalla on mutta voi vittu tuota soittolistaa ! Oikesti siinä on viisi biisiä mitä ne soittaa kokoajan peräkkäin. Missä on esim diablo ?

ihan ok juttua kanavalla on mutta voi vittu tuota soittolistaa ! Oikesti siinä on viisi biisiä mitä ne soittaa kokoajan peräkkäin. Missä on esim diablo ?

Agreed. Tämä on syy miksi korporaation poikain jälkeen on pakko vaihtaa kanavata.

Ei tota enää jaksa kuunnella kun samat skeidat soi päivästä toiseen. Ja noitten jutut alkaa olla jo niin väsyneitä ja loppuun kuluneita, että ei kiitos.
Jos mä kuuntelen radiota, niin haluan kuulla sieltä musiikkia enkä kenenkään puhetta tai mainoksia. Taustalla hiljaisena Rock yleensä soi ellei omat musat soi koneelta tai cd:ltä. Ikävä Radio Cityä!:whip: Sieltä tuli mun mielestä parempaa musaa.(vai onkohan aika kullannut muistot?:))

Parasta kys. kanavalla on mun mielestä ne niiden mainokset. Vieläkin naurattaa osa niistä. 8 h tuota kanavaa päivässä on kyllä liikaa. Korporaation jututkin on pääasiallisesti aika väsyneitä, mutta välillä siellä on kyllä positiivisia pilkahduksia. Monesti vieraiden, puheluiden, jne. ansiosta. Tietää jo etukäteen miteä ne meinaa sanoa, kun on joku puheenaihe siinä käynnissä. Musiikkipuoli ei toimi-->liikaa toistoa. Enemmin kuuntelisin silti Radio Jyväskylää. Siitäkin huolimatta, että siellä melkein joka päivä haastetellaan jotain Jypin tai muun urheiluseuran pelaajaa, tai jotain muuta yhtä mielenkiintoista.

Jotenkin ne korporaation sällit kuulostavat kovin ylimielisiltä, mikä laittaa kuunnellessa vituttamaan niin paljon etten oikeastaan kuuntele koko asemaa. Vai kuuluuko sitten rokkihenkeen sellainen koppava vittuilu ja päteminen, en tiedä.

Työpaikalla olen joutunu kuuntelemaan radio rockia ja vanhemman rockin ystävänä en ole tykänny sen kanavan musiikki tarjonnasta. Lisäksi suomipopin aamulypsy voittaa tämä korporaatio hässäkän :-)

Radio rockilta yleensä tulee niitä perusrenkutuksia ihan liikaa, mutta Klasulla on niitä teemaohjelmia, jolloin tulee paljon biisejä, joita ikinä en ole edes kuullut. Mainokset ihan huippuja:D salilla saa aina kuolla tangon alle, kun repeilee.

Radio rockilta yleensä tulee niitä perusrenkutuksia ihan liikaa, mutta Klasulla on niitä teemaohjelmia, jolloin tulee paljon biisejä, joita ikinä en ole edes kuullut. Mainokset ihan huippuja:D salilla saa aina kuolla tangon alle, kun repeilee.

Se jaksaa aina naurattaa missä se äijä laulaa sitä tehosekottimen biisiä ja onhan siel Sika-Harri :rock:

Ei tota enää jaksa kuunnella kun samat skeidat soi päivästä toiseen. Ja noitten jutut alkaa olla jo niin väsyneitä ja loppuun kuluneita, että ei kiitos.
Jos mä kuuntelen radiota, niin haluan kuulla sieltä musiikkia enkä kenenkään puhetta tai mainoksia. Taustalla hiljaisena Rock yleensä soi ellei omat musat soi koneelta tai cd:ltä. Ikävä Radio Cityä!:whip: Sieltä tuli mun mielestä parempaa musaa.(vai onkohan aika kullannut muistot?:))
Joo, soittolista toistaa itseään ja säännölliselle kuulijalle tämä on melkoista myrkkyä. Sikäli kun muistan niin Radio City ei ollut sen kummosempi soittolistan suhteen. Eli musa oli ihan kuuneltavaa, mutta kun sama biisi tuli päivän aikana useampaan kertaan toosasta niin ei mitään järkeä.

Korporaatiolla on välillä ihan hauskaa settiä, mutta ei nekään tietty joka päivä ole terässä.

Radio rockilta yleensä tulee niitä perusrenkutuksia ihan liikaa, mutta Klasulla on niitä teemaohjelmia, jolloin tulee paljon biisejä, joita ikinä en ole edes kuullut.

tää on totta. Jo metalliliitto aikoihin tuli mielenkiinnolla kuuneltua klasun ohjelmaa. Tuli paljon biisejä joita ei ollut koskaan kuullut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom