Musta tuntuu että joka päivä pyörii vähän enemmän samat biisit..
Jep, saman oon huomannut. Se yks Amorphiksen uus biisi soi vähän väliä. Hyvä ralli mut rupee vituttamaan pikkuhiljaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Musta tuntuu että joka päivä pyörii vähän enemmän samat biisit..
1) Kaupalliset asemat rahoitetaan pääosin mainoksilla. Mainostajat katsovat soittolistasta millä biiseillä(tai kanavilla ylipäänsä) on eniten korvia, ja lyövät mainoksensa niihin väleihin, mikäli mahdollista. Ja ei, tuon kokoista kanavaa ei rahoiteta pelkillä Igorin mainoksilla.
2) Joka kerta kun kanavalla pistetään biisi soimaan, kilahtaa gramexin kassaan rahaa, ja vastaava määrä tokeneita vähennetään aseman lompakosta. Tämä EI kuitenkaan tarkoita sitä, että niitä oravannahkoja luovutetaan tasaiseen tahtiin biisistä riippumatta.
En muista oikeita lukuja, mutta tämä antaa suuntaa:
Radio Skullfuk holokausT soittaa ensimmäisen kerran Samaelin "Into the pentagram" kipaleen: 15e
toisen kerran: 7e
kolmannen kerran: 4e
etc
Kolmellakympillä he ovat sitten päässeet siihen pisteeseen että into the pentagrammin soitto maksaa heille sentin tai pari. Sama homma tehdään 60 biisille, ja näin onkin kohtalaisen monipuolinen soittolista kasattu parin tonnin hintaan, jatkosoitto on edullista.
Mitäs luulette, jos tämän listan läpi soittaminen maksaa heille nyt 60 senttiä, ja jokaisen vaihtoehtoisen listan taas 2000e(vuodessa) lisää, kumpaan päätyy pieni, kaupallinen asema jolla on jo muutenkin rahasta tiukkaa?
Jone Nikula Radio Rockin juontajaksi
12.1.2007 13:23
MTV3:n Idols-kisan tuomarina istuva Jone Nikula ilmestyy myös radioaalloille.
Voi vittu, pakkoko tonkin kusipään on tunkea jokapaikkaan..
Joo, mä en kans voi hyväksyä sitä miten se kohtelee siellä idolseissa niitä huonoja laulajia! Sanoo suoraan päin näköä, että ihan ihan kuraa ja nauraa mokoma vielä päälle:(
Sitten siinä mainoksessakin se nauro sille isolle kaapille, ketä ihan selvästi omas tosi hyvän ja kantavan laulu äänen!
Että mua sylettää toi Jone "David" Nikula:evil: